Tänään viestissä luettua luki taloyhtiöllä ei näy heinäkuusta alkaen maksamiani yhtiövastikkeita.
Tarkistin asian tilinumero oikein, viestisarakkeeseen kirjoitettu mikä osote maksettu ja kuukausi, viitenumero oli vanhentunut viestisarakkeessa, pankkin viestisarakkeessa todetaan että kun viitenumerosarakkeeseen ei laita numeroita vaan vain viestisarakkeeseen niin viesti lähtee sinne minne rahaki menee. Kyllä on niin **skaa toimintaa edellinen isännöitsiätoimiston työntekijä osasi huomata poikkeamat nyt ilmeisesti uusi ei osaa. Heillä jopa uusi järjestelmäki menossa, suomalainen osaaminen tietokonealalla taitaapi olla silkkaa käkköä kun nitä ongelmia ollut muillaki pääkaupunkiseudulla?
Vasta kun sähköpostissa tuli kysyttyä onko kaikki hyvin niin nyt sitä sitten vaan viestitään ettei ole rahaan näkynyt vaikka oikealle tilille mennyt ja maksettu. Nyt taloyhtiössä piti alkaa puolitoistaviikkoa sitten maalämpöporaukset ja muuta. Mitään kone toimintaa ei ole näkynyt, kaikki asukkaat joutuneet pitämään autonsa poissa pihalta, tallit myös käyttökiellossa.
Sitten ei ilmoteta muutoksista, jos soittaa taloyhtiön niin joutuu maksaa palvelumaksuja puhelusta ovat ennenki pistäneet jonoon. Joitain vuosia sitten oli vain tavallinen puhelumaksut. Taloyhtiö yhdistyi ilmeisesti jonkun vihannes ketjuun kun on monet asiat päin **lvettiä?
Miten ihmisistä tehdään yhteiskunta kelvotyomia rikollisia!
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848