Kiista metsässä

Anonyymi-ap

Meillä oli eilen ihan kauhea riitahetki miehen kanssa metsässä. Oltiin kävelyllä ja samalla ajateltiin katsoa sopivaa joulukuusta ennakkoon. No sehän eskaloitui aivan täysin; minä sanoin mielestäni sopivan kuusen kohdalla, että tämä otetaan, se on kaunis, ja mies seisoi toisen puun kohdalla, että tämä. Ukko hiiltyi ja alkoi hyppimään kuuselta toiselle ja lopuksi ravisteli jo mäntyjä ja etsi metsän ainoan katajankin! Ei rauhoittunut millään. En saanut enää sananvuoroa. Mikä siinä kuusessa oli miehelle niin tärkeää?

23

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tuossa olisi pitänyt tehdä?

    • Anonyymi

      ota ero ja laita siitä x-men.

      itseä hucittaa jos karkit tai nopostelija sellaiset jutut lähtevät karkuun, jos sohvallakin katsoo jotain hauskkaa elokuvaakin niin pussista karkit tai mitä onkaan lähtevät hampaitasi pakoon sohvan lokeroihin

    • Anonyymi

      Ehkä se et näyttämäsi kuusi on naapurin puolella et valkkaisit omasta metsästä kuusen eli ei naapurin metsästä

      • Anonyymi

        Ei ollut naapurin puolella. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut naapurin puolella. :)

        No ehkä siksi kun näyttämäsi kuusi oli täyskasvuinen kuusi eli esim 15 metriä korkea ja tyvi osa 80 cm halkaisijaltaan eli sanoi valkkaa noista jotka on noin 2 metriä pitkä ja 5-10 cm halkaisijaltaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä siksi kun näyttämäsi kuusi oli täyskasvuinen kuusi eli esim 15 metriä korkea ja tyvi osa 80 cm halkaisijaltaan eli sanoi valkkaa noista jotka on noin 2 metriä pitkä ja 5-10 cm halkaisijaltaan

        Tai näytit lahonnutta puuta tai kelopuuta ja sanoi otetaan nuori terve kuusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai näytit lahonnutta puuta tai kelopuuta ja sanoi otetaan nuori terve kuusi

        Tai näytit pajua tai koivupuuta


    • Anonyymi

      Tuut tänne valittaan??? 🤔

    • Anonyymi

      Olitte kuusivarkaisa ja riitelitte mikä kuus varastetaan. Oi voi sentään, ottakaa molemmat yksi kuusi, toinen pihalle ja toinen sisälle. Niin molemmat saa tahtonta läpi ja joulurauha säilyy.

    • Anonyymi

      Eipä kai mikään mu piti tehdä vai kärpäsestä härkänen kun hän ei ollu se joka sen löysi vaan sää

    • Nuoripari joutui katkeraan riitaan, pannanko joulupöytään purkki- vai pakasteherneitä, koska miehen kotona oli ollut purkkiksia ja vaimon kotona pakastiksia. Molempien mielestä joulutunnelma olisi mennyt pilalle, jos olisi ollu molempia. 🌹👀

    • Anonyymi

      Koittaisitte sopia asian ja menette uusiksi katsomaan. Valitkaa sellainen mitä kumpikaan ei halua ja vietätte mukavan joulun yhdessä ilman riitoja.

    • Anonyymi

      Kaikesta voi saada ongelman ... yrittäkää nauttia terveydestä.

    • Anonyymi

      Minä haen kuusen metsästä vähän ennen joulua. Käyn varastamassa sen enkä sano tai kysy tyttöystävältä mitään. Olen ainakin 15 vuoden ajan hakenut kuusen metsästä.

    • Anonyymi

      Keksi parempia juttuja

      • Anonyymi

        Pitää sanoa miehelle, että temppuilee paremmin, että sen tempoilut ei riitä!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten veetussa sinaa p*kle! 🤣😂💦
      Luulis sinu olevan paljon paljon parempi tekemistä!

      • Anonyymi

        sina saat itse menä sofan lokeroihin kahelin, ma mika.su lohde ole 🤣


    • Anonyymi

      Kysy sensuroimattomalta naistenhuoneelta ja laske huviksesi montako "jätä se sika" vastausta saat palstafeministeiltä tunnissa. xD

      • Anonyymi

        Kiva joulu sen kuusen alla😋
        Ukko luulee että käyt sen alla vieraissa. ☺️
        Jätä tuollainen ukko heti meillä vain yksi elämä en jakaisi tuollaisen kanssa sanoo mies65v aviossa 40v


    • Anonyymi

      Ehdotin taloyhtiölle, että voisinko ottaa pihalta pikkukuusia joulukuuseksi. ensin ei saanu, mutta sitten kaatu yks kuusi mersun päälle, katto meni sisään ja auto romuks. Sen jälkeen sai vapaasti ottaa kuusia, ettei ne pääse kasvaan isoksi.

      • Anonyymi

        Kyllä luonto hoitaa tilanteet mallilleen. Rupesit saamaan kuusta!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe