onko kyse sodassa siitä kuinka ison osan tuloa USA ottaa itselleen muista maista
USA tahtoo niskan päälle ja asettaa kauppavaatimukset, johon on vaikea muiden maiden suostua, koska ehdot voisivat ajateltuna olla tiukat ellei mahdottomat
USA vie maiden raakaaineita ja jalostaa sen ja myy kalliisti, jolloin iso osa tuloa jää USA:lle
mutta koska maapallo on teknistynyt, niin maat tahtovat itse tuottaa raakaaineita ja jalostaa niitä pitkälle
jos näin on, niin se on luonnollinen kehitys kuinka pitää käydä
että jokainen maa on itsenäinen
USA kun muut eivät olleet kehittyneet, vielä osasi määräillä, mutta ei enää kun maat ovat korkeastikehittyneitä
USA ei voi luopua asemastaan, yhdessä EUn kanssa ja aloittaa sodan, joka todellisuudessa toimi
ehkä sota oli toiminut jonnekin Afrikka-Lähi-Itä-Intia saakka, jotka olivat entisiä 3D maita, että heitä oli helppo valloittaa ja komennella, mutta Venäjä on vaikeampi koska se on Eurooppaa ja Valkoinen Länsi
Vielä vaikeampi voi olla Kiina ja Aasia...
Globaali Maailma voisi pakottaa USA neuvottelupöytään uusien globaalisten lakien laatimiseksi
onko kyse provisiosta
Anonyymi-ap
2
185
Vastaukset
- Anonyymi
demokraattisten lakien laatimiseksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078853
- 936770
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656530Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345381Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634577- 553531
- 503365
- 513112
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906