Kenellä on oikeus tappaa

Anonyymi-ap

Yksittäiseltä ihmiseltä tai ryhmältä on evätty oikeus tappaa muita ihmisiä. Suurvallalla tällainen oikeus näyttää olevan. Perusteeksi riittää todelliset tai kuvitellut intressiristiriidat.

82

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekä eläin että ihminen tappaa toisen lajin edustajia syödäkseen. Elän tappaa oman lajinsa edustajia vain poikkeustapauksissa. Ihminen on kehittänyt oman lajinsa edustajien tappamisen huippuunsa. Tähän ei eläin pysty.

      • Anonyymi

        Noinhan se on. Koska eläimet ovat alkukantaisia, eivät villejä.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se on. Koska eläimet ovat alkukantaisia, eivät villejä.

        Satanistit on eläimiä ja valtio sallii satanistien tappaa muita, koska valtio on satanistien valtaa


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Satanistit on eläimiä ja valtio sallii satanistien tappaa muita, koska valtio on satanistien valtaa

        KRISTITYILLÄ ON JUMALLLINE OIKEUS TAPPOAA,?

        KOSKA KRISTITYT EI TAPA PHUUTTAAN VAAN SUOJELLAKSEEN ELÄMÄÄ ELI PIOISTAAKSEEN TAPPAJA-SATANISTEJA?


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        KRISTITYILLÄ ON JUMALLLINE OIKEUS TAPPOAA,?

        KOSKA KRISTITYT EI TAPA PHUUTTAAN VAAN SUOJELLAKSEEN ELÄMÄÄ ELI PIOISTAAKSEEN TAPPAJA-SATANISTEJA?

        Satanistit on jo kuolleet- he on oa Saatanan valtakuntaa ja siis helvetissä, joka on heille ikuinen paikka kuoleman jälkeen?


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        KRISTITYILLÄ ON JUMALLLINE OIKEUS TAPPOAA,?

        KOSKA KRISTITYT EI TAPA PHUUTTAAN VAAN SUOJELLAKSEEN ELÄMÄÄ ELI PIOISTAAKSEEN TAPPAJA-SATANISTEJA?

        Pahin tappajalaji on ateistinen ortotoksikkonatsi. Tätä viheliäistä.lajia edustaa Kremlin bunkkerikääpiövanhus, Vladimir Kalsarimyrkyttäjä Putler!


    • Anonyymi

      Sanotaan, että omatunto on se, joka erottaa ihmisen eläimestä. Kun katsoo esimerkiksi Ukrainan tapahtumia, niin ihminen on eläimen alapuolella.

      • Anonyymi

        Hallituksen toimittamat Suomiaseet surmaa Ukrainan naisia ja lapsia Ukrainan sotilaiden käytössä.


      • Anonyymi

        "Toksikologi Dr. Nieusma: Normaalina vuonna ennen koronaa kuoli maailmassa noin 70 huippu-urheilijaa per vuosi äkilliseen "sydänkohtaukseen". Tänä vuonna (11/2022) kuolemia on jo yli 500."

        Miksi kokaiini on niin suosittu urheilijoiden  keskuudessa? Ei se ole tutkittu turvallinen ja tehokas.


      • Anonyymi

        Ovat varastaneet naisia ja lapsia ja vieneet heidät "uudelleen koulutettaviksi" Venäjälle. Se, mitä tuo tarkoittaa, niin ei varmaankaan mitään hyvää.

        Sääliksi käy nuo ressukat, vankeina ovat hullussa maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen toimittamat Suomiaseet surmaa Ukrainan naisia ja lapsia Ukrainan sotilaiden käytössä.

        MitäH* !!! Minkä maan hallituksen? Ja mitä ovat "Suomiaseet" ??? Mikä on sekoittanut pääkoppasi sisällön .... vai onkos siellä joskus ollutkaan jotain järken käypää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toksikologi Dr. Nieusma: Normaalina vuonna ennen koronaa kuoli maailmassa noin 70 huippu-urheilijaa per vuosi äkilliseen "sydänkohtaukseen". Tänä vuonna (11/2022) kuolemia on jo yli 500."

        Miksi kokaiini on niin suosittu urheilijoiden  keskuudessa? Ei se ole tutkittu turvallinen ja tehokas.

        urheilijat ja huumeet - mielenkiintoinen aihe


      • Anonyymi

        Ukrainan AZOV terroristit surmaavat siviilejä Ukrainassa


      • Anonyymi00077

        Zelenski on satanisti Hitler oli satanisti, Stubb Purra halla aho satanisteja jne?


      • Anonyymi00085
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan AZOV terroristit surmaavat siviilejä Ukrainassa

        Putin on naZi.


    • Anonyymi

      Kyllä saa tappaa kenet haluaa , ongelma tulee vasta kiini jäädessä .

      • Anonyymi

        Miten sitten suurvallan johtajien tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten suurvallan johtajien tapauksessa.

        Lue edellinen vastaus.


      • Anonyymi

        Sodan laki on, tapa, tai tulet tapetuksi. Raja menee siinä, että tappaminen täytyy tapahtua taistelutilanteessa, joko sinä, tai minä. Antautuneen vastustajan tappaminen on sotarikos ja murha. Mediassa on ollut kuvia, kuinka ukrainalaiset ovat tappaneet antautuneita ja maassa makaavia venäläisiä sotilaita. Koska länsi on Ukrainan puolella, niin ketä kiinnostaa. MUTTA, jos olisikin tapahtunut toisin päin, niin kyllä lööpit olisivat taas kirkuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodan laki on, tapa, tai tulet tapetuksi. Raja menee siinä, että tappaminen täytyy tapahtua taistelutilanteessa, joko sinä, tai minä. Antautuneen vastustajan tappaminen on sotarikos ja murha. Mediassa on ollut kuvia, kuinka ukrainalaiset ovat tappaneet antautuneita ja maassa makaavia venäläisiä sotilaita. Koska länsi on Ukrainan puolella, niin ketä kiinnostaa. MUTTA, jos olisikin tapahtunut toisin päin, niin kyllä lööpit olisivat taas kirkuneet.

        Länsi on Ukrainan puolella siitä syystä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Milloin tämä asia tulee putleristeille selväksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi on Ukrainan puolella siitä syystä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Milloin tämä asia tulee putleristeille selväksi !

        Silloin, kun on sota, niin luonnollisesti kaikki sodassa mukana olevat osapuolet pitävät omiensa puolta, mutta kun länsi ei ole sodassa, niin sen pitäisi silloin olla puolueeton.

        Yksinkertaisille vähän historiaa. Kun Suomi Talvisodassa pyysi muilta mailta apua, tulkaa auttamaan, niin Ruotsia lukuunottamatta kukaan ei tullut, koska kaikki sanoivat, että he ovat puolueettomia. Ruotsistakin tuli vain vapaaehtoisia, ei Ruotsin omaa armeija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodan laki on, tapa, tai tulet tapetuksi. Raja menee siinä, että tappaminen täytyy tapahtua taistelutilanteessa, joko sinä, tai minä. Antautuneen vastustajan tappaminen on sotarikos ja murha. Mediassa on ollut kuvia, kuinka ukrainalaiset ovat tappaneet antautuneita ja maassa makaavia venäläisiä sotilaita. Koska länsi on Ukrainan puolella, niin ketä kiinnostaa. MUTTA, jos olisikin tapahtunut toisin päin, niin kyllä lööpit olisivat taas kirkuneet.

        Suututtaa just tuommoinen valikoiva uutisointi.


      • Anonyymi

        Eli sinusta on nyt ok kun länsi vahvempana auttaa ukrainaa, voimakkaampi voi tehdä niin? Kiinakin saa ottaa Venäjältä mitä haluaa, onhan se vahvempi?

        Ongelma; venäjää vaan heikkenee eikä se pärjää maailmassa mitä se niin haluaa, vahvemman maailmaa ilman mitää suojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodan laki on, tapa, tai tulet tapetuksi. Raja menee siinä, että tappaminen täytyy tapahtua taistelutilanteessa, joko sinä, tai minä. Antautuneen vastustajan tappaminen on sotarikos ja murha. Mediassa on ollut kuvia, kuinka ukrainalaiset ovat tappaneet antautuneita ja maassa makaavia venäläisiä sotilaita. Koska länsi on Ukrainan puolella, niin ketä kiinnostaa. MUTTA, jos olisikin tapahtunut toisin päin, niin kyllä lööpit olisivat taas kirkuneet.

        Mitä ihmettä ne venäläiset sinne menivät hakemaan hankaluuksia. Omapa on syynsä, jos joutuivat tapetuiksi. Hehän menivät tappamaan ukrainalaisia, niin selvähän se on, että
        ukrainalaiset puolustautuvat ja tuskin päähän taputtavat ryssiä.

        On niitä ollut kuvia roistomaisuuksista toisinkin päin ja vielä naisiin ja lapsiin kohdistuneita raakuuksia, joita venäläiset ovat eri paikkakunnilla Ukrainassa tehneet. Ei ne teot ole kovin herttasia olleet.
        Joten turha pulista. Mitäs menivät tuhoamaan Ukrainaa. Kukaan ei sinne heitä pyytänyt. Kärsikööt nahoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi on Ukrainan puolella siitä syystä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Milloin tämä asia tulee putleristeille selväksi !

        Länsi hyökkäsi ensimmäisen kerran Ukrainaan jo vuonna 2004, silloin se oli vain "maaperän tunnustelua", kymmenen vuotta myöhemmin korppi tappoi paavin rauhankyyhkyn ja samalla länsi pääsi toteuttamaan pitkäaikaisen intohimonsa, erottaa Ukraina Venäjän sivilisaatiosta, järjestäen Kiovassa varsin härskin ottein ensin vallankaappauksen ja sen jälkeen yllyttäen valtaan päästettyjä ukrainalaisia nationalisteja aloittamaan venäläisten ja venäjämielisten kiduttamisen, murhaamisen ja kokonaisvaltaisen syrjinnän ja tämä siis maassa JOSSA ON NOIN PUOLET VÄESTÖSTÄ ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!! Heidän, venäläisten oikeuksista ei länsi ole koskaan ollut kiinnostunut, aivan niin kuin Balkaneilla ei serbienkään oikeuksista ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että nämä kansat ovat potentiaalinen uhka lännen, etupäässä anglo-saksien hegemonialle ja "länsiaatteelle", jolla on tarkoitus kietoa koko maapallo ja kontrolloida joka maailman kolkkaa. Tämän sisäistäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa aivopestylle perussuomalaiselle (en tarkoita sitä puoluetta tässä kontekstissa), syystä koska tämän ajatusmaailmassa "länsimaailma" ja messias-USA tuntuu niin valmiilta ja paratiisiakin täydellisemmältä maailmanhallitukselta, jolla tietysi pitäisi olla etuoikeus kaikkiin muihin sen ulkopuolisiin kulttuureihin ja sivilisaatioihin verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi hyökkäsi ensimmäisen kerran Ukrainaan jo vuonna 2004, silloin se oli vain "maaperän tunnustelua", kymmenen vuotta myöhemmin korppi tappoi paavin rauhankyyhkyn ja samalla länsi pääsi toteuttamaan pitkäaikaisen intohimonsa, erottaa Ukraina Venäjän sivilisaatiosta, järjestäen Kiovassa varsin härskin ottein ensin vallankaappauksen ja sen jälkeen yllyttäen valtaan päästettyjä ukrainalaisia nationalisteja aloittamaan venäläisten ja venäjämielisten kiduttamisen, murhaamisen ja kokonaisvaltaisen syrjinnän ja tämä siis maassa JOSSA ON NOIN PUOLET VÄESTÖSTÄ ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!! Heidän, venäläisten oikeuksista ei länsi ole koskaan ollut kiinnostunut, aivan niin kuin Balkaneilla ei serbienkään oikeuksista ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että nämä kansat ovat potentiaalinen uhka lännen, etupäässä anglo-saksien hegemonialle ja "länsiaatteelle", jolla on tarkoitus kietoa koko maapallo ja kontrolloida joka maailman kolkkaa. Tämän sisäistäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa aivopestylle perussuomalaiselle (en tarkoita sitä puoluetta tässä kontekstissa), syystä koska tämän ajatusmaailmassa "länsimaailma" ja messias-USA tuntuu niin valmiilta ja paratiisiakin täydellisemmältä maailmanhallitukselta, jolla tietysi pitäisi olla etuoikeus kaikkiin muihin sen ulkopuolisiin kulttuureihin ja sivilisaatioihin verrattuna.

        Länsi auttaa ukrainaa koska venäjä teki äärimmäisen strategisen virheen. Joulukuussa 21 Venäjä kuvitteli että se on niin vahva ja länsi niin heikko että voi kertoa mitä haluaa: itä-eurooppaa takaisin venäjän etupiiriin. Kukaan ei halua sinne, on se vaan vaikea ymmärtää. Sitä Naton vetäytymisvaatimus tarkoitti.

        Pitää olla hölmö joka sanoo tuon jälkeen että lännen tuki yllätti.

        Ukrainassa soditaan vain siitä vanhasta venäjän mallista, se on edelleen laajentuva imperiumi, nyt lisäksi vielä diktatuuri.

        Venäjä on yksinkertaisesti väärässä lännen näkökulmasta. Myös sisäisesti, Putin teki valtavan mokan mikä vei venäjän tulevaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi auttaa ukrainaa koska venäjä teki äärimmäisen strategisen virheen. Joulukuussa 21 Venäjä kuvitteli että se on niin vahva ja länsi niin heikko että voi kertoa mitä haluaa: itä-eurooppaa takaisin venäjän etupiiriin. Kukaan ei halua sinne, on se vaan vaikea ymmärtää. Sitä Naton vetäytymisvaatimus tarkoitti.

        Pitää olla hölmö joka sanoo tuon jälkeen että lännen tuki yllätti.

        Ukrainassa soditaan vain siitä vanhasta venäjän mallista, se on edelleen laajentuva imperiumi, nyt lisäksi vielä diktatuuri.

        Venäjä on yksinkertaisesti väärässä lännen näkökulmasta. Myös sisäisesti, Putin teki valtavan mokan mikä vei venäjän tulevaisuuden.

        Olet pihalla kuin lumiukko...

        Hyvää Talven alkua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi hyökkäsi ensimmäisen kerran Ukrainaan jo vuonna 2004, silloin se oli vain "maaperän tunnustelua", kymmenen vuotta myöhemmin korppi tappoi paavin rauhankyyhkyn ja samalla länsi pääsi toteuttamaan pitkäaikaisen intohimonsa, erottaa Ukraina Venäjän sivilisaatiosta, järjestäen Kiovassa varsin härskin ottein ensin vallankaappauksen ja sen jälkeen yllyttäen valtaan päästettyjä ukrainalaisia nationalisteja aloittamaan venäläisten ja venäjämielisten kiduttamisen, murhaamisen ja kokonaisvaltaisen syrjinnän ja tämä siis maassa JOSSA ON NOIN PUOLET VÄESTÖSTÄ ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!! Heidän, venäläisten oikeuksista ei länsi ole koskaan ollut kiinnostunut, aivan niin kuin Balkaneilla ei serbienkään oikeuksista ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että nämä kansat ovat potentiaalinen uhka lännen, etupäässä anglo-saksien hegemonialle ja "länsiaatteelle", jolla on tarkoitus kietoa koko maapallo ja kontrolloida joka maailman kolkkaa. Tämän sisäistäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa aivopestylle perussuomalaiselle (en tarkoita sitä puoluetta tässä kontekstissa), syystä koska tämän ajatusmaailmassa "länsimaailma" ja messias-USA tuntuu niin valmiilta ja paratiisiakin täydellisemmältä maailmanhallitukselta, jolla tietysi pitäisi olla etuoikeus kaikkiin muihin sen ulkopuolisiin kulttuureihin ja sivilisaatioihin verrattuna.

        Länsi ei ole hyökännyt Ukrainaan vuonna 2004.

        Kymmenen vuotta myöhemmin korppi ei tappanut rauhan kyyhkyä vaan Venäläiset hyökkäsivät Ukrainaan liittaen osia UKrainasta Venäjään, kuten Venäjä on tehnyt koko historiansa ajan.

        Kiovassa tapahtuneita vallankaappauksia ei ole yrittänyt tehdä kutkaan muut kuin Neuvostoliitto ja KGB.

        Venäläisiä ei ole kidutettu ! Missä ovat todisteet jos todisteita olisi niin YK olisi valtuuttanut kansainvälisen yhteisön suorittamaan erikoisoperaation.

        Serbien oikeuksia ei ole uhattu vaan serbit slaavilaisena väkivaltakuttuurin omaavana aloittivat kansanmurhat muita Jugoslavian kansallisuuksia kohtaan. Ei murhaaminen ole mikään oikeus kuten slaavilaiset kansat yrittävät väittää. Länsislaavit eivät eivät ole samanlaisia murhaajia kuin ovat itä- tai eteläslaavit. Miksi näin ?

        Kaltaisesi aivopesty putinisti saisi ryhdistäytyä ja mennä sotimaan Ukrainaan. Siellä saisit osoittaa aivan konkreettisesti kuinka oikeassa on Putin kun aloitti fasistisen politiikkansa mukaisen sodan ukrainalaisia kohtaan.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin, kun on sota, niin luonnollisesti kaikki sodassa mukana olevat osapuolet pitävät omiensa puolta, mutta kun länsi ei ole sodassa, niin sen pitäisi silloin olla puolueeton.

        Yksinkertaisille vähän historiaa. Kun Suomi Talvisodassa pyysi muilta mailta apua, tulkaa auttamaan, niin Ruotsia lukuunottamatta kukaan ei tullut, koska kaikki sanoivat, että he ovat puolueettomia. Ruotsistakin tuli vain vapaaehtoisia, ei Ruotsin omaa armeija.

        Puolueeton? Miten ihmeessä? Oli asia mikä hyvänsä, niin kyllä ihmisellä joku kannanotto täytyy olla. Jos hänellä ei ole ja vetoaa puolueettomuuteensa, niin tällainen ihminen on sitten tekopyhä. Eli kieltäytyy olemasta olemassa.


      • Anonyymi00087
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi hyökkäsi ensimmäisen kerran Ukrainaan jo vuonna 2004, silloin se oli vain "maaperän tunnustelua", kymmenen vuotta myöhemmin korppi tappoi paavin rauhankyyhkyn ja samalla länsi pääsi toteuttamaan pitkäaikaisen intohimonsa, erottaa Ukraina Venäjän sivilisaatiosta, järjestäen Kiovassa varsin härskin ottein ensin vallankaappauksen ja sen jälkeen yllyttäen valtaan päästettyjä ukrainalaisia nationalisteja aloittamaan venäläisten ja venäjämielisten kiduttamisen, murhaamisen ja kokonaisvaltaisen syrjinnän ja tämä siis maassa JOSSA ON NOIN PUOLET VÄESTÖSTÄ ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!! Heidän, venäläisten oikeuksista ei länsi ole koskaan ollut kiinnostunut, aivan niin kuin Balkaneilla ei serbienkään oikeuksista ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että nämä kansat ovat potentiaalinen uhka lännen, etupäässä anglo-saksien hegemonialle ja "länsiaatteelle", jolla on tarkoitus kietoa koko maapallo ja kontrolloida joka maailman kolkkaa. Tämän sisäistäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa aivopestylle perussuomalaiselle (en tarkoita sitä puoluetta tässä kontekstissa), syystä koska tämän ajatusmaailmassa "länsimaailma" ja messias-USA tuntuu niin valmiilta ja paratiisiakin täydellisemmältä maailmanhallitukselta, jolla tietysi pitäisi olla etuoikeus kaikkiin muihin sen ulkopuolisiin kulttuureihin ja sivilisaatioihin verrattuna.

        Venäjä on natsidiktatuuri.


    • Anonyymi

      Vihollisen saa tappaa. Tämä on jopa velvollisuus, jonka laiminlyömisestä voi seurata kuolemanrangaistus.

      • Anonyymi

        -miltä tuntuu ampua ihmisiä, Rokalta kysyttiin
        -en mie tiiä, mie oon ampunu vain vihollisia, kuului vastaus


      • Anonyymi

        Presidentti Koivistokin kipuili sen trauman kanssa, että oli joutunut tilanteeseen "vihollinen tai minä".


      • Anonyymi

        Tärkeää on se, että vastustaja leimataan viholliseksi. Tämä on sotapropagandan keskeisin tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeää on se, että vastustaja leimataan viholliseksi. Tämä on sotapropagandan keskeisin tehtävä.

        Kansalta miljardinsa varastanut arkkupiispa Kirill on todennut, että Ukraina on pahojen henkien riivaama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeää on se, että vastustaja leimataan viholliseksi. Tämä on sotapropagandan keskeisin tehtävä.

        Onhan se kuitenkin selvää, että hyökkääjä on se rikollinen osapuoli ja sitä saa kohdella niinm julmasti kuin mahdollista puolustaessaan omaa maataan.
        Roistoilla ei ole mitään asiaa naapuriinsa tuhoa tekemään.

        Sivistyneet maat neuvottelevat eivätkä päätä pahkaa laita laita joukkojaan tuhoa tekemään naapuriinsa. Putinilla ei ole taitoa olla noin ison maan päämies, jos ei ole taitoa neuvotella itsenäisen maan kanssa yhteisistä asioista. HUOM! Itsenäisen maan kanssa, ja sitähän Ukraina on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansalta miljardinsa varastanut arkkupiispa Kirill on todennut, että Ukraina on pahojen henkien riivaama.

        Kun Ukrainalaiset ei suostunu kumartamaan venäjän pirua.


    • Anonyymi

      En tappaisi, vaikka henki menisi. Outoa toimintaa tappaminen.

      • Anonyymi

        Pröyh. Jopa presidentit tykkäävät ympäri maailmaa, kun nuorta miestä kaatuu blobaalin talouten eteen sodissa. Aivan turhaan siinä on on tyhmän viisastella.


      • Anonyymi00082

        Ihminen voidaan asettaa todella vaikeisiin tilanteisiin, jolloin sekunnin murto-osassa on tehtävä ratkaisu. Esim pelastettava lapsi ja hyökättävä väkivallantekijän kimppuun tai pelon ja jähmettymisen vuoksi menetetettävä tämä auttamismahdollisuus. Eihän tällaisia tilanteita kukaan halua tielleen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sisäpuolella ikkunaa on teevee ja ulkopuolella ikkunan tikkojen talipötkö. Niin se vaan kyllä aina menee, kun talipötkelle ilmaantuu Valkoselkätikka, niin Suomivanhatfilmit tulee katsottua, vain toisella silmällä.

    • Anonyymi

      Suomi Afganistanissa HYÖKKÄÄJÄN puolella mutta Ukrainassa muuttui
      asia . Paljonko Suomalaiset tappoi 8 vuoden aikana . Miljardi rahaa paloi.

      • Anonyymi

        Afganistan oli kosto WTC-iskun tekijöiden suojelijoille.


      • Anonyymi

        Joissakin kulttuureissa elää edelleen verikoston perinne. Suomessakin sitä vielä esiintyy. Vastaväkivallan uhka toimii tehokkaana suojautumiskeinona tappajia vastaan.


      • Anonyymi

        Kun Venäjä edisti oikeutettuja imperialistisia pyrkimyksiään Afganistanissa, niin Suomi ei avittanut ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissakin kulttuureissa elää edelleen verikoston perinne. Suomessakin sitä vielä esiintyy. Vastaväkivallan uhka toimii tehokkaana suojautumiskeinona tappajia vastaan.

        Verikoston idea toteutuu karmeimmalla tavalla, jos joku ydinasevallan johtoon päässyt kahjo erehtyy painamaan nappia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissakin kulttuureissa elää edelleen verikoston perinne. Suomessakin sitä vielä esiintyy. Vastaväkivallan uhka toimii tehokkaana suojautumiskeinona tappajia vastaan.

        Toisaalta onko tuollaisella edes oikeus elää joka on sössinyt ihmisuhteensa sukulaisuhteensa jne niin pahasti ettei sen tappamisesta juuri kukaan välitä.

        Mun kamun tappaminen tai vahingoittaminen tietää tekijän kuolemaa.... Pitäs olla ohjenuorana ihan laissakin. Pahoja ei sitten kukaan puolustais? joten ne kuolis ihan automaattisesti.


      • Anonyymi

        Suomi on aina oikeuden puolella ja niin varmaan tuolla Afganistanissakin. Ukraina on itsenäinen maa ja Putinilla ei ollut mitään oikeutta tulla muka"natseja" hävittämään. Piti tehdä tekosyy, kun ei ollut oikeaa aihetta. Pääasia, että pääsi tuhoamaan Ukrainan kiukuspäissään, kun ei saanut tahtoaan läpi tuossa presidenttiasiassa. Bulvaani olisi pitänyt istuttaa Ukrainaan valvomaan Putinin etuja.
        Ei mikään itsenäinen maa tuollaista suvaitse, joten pulinat pois ja ryssä kotinsa Ukrainasta.


    • Anonyymi

      Poliisilla.

      • Anonyymi

        Ei esivalta turhaan miekkaa kanna.


    • Anonyymi

      Kremlin natsi Putin on maasamurhaaja, sotarikollinen.

    • Anonyymi

      Hyvin sanottu. Ja tottahan se on mitä tuossa kerroit.

      Suurvallat ovat kaikki imperialistisia, koittavat laajentaa sitä vaikutusvaltaansa yhä suuremmille aluielle.

      Näistä kaikista tahoista, paljon yli valtioiden, suurvaltojen ja ylikansallisten viritelmien, on monetaarinen imperialismi. Siellä on ns. maallisen valtakeskiön päätepysäkki.

      • Anonyymi

        Entä kidutus, kenen oikeus se on?


    • Anonyymi
    • Ei kenelläkään ole oikeutta tappaa.Se on niin eikä muuta versiota ole olemassa.
      Kiukkuilla ja kiivailla voi monikin ja savu tulla korvista vihassa ja kuitenkin palaten takaisin siihen ,että ....Ei saa tappaa.

    • Anonyymi

      Suomi ei ollut Afganistanissa hyökkääjän puolella, suomalaiset rauhanturvajoukot eivät osallistu taisteluihin vaan turvaavat siviilejä.
      Suomesta on lähtenyt vierastaistelijoita esm. isisin terroristeihin, sekä yksittäisiä vapaaehtoisia sotilaita Ukrainaan, kuten myös Venäjän puolelle.

    • Anonyymi

      Kyl saa tappaa, jos oma henki, silleen jotenkin lopulta säästyy. TEXSAS MAT.

    • Anonyymi

      Kyllä yksilöllä on ihan hyvät mahdollisuudet ammuskella.

      Kannattaa valita maa huolella, usa on ammuskelun luvattu maa. Vajaa 700 joukkoampumista jo tänä vuonna, tavallisena vuonna ampuma-aseilla tapetaan reilu 40000 kansalaista.

      Kiinnijäämisen riski on toki olemassa mutta jos ampuu mustia tai latinoita niin tuskin tulee kummoista seuraamuksia. Tai edes tutkitaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Aina kun tulee taas polttava tarve ampua joku suuntaan jenkkilään kiireen vilkkaa. Viikko pari harrastuksen parissa ja taas voi palata arkisen aherruksen pariin.


      • Anonyymi

        Ei jenkeissäkään saa ammuskella joka suuntaan ,miten sattuu vasn itsepuolustaminen on oikeutettu siellä kaikissa oloissa ,muuten se on murha tai tappo.

        Valtiotasolle taas antaisin oikeuden tappoon ideologian mukaan koska siinä on juurikin se, kuka käyttää maailmassa valtaa toista vastaan mitenkään. Plutokraatit on väärässä eli rikkaat kuvittelee kun heillä on rahaa ,heillä on oikeus vaikka tappaa muut,pitääkseen narsistisesti valta-asemansa muihin nähden mutta eihän se niin kuulu olla vaan maailma kuuluu olla tasavallan ja tasa-arvon tyyssija. Vain niin voidaan saada mitään rauhaa aikaan maan päälle,liikaa valtaa ja rahaa ei pitäisi kenenkään haluta nyt 8 miljardista ihmisestä eikä eläimistäkään.
        Minusta ne ketkä ei hyväksy tätä ajatusta olisi syytä saada kuolemantuomio,he eivät ole ns hyviksiä vaan pahiksia ja rangaistus siitä pitäisi olla kuolemanrangaistus.


    • Anonyymi

      Kaikilla...tai kaikilla on ainakin oikeus yrittää tuskinpa porukat isommin pistäis vastaan jos venäjän Kansa tappaisi maansa päättäjät...
      Taikka suomen kansa maansa päättäjät.
      Ongelmaksi tuossa muodostuisi 'entä sitten'
      Tuon jälkeen pitäs kai valita uudet tapettavat?

    • Anonyymi

      VENÄJÄ ON TAPPANUT SATOJA TUHANSIA AIVAN TUNNOTTOMASTI

      • Anonyymi

        Afrikasta haalitaan sotaan,myrkytykset,lentokoneiden pudotukset sekä oman maan vankilat puhdistetaan sotimaan.Kuinkahan paljon väestöä enää maassa?


      • Anonyymi

        Kuin myös UESAA.


    • Anonyymi

      Kysymys on suuri. Yksilönä ei kelläkään. Valtiollisesti sodassa kaikilla ,sillä se on valtiollinen velvollisuus puolustaa isän maata.

      Rauhan aikana valtiollisen turvallisuuden puitteissa harvoilla ja punnituilla syillä,jonka päättävät valtiollisesta turvallisuudesta vastuussa olevat.

    • Anonyymi

      Kapitalisti tappaa köyhiä kuin halla korjaisi viljaa. Ja tosiaan! halla korjaa kodittomat köyhät.

      Kuka on syyllinen. Yhteiskunta. Faktuaalisesti ei ole mitään yhteiskuntaa. Ainoastaan diktatuuri luo yhteiskunnan, ja kapitalismi on yhteiskunnan anarkiatila.

    • Anonyymi

      Suomessa lääkärit saa tappaa ei johda rangaistuksiin.Hoitovirheitä tehdään jatkuvasti,terveyskeskus lääkärit ei laita lähetteellä tutkimuksiin,kun itse arvelevat mikä vaivaa.

    • Anonyymi

      Mene jenkkeihin katsomaan, kuka saa tappaa ja kuka ei ja mistä syystä?

    • Anonyymi

      Myös James Bondilla on lupa tappaa, tämä 007 agentti.

      • Anonyymi

        Agentit saakin. Agentien tehtävä on poistaa huonoa aineistoa pois keskuudestamme.


      • Anonyymi

        Ei agentit tee muuta kuin ansiokasta työtään. Vieraanvallan vihollisia poistaessaan maailmankartalta.


    • Anonyymi

      On kyllä kummallista, ettei siviili saa tappaa pottumaista naapuriaan. Siinähän tekisi vain koko kyläyhteisölleen palveluksen.

    • Anonyymi

      Tappaa saa vain jos maailman maitten hallitukset sitä haluavat. Muuten tulle istumista linnassa pitkäksi aikaa.

    • Anonyymi

      Näin on, että vituttaa olemassaolo kun joku teki itsestään koko ajan paremman kuin muut.

      Sietämätöntä paskaa.

    • Anonyymi

      USA on murhannut toisen maailmansodan jälkeen miljoonia viattomia siviilejä eri puolilla maailmaa. Muut maailman valtiot ja terroristijärjestöt eivät ole yhteensäkään murhanneet kuin murto-osa siitä.

      USA:n tekemät siviilien joukkotuhonta on aina sitä hyvää viattomien tappamista, mitä Suomi innoissaan kannattaa. Kaikkien muiden harjoittama siviilien tappaminen taas on tuomittavaa.

      USA:lla on oikeus tappaa vaikka joka ainut siviili maailmassa ja Suomi antaa täyden tukensa.

      • Anonyymi

        kyllä cia saa Suomessakin tappaa jos näkevät tapeelliseksi. Nykyinen tiedustelulaki saallii ihmisten asuntoihin menemisen ilman kohteelle siitä ilmoittmista.


    • Anonyymi

      Venäjän natsifuhrer Vladimir Kalsarimyrkyttäjä on antanut itselleen lisenssin murhiin koimaassaan ja ulkomailla. Suuressa mittakaavassa tämä Kremlin vampyyri toteuttaa tätä Ukrainan siviilejä kohtaan.

    • Anonyymi

      "Poliisin voimankäytössä on kuollut 10 ihmistä 2000-luvulla"
      https://yle.fi/a/3-12070231

      Joten poliisilla.

      "Oikeus vapautti kuolemantuottamuksesta syytetyn kirurgin"
      https://yle.fi/a/3-9369000

      kirugeilla.

      Periaatteessa siis kaikilla pitää vain olla hyväksyttävä joko oike tai keksitty syy.

    • Anonyymi00079

      Jussi makkaran teko meni toistamiseen plörinäksi kun jäi pannu pesemättä välillä. Olisi pitänyt tehdä paremmin, ei enemmän. Olisi pitänyt jäädä mässyttämään muiden asioita, ei omia.

    • Anonyymi00080

      Epstein jengillä on oikeus tappaa ihmisiä.

    • Anonyymi00088

      007 lupa tappaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe