Meillä oli eilen ihan kauhea riitahetki miehen kanssa metsässä. Oltiin kävelyllä ja samalla ajateltiin katsoa sopivaa joulukuusta ennakkoon. No sehän eskaloitui aivan täysin; minä sanoin mielestäni sopivan kuusen kohdalla, että tämä otetaan, se on kaunis, ja mies seisoi toisen puun kohdalla, että tämä. Ukko hiiltyi ja alkoi hyppimään kuuselta toiselle ja lopuksi ravisteli jo mäntyjä ja etsi metsän ainoan katajankin! Ei rauhoittunut millään. En saanut enää sananvuoroa. Mikä siinä kuusessa oli miehelle niin tärkeää?
Kiista metsässä
23
103
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tuossa olisi pitänyt tehdä?
- Anonyymi
ota ero ja laita siitä x-men.
itseä hucittaa jos karkit tai nopostelija sellaiset jutut lähtevät karkuun, jos sohvallakin katsoo jotain hauskkaa elokuvaakin niin pussista karkit tai mitä onkaan lähtevät hampaitasi pakoon sohvan lokeroihin - Anonyymi
Ehkä se et näyttämäsi kuusi on naapurin puolella et valkkaisit omasta metsästä kuusen eli ei naapurin metsästä
- Anonyymi
Ei ollut naapurin puolella. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut naapurin puolella. :)
No ehkä siksi kun näyttämäsi kuusi oli täyskasvuinen kuusi eli esim 15 metriä korkea ja tyvi osa 80 cm halkaisijaltaan eli sanoi valkkaa noista jotka on noin 2 metriä pitkä ja 5-10 cm halkaisijaltaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä siksi kun näyttämäsi kuusi oli täyskasvuinen kuusi eli esim 15 metriä korkea ja tyvi osa 80 cm halkaisijaltaan eli sanoi valkkaa noista jotka on noin 2 metriä pitkä ja 5-10 cm halkaisijaltaan
Tai näytit lahonnutta puuta tai kelopuuta ja sanoi otetaan nuori terve kuusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai näytit lahonnutta puuta tai kelopuuta ja sanoi otetaan nuori terve kuusi
Tai näytit pajua tai koivupuuta
- Anonyymi
Tuut tänne valittaan??? 🤔
- Anonyymi
Olitte kuusivarkaisa ja riitelitte mikä kuus varastetaan. Oi voi sentään, ottakaa molemmat yksi kuusi, toinen pihalle ja toinen sisälle. Niin molemmat saa tahtonta läpi ja joulurauha säilyy.
- Anonyymi
Eipä kai mikään mu piti tehdä vai kärpäsestä härkänen kun hän ei ollu se joka sen löysi vaan sää
Nuoripari joutui katkeraan riitaan, pannanko joulupöytään purkki- vai pakasteherneitä, koska miehen kotona oli ollut purkkiksia ja vaimon kotona pakastiksia. Molempien mielestä joulutunnelma olisi mennyt pilalle, jos olisi ollu molempia. 🌹👀
- Anonyymi
Koittaisitte sopia asian ja menette uusiksi katsomaan. Valitkaa sellainen mitä kumpikaan ei halua ja vietätte mukavan joulun yhdessä ilman riitoja.
- Anonyymi
Kaikesta voi saada ongelman ... yrittäkää nauttia terveydestä.
- Anonyymi
Minä haen kuusen metsästä vähän ennen joulua. Käyn varastamassa sen enkä sano tai kysy tyttöystävältä mitään. Olen ainakin 15 vuoden ajan hakenut kuusen metsästä.
- Anonyymi
Keksi parempia juttuja
- Anonyymi
Pitää sanoa miehelle, että temppuilee paremmin, että sen tempoilut ei riitä!!
- Anonyymi
Ei sen nyt niin justiin tarvi olla:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5560377
-harmiseikirj- - Anonyymi
Miten veetussa sinaa p*kle! 🤣😂💦
Luulis sinu olevan paljon paljon parempi tekemistä!- Anonyymi
sina saat itse menä sofan lokeroihin kahelin, ma mika.su lohde ole 🤣
- Anonyymi
Kysy sensuroimattomalta naistenhuoneelta ja laske huviksesi montako "jätä se sika" vastausta saat palstafeministeiltä tunnissa. xD
- Anonyymi
Kiva joulu sen kuusen alla😋
Ukko luulee että käyt sen alla vieraissa. ☺️
Jätä tuollainen ukko heti meillä vain yksi elämä en jakaisi tuollaisen kanssa sanoo mies65v aviossa 40v
- Anonyymi
Ehdotin taloyhtiölle, että voisinko ottaa pihalta pikkukuusia joulukuuseksi. ensin ei saanu, mutta sitten kaatu yks kuusi mersun päälle, katto meni sisään ja auto romuks. Sen jälkeen sai vapaasti ottaa kuusia, ettei ne pääse kasvaan isoksi.
- Anonyymi
Kyllä luonto hoitaa tilanteet mallilleen. Rupesit saamaan kuusta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429