Elisan Enian puhelinmyynti.......

Anonyymi-ap

........Eniassa mättää ja pahasti. Henkilö nimeltä Ronya soitti minulle ja myi puoli väkisin 5G nettiliittymän päivityksen. Puhelun aikana kerroin, että minulla on pöydällä läppäri.

Kun uusi tietokoneen reititin saapui niin se olikin langattomaan mokkulaan verrattuna iso hökötys, jossa oli verkkovirtajohto sekä pöytätietokoneen päätejohto. En pitäisi henkilöä nimeltä Ronya kovinkaan ammattitaitoisena, koska häneltä puuttui selkeästi myymäänsä laitteeseen liittyen sen teknisiin tietoihin pohjautuvaa tietoa.

Ronya ei joko tiennyt myymänsä laitteen teknisistä ominaisuuksista mitään tai sitten hän ei välittänyt siitä, että laite ei ole yhteensopiva läppärin liitäntöjen kanssa. 14 vrk:n palautusoikeus on kylläkin jo umpeutunut ja laite oli 11€/kk 36kk maksuajalta.

Puhelun yhteydessä kerroin kyllä Ronyalle, että minulle voi tulla maksuvaikeuksia, varsinkin jos olisin ottanut häneltä kaikki hänen tuputtamansa "VIP"- tarjoukset. Mutta Ronya tosiaankin sivuutti kaikki puheeni läppäristä ja puhelimesta, kun kerroin hänelle puhelun aikana ettei minulla ole kuin älypuhelin ja läppäri. Ja silti hän myi minulle laitteen, joka oli pöytätietokoneeseen kuuluva.

Harkitsen koko Elisan asiakkuuden lopettamista. Ehkä palaan Telian asiakkaaksi ja otan vain Prepaid liittymät sekä puhelimeen, että tietokoneeseen.

2

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17652433A

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Olet kyllä itse tilannut tuotteen.

Olet myös ylipuhuttavissa ja siihen puhelinmyynti perustuu. Äitini sanoo aina olevansa holhouksen alainen eikä voi päättää asioistaan, siihen loppuu myynti.

Neuvoni on, älä koskaan osta puhelinmyyjältä mitään. Osta lähikaupasta, ne voi käydä vaihtamassa jos tarve on.

Näillä olen itse pärjännyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe