Yksittäiseltä ihmiseltä tai ryhmältä on evätty oikeus tappaa muita ihmisiä. Suurvallalla tällainen oikeus näyttää olevan. Perusteeksi riittää todelliset tai kuvitellut intressiristiriidat.
Kenellä on oikeus tappaa
82
172
Vastaukset
- Anonyymi
Sekä eläin että ihminen tappaa toisen lajin edustajia syödäkseen. Elän tappaa oman lajinsa edustajia vain poikkeustapauksissa. Ihminen on kehittänyt oman lajinsa edustajien tappamisen huippuunsa. Tähän ei eläin pysty.
- Anonyymi
Noinhan se on. Koska eläimet ovat alkukantaisia, eivät villejä.
- Anonyymi00076
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se on. Koska eläimet ovat alkukantaisia, eivät villejä.
Satanistit on eläimiä ja valtio sallii satanistien tappaa muita, koska valtio on satanistien valtaa
- Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
Satanistit on eläimiä ja valtio sallii satanistien tappaa muita, koska valtio on satanistien valtaa
KRISTITYILLÄ ON JUMALLLINE OIKEUS TAPPOAA,?
KOSKA KRISTITYT EI TAPA PHUUTTAAN VAAN SUOJELLAKSEEN ELÄMÄÄ ELI PIOISTAAKSEEN TAPPAJA-SATANISTEJA? - Anonyymi00083
Anonyymi00078 kirjoitti:
KRISTITYILLÄ ON JUMALLLINE OIKEUS TAPPOAA,?
KOSKA KRISTITYT EI TAPA PHUUTTAAN VAAN SUOJELLAKSEEN ELÄMÄÄ ELI PIOISTAAKSEEN TAPPAJA-SATANISTEJA?Satanistit on jo kuolleet- he on oa Saatanan valtakuntaa ja siis helvetissä, joka on heille ikuinen paikka kuoleman jälkeen?
- Anonyymi00084
Anonyymi00078 kirjoitti:
KRISTITYILLÄ ON JUMALLLINE OIKEUS TAPPOAA,?
KOSKA KRISTITYT EI TAPA PHUUTTAAN VAAN SUOJELLAKSEEN ELÄMÄÄ ELI PIOISTAAKSEEN TAPPAJA-SATANISTEJA?Pahin tappajalaji on ateistinen ortotoksikkonatsi. Tätä viheliäistä.lajia edustaa Kremlin bunkkerikääpiövanhus, Vladimir Kalsarimyrkyttäjä Putler!
- Anonyymi
Sanotaan, että omatunto on se, joka erottaa ihmisen eläimestä. Kun katsoo esimerkiksi Ukrainan tapahtumia, niin ihminen on eläimen alapuolella.
- Anonyymi
Hallituksen toimittamat Suomiaseet surmaa Ukrainan naisia ja lapsia Ukrainan sotilaiden käytössä.
- Anonyymi
"Toksikologi Dr. Nieusma: Normaalina vuonna ennen koronaa kuoli maailmassa noin 70 huippu-urheilijaa per vuosi äkilliseen "sydänkohtaukseen". Tänä vuonna (11/2022) kuolemia on jo yli 500."
Miksi kokaiini on niin suosittu urheilijoiden keskuudessa? Ei se ole tutkittu turvallinen ja tehokas. - Anonyymi
Ovat varastaneet naisia ja lapsia ja vieneet heidät "uudelleen koulutettaviksi" Venäjälle. Se, mitä tuo tarkoittaa, niin ei varmaankaan mitään hyvää.
Sääliksi käy nuo ressukat, vankeina ovat hullussa maassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen toimittamat Suomiaseet surmaa Ukrainan naisia ja lapsia Ukrainan sotilaiden käytössä.
MitäH* !!! Minkä maan hallituksen? Ja mitä ovat "Suomiaseet" ??? Mikä on sekoittanut pääkoppasi sisällön .... vai onkos siellä joskus ollutkaan jotain järken käypää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toksikologi Dr. Nieusma: Normaalina vuonna ennen koronaa kuoli maailmassa noin 70 huippu-urheilijaa per vuosi äkilliseen "sydänkohtaukseen". Tänä vuonna (11/2022) kuolemia on jo yli 500."
Miksi kokaiini on niin suosittu urheilijoiden keskuudessa? Ei se ole tutkittu turvallinen ja tehokas.urheilijat ja huumeet - mielenkiintoinen aihe
- Anonyymi
Ukrainan AZOV terroristit surmaavat siviilejä Ukrainassa
- Anonyymi00077
Zelenski on satanisti Hitler oli satanisti, Stubb Purra halla aho satanisteja jne?
- Anonyymi00085
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan AZOV terroristit surmaavat siviilejä Ukrainassa
Putin on naZi.
- Anonyymi
Kyllä saa tappaa kenet haluaa , ongelma tulee vasta kiini jäädessä .
- Anonyymi
Miten sitten suurvallan johtajien tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitten suurvallan johtajien tapauksessa.
Lue edellinen vastaus.
- Anonyymi
Sodan laki on, tapa, tai tulet tapetuksi. Raja menee siinä, että tappaminen täytyy tapahtua taistelutilanteessa, joko sinä, tai minä. Antautuneen vastustajan tappaminen on sotarikos ja murha. Mediassa on ollut kuvia, kuinka ukrainalaiset ovat tappaneet antautuneita ja maassa makaavia venäläisiä sotilaita. Koska länsi on Ukrainan puolella, niin ketä kiinnostaa. MUTTA, jos olisikin tapahtunut toisin päin, niin kyllä lööpit olisivat taas kirkuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodan laki on, tapa, tai tulet tapetuksi. Raja menee siinä, että tappaminen täytyy tapahtua taistelutilanteessa, joko sinä, tai minä. Antautuneen vastustajan tappaminen on sotarikos ja murha. Mediassa on ollut kuvia, kuinka ukrainalaiset ovat tappaneet antautuneita ja maassa makaavia venäläisiä sotilaita. Koska länsi on Ukrainan puolella, niin ketä kiinnostaa. MUTTA, jos olisikin tapahtunut toisin päin, niin kyllä lööpit olisivat taas kirkuneet.
Länsi on Ukrainan puolella siitä syystä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Milloin tämä asia tulee putleristeille selväksi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi on Ukrainan puolella siitä syystä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Milloin tämä asia tulee putleristeille selväksi !
Silloin, kun on sota, niin luonnollisesti kaikki sodassa mukana olevat osapuolet pitävät omiensa puolta, mutta kun länsi ei ole sodassa, niin sen pitäisi silloin olla puolueeton.
Yksinkertaisille vähän historiaa. Kun Suomi Talvisodassa pyysi muilta mailta apua, tulkaa auttamaan, niin Ruotsia lukuunottamatta kukaan ei tullut, koska kaikki sanoivat, että he ovat puolueettomia. Ruotsistakin tuli vain vapaaehtoisia, ei Ruotsin omaa armeija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodan laki on, tapa, tai tulet tapetuksi. Raja menee siinä, että tappaminen täytyy tapahtua taistelutilanteessa, joko sinä, tai minä. Antautuneen vastustajan tappaminen on sotarikos ja murha. Mediassa on ollut kuvia, kuinka ukrainalaiset ovat tappaneet antautuneita ja maassa makaavia venäläisiä sotilaita. Koska länsi on Ukrainan puolella, niin ketä kiinnostaa. MUTTA, jos olisikin tapahtunut toisin päin, niin kyllä lööpit olisivat taas kirkuneet.
Suututtaa just tuommoinen valikoiva uutisointi.
- Anonyymi
Eli sinusta on nyt ok kun länsi vahvempana auttaa ukrainaa, voimakkaampi voi tehdä niin? Kiinakin saa ottaa Venäjältä mitä haluaa, onhan se vahvempi?
Ongelma; venäjää vaan heikkenee eikä se pärjää maailmassa mitä se niin haluaa, vahvemman maailmaa ilman mitää suojaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodan laki on, tapa, tai tulet tapetuksi. Raja menee siinä, että tappaminen täytyy tapahtua taistelutilanteessa, joko sinä, tai minä. Antautuneen vastustajan tappaminen on sotarikos ja murha. Mediassa on ollut kuvia, kuinka ukrainalaiset ovat tappaneet antautuneita ja maassa makaavia venäläisiä sotilaita. Koska länsi on Ukrainan puolella, niin ketä kiinnostaa. MUTTA, jos olisikin tapahtunut toisin päin, niin kyllä lööpit olisivat taas kirkuneet.
Mitä ihmettä ne venäläiset sinne menivät hakemaan hankaluuksia. Omapa on syynsä, jos joutuivat tapetuiksi. Hehän menivät tappamaan ukrainalaisia, niin selvähän se on, että
ukrainalaiset puolustautuvat ja tuskin päähän taputtavat ryssiä.
On niitä ollut kuvia roistomaisuuksista toisinkin päin ja vielä naisiin ja lapsiin kohdistuneita raakuuksia, joita venäläiset ovat eri paikkakunnilla Ukrainassa tehneet. Ei ne teot ole kovin herttasia olleet.
Joten turha pulista. Mitäs menivät tuhoamaan Ukrainaa. Kukaan ei sinne heitä pyytänyt. Kärsikööt nahoissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi on Ukrainan puolella siitä syystä kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Milloin tämä asia tulee putleristeille selväksi !
Länsi hyökkäsi ensimmäisen kerran Ukrainaan jo vuonna 2004, silloin se oli vain "maaperän tunnustelua", kymmenen vuotta myöhemmin korppi tappoi paavin rauhankyyhkyn ja samalla länsi pääsi toteuttamaan pitkäaikaisen intohimonsa, erottaa Ukraina Venäjän sivilisaatiosta, järjestäen Kiovassa varsin härskin ottein ensin vallankaappauksen ja sen jälkeen yllyttäen valtaan päästettyjä ukrainalaisia nationalisteja aloittamaan venäläisten ja venäjämielisten kiduttamisen, murhaamisen ja kokonaisvaltaisen syrjinnän ja tämä siis maassa JOSSA ON NOIN PUOLET VÄESTÖSTÄ ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!! Heidän, venäläisten oikeuksista ei länsi ole koskaan ollut kiinnostunut, aivan niin kuin Balkaneilla ei serbienkään oikeuksista ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että nämä kansat ovat potentiaalinen uhka lännen, etupäässä anglo-saksien hegemonialle ja "länsiaatteelle", jolla on tarkoitus kietoa koko maapallo ja kontrolloida joka maailman kolkkaa. Tämän sisäistäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa aivopestylle perussuomalaiselle (en tarkoita sitä puoluetta tässä kontekstissa), syystä koska tämän ajatusmaailmassa "länsimaailma" ja messias-USA tuntuu niin valmiilta ja paratiisiakin täydellisemmältä maailmanhallitukselta, jolla tietysi pitäisi olla etuoikeus kaikkiin muihin sen ulkopuolisiin kulttuureihin ja sivilisaatioihin verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi hyökkäsi ensimmäisen kerran Ukrainaan jo vuonna 2004, silloin se oli vain "maaperän tunnustelua", kymmenen vuotta myöhemmin korppi tappoi paavin rauhankyyhkyn ja samalla länsi pääsi toteuttamaan pitkäaikaisen intohimonsa, erottaa Ukraina Venäjän sivilisaatiosta, järjestäen Kiovassa varsin härskin ottein ensin vallankaappauksen ja sen jälkeen yllyttäen valtaan päästettyjä ukrainalaisia nationalisteja aloittamaan venäläisten ja venäjämielisten kiduttamisen, murhaamisen ja kokonaisvaltaisen syrjinnän ja tämä siis maassa JOSSA ON NOIN PUOLET VÄESTÖSTÄ ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!! Heidän, venäläisten oikeuksista ei länsi ole koskaan ollut kiinnostunut, aivan niin kuin Balkaneilla ei serbienkään oikeuksista ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että nämä kansat ovat potentiaalinen uhka lännen, etupäässä anglo-saksien hegemonialle ja "länsiaatteelle", jolla on tarkoitus kietoa koko maapallo ja kontrolloida joka maailman kolkkaa. Tämän sisäistäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa aivopestylle perussuomalaiselle (en tarkoita sitä puoluetta tässä kontekstissa), syystä koska tämän ajatusmaailmassa "länsimaailma" ja messias-USA tuntuu niin valmiilta ja paratiisiakin täydellisemmältä maailmanhallitukselta, jolla tietysi pitäisi olla etuoikeus kaikkiin muihin sen ulkopuolisiin kulttuureihin ja sivilisaatioihin verrattuna.
Länsi auttaa ukrainaa koska venäjä teki äärimmäisen strategisen virheen. Joulukuussa 21 Venäjä kuvitteli että se on niin vahva ja länsi niin heikko että voi kertoa mitä haluaa: itä-eurooppaa takaisin venäjän etupiiriin. Kukaan ei halua sinne, on se vaan vaikea ymmärtää. Sitä Naton vetäytymisvaatimus tarkoitti.
Pitää olla hölmö joka sanoo tuon jälkeen että lännen tuki yllätti.
Ukrainassa soditaan vain siitä vanhasta venäjän mallista, se on edelleen laajentuva imperiumi, nyt lisäksi vielä diktatuuri.
Venäjä on yksinkertaisesti väärässä lännen näkökulmasta. Myös sisäisesti, Putin teki valtavan mokan mikä vei venäjän tulevaisuuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi auttaa ukrainaa koska venäjä teki äärimmäisen strategisen virheen. Joulukuussa 21 Venäjä kuvitteli että se on niin vahva ja länsi niin heikko että voi kertoa mitä haluaa: itä-eurooppaa takaisin venäjän etupiiriin. Kukaan ei halua sinne, on se vaan vaikea ymmärtää. Sitä Naton vetäytymisvaatimus tarkoitti.
Pitää olla hölmö joka sanoo tuon jälkeen että lännen tuki yllätti.
Ukrainassa soditaan vain siitä vanhasta venäjän mallista, se on edelleen laajentuva imperiumi, nyt lisäksi vielä diktatuuri.
Venäjä on yksinkertaisesti väärässä lännen näkökulmasta. Myös sisäisesti, Putin teki valtavan mokan mikä vei venäjän tulevaisuuden.Olet pihalla kuin lumiukko...
Hyvää Talven alkua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Länsi hyökkäsi ensimmäisen kerran Ukrainaan jo vuonna 2004, silloin se oli vain "maaperän tunnustelua", kymmenen vuotta myöhemmin korppi tappoi paavin rauhankyyhkyn ja samalla länsi pääsi toteuttamaan pitkäaikaisen intohimonsa, erottaa Ukraina Venäjän sivilisaatiosta, järjestäen Kiovassa varsin härskin ottein ensin vallankaappauksen ja sen jälkeen yllyttäen valtaan päästettyjä ukrainalaisia nationalisteja aloittamaan venäläisten ja venäjämielisten kiduttamisen, murhaamisen ja kokonaisvaltaisen syrjinnän ja tämä siis maassa JOSSA ON NOIN PUOLET VÄESTÖSTÄ ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!! Heidän, venäläisten oikeuksista ei länsi ole koskaan ollut kiinnostunut, aivan niin kuin Balkaneilla ei serbienkään oikeuksista ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että nämä kansat ovat potentiaalinen uhka lännen, etupäässä anglo-saksien hegemonialle ja "länsiaatteelle", jolla on tarkoitus kietoa koko maapallo ja kontrolloida joka maailman kolkkaa. Tämän sisäistäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa aivopestylle perussuomalaiselle (en tarkoita sitä puoluetta tässä kontekstissa), syystä koska tämän ajatusmaailmassa "länsimaailma" ja messias-USA tuntuu niin valmiilta ja paratiisiakin täydellisemmältä maailmanhallitukselta, jolla tietysi pitäisi olla etuoikeus kaikkiin muihin sen ulkopuolisiin kulttuureihin ja sivilisaatioihin verrattuna.
Länsi ei ole hyökännyt Ukrainaan vuonna 2004.
Kymmenen vuotta myöhemmin korppi ei tappanut rauhan kyyhkyä vaan Venäläiset hyökkäsivät Ukrainaan liittaen osia UKrainasta Venäjään, kuten Venäjä on tehnyt koko historiansa ajan.
Kiovassa tapahtuneita vallankaappauksia ei ole yrittänyt tehdä kutkaan muut kuin Neuvostoliitto ja KGB.
Venäläisiä ei ole kidutettu ! Missä ovat todisteet jos todisteita olisi niin YK olisi valtuuttanut kansainvälisen yhteisön suorittamaan erikoisoperaation.
Serbien oikeuksia ei ole uhattu vaan serbit slaavilaisena väkivaltakuttuurin omaavana aloittivat kansanmurhat muita Jugoslavian kansallisuuksia kohtaan. Ei murhaaminen ole mikään oikeus kuten slaavilaiset kansat yrittävät väittää. Länsislaavit eivät eivät ole samanlaisia murhaajia kuin ovat itä- tai eteläslaavit. Miksi näin ?
Kaltaisesi aivopesty putinisti saisi ryhdistäytyä ja mennä sotimaan Ukrainaan. Siellä saisit osoittaa aivan konkreettisesti kuinka oikeassa on Putin kun aloitti fasistisen politiikkansa mukaisen sodan ukrainalaisia kohtaan. - Anonyymi00081
Anonyymi kirjoitti:
Silloin, kun on sota, niin luonnollisesti kaikki sodassa mukana olevat osapuolet pitävät omiensa puolta, mutta kun länsi ei ole sodassa, niin sen pitäisi silloin olla puolueeton.
Yksinkertaisille vähän historiaa. Kun Suomi Talvisodassa pyysi muilta mailta apua, tulkaa auttamaan, niin Ruotsia lukuunottamatta kukaan ei tullut, koska kaikki sanoivat, että he ovat puolueettomia. Ruotsistakin tuli vain vapaaehtoisia, ei Ruotsin omaa armeija.Puolueeton? Miten ihmeessä? Oli asia mikä hyvänsä, niin kyllä ihmisellä joku kannanotto täytyy olla. Jos hänellä ei ole ja vetoaa puolueettomuuteensa, niin tällainen ihminen on sitten tekopyhä. Eli kieltäytyy olemasta olemassa.
- Anonyymi00087
Anonyymi kirjoitti:
Länsi hyökkäsi ensimmäisen kerran Ukrainaan jo vuonna 2004, silloin se oli vain "maaperän tunnustelua", kymmenen vuotta myöhemmin korppi tappoi paavin rauhankyyhkyn ja samalla länsi pääsi toteuttamaan pitkäaikaisen intohimonsa, erottaa Ukraina Venäjän sivilisaatiosta, järjestäen Kiovassa varsin härskin ottein ensin vallankaappauksen ja sen jälkeen yllyttäen valtaan päästettyjä ukrainalaisia nationalisteja aloittamaan venäläisten ja venäjämielisten kiduttamisen, murhaamisen ja kokonaisvaltaisen syrjinnän ja tämä siis maassa JOSSA ON NOIN PUOLET VÄESTÖSTÄ ETNISIÄ VENÄLÄISIÄ!! Heidän, venäläisten oikeuksista ei länsi ole koskaan ollut kiinnostunut, aivan niin kuin Balkaneilla ei serbienkään oikeuksista ja kaikki tämä vain sen vuoksi, että nämä kansat ovat potentiaalinen uhka lännen, etupäässä anglo-saksien hegemonialle ja "länsiaatteelle", jolla on tarkoitus kietoa koko maapallo ja kontrolloida joka maailman kolkkaa. Tämän sisäistäminen tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa aivopestylle perussuomalaiselle (en tarkoita sitä puoluetta tässä kontekstissa), syystä koska tämän ajatusmaailmassa "länsimaailma" ja messias-USA tuntuu niin valmiilta ja paratiisiakin täydellisemmältä maailmanhallitukselta, jolla tietysi pitäisi olla etuoikeus kaikkiin muihin sen ulkopuolisiin kulttuureihin ja sivilisaatioihin verrattuna.
Venäjä on natsidiktatuuri.
- Anonyymi
Vihollisen saa tappaa. Tämä on jopa velvollisuus, jonka laiminlyömisestä voi seurata kuolemanrangaistus.
- Anonyymi
-miltä tuntuu ampua ihmisiä, Rokalta kysyttiin
-en mie tiiä, mie oon ampunu vain vihollisia, kuului vastaus - Anonyymi
Presidentti Koivistokin kipuili sen trauman kanssa, että oli joutunut tilanteeseen "vihollinen tai minä".
- Anonyymi
Tärkeää on se, että vastustaja leimataan viholliseksi. Tämä on sotapropagandan keskeisin tehtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeää on se, että vastustaja leimataan viholliseksi. Tämä on sotapropagandan keskeisin tehtävä.
Kansalta miljardinsa varastanut arkkupiispa Kirill on todennut, että Ukraina on pahojen henkien riivaama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeää on se, että vastustaja leimataan viholliseksi. Tämä on sotapropagandan keskeisin tehtävä.
Onhan se kuitenkin selvää, että hyökkääjä on se rikollinen osapuoli ja sitä saa kohdella niinm julmasti kuin mahdollista puolustaessaan omaa maataan.
Roistoilla ei ole mitään asiaa naapuriinsa tuhoa tekemään.
Sivistyneet maat neuvottelevat eivätkä päätä pahkaa laita laita joukkojaan tuhoa tekemään naapuriinsa. Putinilla ei ole taitoa olla noin ison maan päämies, jos ei ole taitoa neuvotella itsenäisen maan kanssa yhteisistä asioista. HUOM! Itsenäisen maan kanssa, ja sitähän Ukraina on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansalta miljardinsa varastanut arkkupiispa Kirill on todennut, että Ukraina on pahojen henkien riivaama.
Kun Ukrainalaiset ei suostunu kumartamaan venäjän pirua.
- Anonyymi
En tappaisi, vaikka henki menisi. Outoa toimintaa tappaminen.
- Anonyymi
Pröyh. Jopa presidentit tykkäävät ympäri maailmaa, kun nuorta miestä kaatuu blobaalin talouten eteen sodissa. Aivan turhaan siinä on on tyhmän viisastella.
- Anonyymi00082
Ihminen voidaan asettaa todella vaikeisiin tilanteisiin, jolloin sekunnin murto-osassa on tehtävä ratkaisu. Esim pelastettava lapsi ja hyökättävä väkivallantekijän kimppuun tai pelon ja jähmettymisen vuoksi menetetettävä tämä auttamismahdollisuus. Eihän tällaisia tilanteita kukaan halua tielleen.
- Anonyymi
Kohta rytisee.
https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000009220550.html - Anonyymi
Sisäpuolella ikkunaa on teevee ja ulkopuolella ikkunan tikkojen talipötkö. Niin se vaan kyllä aina menee, kun talipötkelle ilmaantuu Valkoselkätikka, niin Suomivanhatfilmit tulee katsottua, vain toisella silmällä.
- Anonyymi
Suomi Afganistanissa HYÖKKÄÄJÄN puolella mutta Ukrainassa muuttui
asia . Paljonko Suomalaiset tappoi 8 vuoden aikana . Miljardi rahaa paloi.- Anonyymi
Afganistan oli kosto WTC-iskun tekijöiden suojelijoille.
- Anonyymi
Joissakin kulttuureissa elää edelleen verikoston perinne. Suomessakin sitä vielä esiintyy. Vastaväkivallan uhka toimii tehokkaana suojautumiskeinona tappajia vastaan.
- Anonyymi
Kun Venäjä edisti oikeutettuja imperialistisia pyrkimyksiään Afganistanissa, niin Suomi ei avittanut ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin kulttuureissa elää edelleen verikoston perinne. Suomessakin sitä vielä esiintyy. Vastaväkivallan uhka toimii tehokkaana suojautumiskeinona tappajia vastaan.
Verikoston idea toteutuu karmeimmalla tavalla, jos joku ydinasevallan johtoon päässyt kahjo erehtyy painamaan nappia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin kulttuureissa elää edelleen verikoston perinne. Suomessakin sitä vielä esiintyy. Vastaväkivallan uhka toimii tehokkaana suojautumiskeinona tappajia vastaan.
Toisaalta onko tuollaisella edes oikeus elää joka on sössinyt ihmisuhteensa sukulaisuhteensa jne niin pahasti ettei sen tappamisesta juuri kukaan välitä.
Mun kamun tappaminen tai vahingoittaminen tietää tekijän kuolemaa.... Pitäs olla ohjenuorana ihan laissakin. Pahoja ei sitten kukaan puolustais? joten ne kuolis ihan automaattisesti. - Anonyymi
Suomi on aina oikeuden puolella ja niin varmaan tuolla Afganistanissakin. Ukraina on itsenäinen maa ja Putinilla ei ollut mitään oikeutta tulla muka"natseja" hävittämään. Piti tehdä tekosyy, kun ei ollut oikeaa aihetta. Pääasia, että pääsi tuhoamaan Ukrainan kiukuspäissään, kun ei saanut tahtoaan läpi tuossa presidenttiasiassa. Bulvaani olisi pitänyt istuttaa Ukrainaan valvomaan Putinin etuja.
Ei mikään itsenäinen maa tuollaista suvaitse, joten pulinat pois ja ryssä kotinsa Ukrainasta.
- Anonyymi
Poliisilla.
- Anonyymi
Ei esivalta turhaan miekkaa kanna.
- Anonyymi
Kremlin natsi Putin on maasamurhaaja, sotarikollinen.
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Ja tottahan se on mitä tuossa kerroit.
Suurvallat ovat kaikki imperialistisia, koittavat laajentaa sitä vaikutusvaltaansa yhä suuremmille aluielle.
Näistä kaikista tahoista, paljon yli valtioiden, suurvaltojen ja ylikansallisten viritelmien, on monetaarinen imperialismi. Siellä on ns. maallisen valtakeskiön päätepysäkki.- Anonyymi
Entä kidutus, kenen oikeus se on?
- Anonyymi
Näyttää olevan.
https://ibb.co/h8M6f3P
https://ibb.co/DGJLvJy Ei kenelläkään ole oikeutta tappaa.Se on niin eikä muuta versiota ole olemassa.
Kiukkuilla ja kiivailla voi monikin ja savu tulla korvista vihassa ja kuitenkin palaten takaisin siihen ,että ....Ei saa tappaa.- Anonyymi
Suomi ei ollut Afganistanissa hyökkääjän puolella, suomalaiset rauhanturvajoukot eivät osallistu taisteluihin vaan turvaavat siviilejä.
Suomesta on lähtenyt vierastaistelijoita esm. isisin terroristeihin, sekä yksittäisiä vapaaehtoisia sotilaita Ukrainaan, kuten myös Venäjän puolelle. - Anonyymi
Kyl saa tappaa, jos oma henki, silleen jotenkin lopulta säästyy. TEXSAS MAT.
- Anonyymi
Kyllä yksilöllä on ihan hyvät mahdollisuudet ammuskella.
Kannattaa valita maa huolella, usa on ammuskelun luvattu maa. Vajaa 700 joukkoampumista jo tänä vuonna, tavallisena vuonna ampuma-aseilla tapetaan reilu 40000 kansalaista.
Kiinnijäämisen riski on toki olemassa mutta jos ampuu mustia tai latinoita niin tuskin tulee kummoista seuraamuksia. Tai edes tutkitaan.- Anonyymi
Samaa mieltä. Aina kun tulee taas polttava tarve ampua joku suuntaan jenkkilään kiireen vilkkaa. Viikko pari harrastuksen parissa ja taas voi palata arkisen aherruksen pariin.
- Anonyymi
Ei jenkeissäkään saa ammuskella joka suuntaan ,miten sattuu vasn itsepuolustaminen on oikeutettu siellä kaikissa oloissa ,muuten se on murha tai tappo.
Valtiotasolle taas antaisin oikeuden tappoon ideologian mukaan koska siinä on juurikin se, kuka käyttää maailmassa valtaa toista vastaan mitenkään. Plutokraatit on väärässä eli rikkaat kuvittelee kun heillä on rahaa ,heillä on oikeus vaikka tappaa muut,pitääkseen narsistisesti valta-asemansa muihin nähden mutta eihän se niin kuulu olla vaan maailma kuuluu olla tasavallan ja tasa-arvon tyyssija. Vain niin voidaan saada mitään rauhaa aikaan maan päälle,liikaa valtaa ja rahaa ei pitäisi kenenkään haluta nyt 8 miljardista ihmisestä eikä eläimistäkään.
Minusta ne ketkä ei hyväksy tätä ajatusta olisi syytä saada kuolemantuomio,he eivät ole ns hyviksiä vaan pahiksia ja rangaistus siitä pitäisi olla kuolemanrangaistus.
- Anonyymi
Kaikilla...tai kaikilla on ainakin oikeus yrittää tuskinpa porukat isommin pistäis vastaan jos venäjän Kansa tappaisi maansa päättäjät...
Taikka suomen kansa maansa päättäjät.
Ongelmaksi tuossa muodostuisi 'entä sitten'
Tuon jälkeen pitäs kai valita uudet tapettavat? - Anonyymi
VENÄJÄ ON TAPPANUT SATOJA TUHANSIA AIVAN TUNNOTTOMASTI
- Anonyymi
Afrikasta haalitaan sotaan,myrkytykset,lentokoneiden pudotukset sekä oman maan vankilat puhdistetaan sotimaan.Kuinkahan paljon väestöä enää maassa?
- Anonyymi
Kuin myös UESAA.
- Anonyymi
Kysymys on suuri. Yksilönä ei kelläkään. Valtiollisesti sodassa kaikilla ,sillä se on valtiollinen velvollisuus puolustaa isän maata.
Rauhan aikana valtiollisen turvallisuuden puitteissa harvoilla ja punnituilla syillä,jonka päättävät valtiollisesta turvallisuudesta vastuussa olevat. - Anonyymi
Kapitalisti tappaa köyhiä kuin halla korjaisi viljaa. Ja tosiaan! halla korjaa kodittomat köyhät.
Kuka on syyllinen. Yhteiskunta. Faktuaalisesti ei ole mitään yhteiskuntaa. Ainoastaan diktatuuri luo yhteiskunnan, ja kapitalismi on yhteiskunnan anarkiatila. - Anonyymi
Suomessa lääkärit saa tappaa ei johda rangaistuksiin.Hoitovirheitä tehdään jatkuvasti,terveyskeskus lääkärit ei laita lähetteellä tutkimuksiin,kun itse arvelevat mikä vaivaa.
- Anonyymi
Mene jenkkeihin katsomaan, kuka saa tappaa ja kuka ei ja mistä syystä?
- Anonyymi
Myös James Bondilla on lupa tappaa, tämä 007 agentti.
- Anonyymi
Agentit saakin. Agentien tehtävä on poistaa huonoa aineistoa pois keskuudestamme.
- Anonyymi
Ei agentit tee muuta kuin ansiokasta työtään. Vieraanvallan vihollisia poistaessaan maailmankartalta.
- Anonyymi
On kyllä kummallista, ettei siviili saa tappaa pottumaista naapuriaan. Siinähän tekisi vain koko kyläyhteisölleen palveluksen.
- Anonyymi
Tappaa saa vain jos maailman maitten hallitukset sitä haluavat. Muuten tulle istumista linnassa pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Näin on, että vituttaa olemassaolo kun joku teki itsestään koko ajan paremman kuin muut.
Sietämätöntä paskaa. - Anonyymi
USA on murhannut toisen maailmansodan jälkeen miljoonia viattomia siviilejä eri puolilla maailmaa. Muut maailman valtiot ja terroristijärjestöt eivät ole yhteensäkään murhanneet kuin murto-osa siitä.
USA:n tekemät siviilien joukkotuhonta on aina sitä hyvää viattomien tappamista, mitä Suomi innoissaan kannattaa. Kaikkien muiden harjoittama siviilien tappaminen taas on tuomittavaa.
USA:lla on oikeus tappaa vaikka joka ainut siviili maailmassa ja Suomi antaa täyden tukensa.- Anonyymi
kyllä cia saa Suomessakin tappaa jos näkevät tapeelliseksi. Nykyinen tiedustelulaki saallii ihmisten asuntoihin menemisen ilman kohteelle siitä ilmoittmista.
- Anonyymi
Venäjän natsifuhrer Vladimir Kalsarimyrkyttäjä on antanut itselleen lisenssin murhiin koimaassaan ja ulkomailla. Suuressa mittakaavassa tämä Kremlin vampyyri toteuttaa tätä Ukrainan siviilejä kohtaan.
- Anonyymi
"Poliisin voimankäytössä on kuollut 10 ihmistä 2000-luvulla"
https://yle.fi/a/3-12070231
Joten poliisilla.
"Oikeus vapautti kuolemantuottamuksesta syytetyn kirurgin"
https://yle.fi/a/3-9369000
kirugeilla.
Periaatteessa siis kaikilla pitää vain olla hyväksyttävä joko oike tai keksitty syy. - Anonyymi00079
Jussi makkaran teko meni toistamiseen plörinäksi kun jäi pannu pesemättä välillä. Olisi pitänyt tehdä paremmin, ei enemmän. Olisi pitänyt jäädä mässyttämään muiden asioita, ei omia.
- Anonyymi00080
Epstein jengillä on oikeus tappaa ihmisiä.
- Anonyymi00088
007 lupa tappaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602