No nyt en muutamaan päivään

🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähetys matkaan!

• Anonyymi

Mistä ne tikit tuli?

• Anonyymi

Etkö lue palstaa? Et taida seurata tämän hahmon kirjoituksia ollenkaan.

• Tikit on hankalan hampaanpoiston takia.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tikit on hankalan hampaanpoiston takia.

Huomasin kyllä, mutta yleensä niihin ei tikkejä laiteta. ?

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasin kyllä, mutta yleensä niihin ei tikkejä laiteta. ?

Mun tuurilla viisuri oli donitsin mallinen. Juuret olivat alhaalta kasvaneet yhteen kun tilaa ei ollut.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mun tuurilla viisuri oli donitsin mallinen. Juuret olivat alhaalta kasvaneet yhteen kun tilaa ei ollut.

Ok. Mulla oli kerran haljennut niin piti laittaa joku paikka siihen. Eihän se kestänyt pakko ottaa kruunu siihen joskus.

• Anonyymi kirjoitti:

Minua ei häiritse jos näitä ei lueta!

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Mulla oli kerran haljennut niin piti laittaa joku paikka siihen. Eihän se kestänyt pakko ottaa kruunu siihen joskus.

No voi harmi. Hammaskorjaukset eivät ole kivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin miehellä on ollut jokin hammaslääkäriasia pinnalla nyt. Ennen profililissa luki jotain että espoolainen nainen kirjoittelee espoolaiselle miehelle, teksti on kuriositeettisyistä lyhentynyt ja laventunut. Toivottavasti ei mennyt päivä pilalle nyt keu keu🙊

• Anonyymi kirjoitti:

Niin miehellä on ollut jokin hammaslääkäriasia pinnalla nyt. Ennen profililissa luki jotain että espoolainen nainen kirjoittelee espoolaiselle miehelle, teksti on kuriositeettisyistä lyhentynyt ja laventunut. Toivottavasti ei mennyt päivä pilalle nyt keu keu🙊

En tiedä kenestä miehestä oikein puhut. Olen vieläkin nainen, jolla ei ole mitään tekemistä sun harhaluulojen kanssa. Sillä nyt ei ole mitään merkitystä mutta mun profiili on ollut ihan samanlainen alusta asti. En ole sitä tekstiä muuttanut mitenkään.

Profiilini nimi on yksi tunnisteista mitä täällä olen kirjoitellut. Olenhan päässyt kaipaamani miehen kanssa cajun broileri lounaalle 🐔

Aika outoa yrittää keksiä satuja jopa toisten profiileista. Eikö sulla mitään järkevämpää tekemistä ole?

• Anonyymi

Ei niistä suudelmista tarvitse mummona haaveilla muutoinkaan.

• Sulla on aika luotaantyöntävä kirjoitustyyli. Kannattaisi opetella hieman käytöstapoja niin ei tarvitsisi lukea palstakirjoituksia.

• Anonyymi

Jos on rahaa ostaas jotain ilotulitteita jotka tekevät iloiseksi niin huhhuh

• Hauska ajatus. 😊

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Hauska ajatus. 😊

💩.ajatus

• Anonyymi kirjoitti:

💩.ajatus

🚽🧻🚿

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3737
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3049
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2305
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2105
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1966
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1632
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      40
      1586
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1502
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      487
      1430
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    Aihe