https://yle.fi/a/74-20006663
Sama suunta on myös muualla Euroopassa , Suomessa ja Seinäjoella.
Tämä on hieno uutinen .
Englannissa ja Walesissa suurin osa ihmisistä ei ole enää kristittyjä, ensi kertaa väestönlaskennan historiassa. Tuore tieto on lisännyt vaatimuksia vähentää Englannin kirkon valtiollista roolia.
Kristityiksi itsensä määritteleviä on maissa 46 prosenttia, kun kymmenen vuotta aiemmin heitä oli 59 prosenttia. Uskonnottomien määrä on sen sijaan kasvanut selvästi: heitä on nyt väestöstä 37 prosenttia, kun kymmenen vuotta aiemmin määrä oli 25 prosenttia.
Yhä useampi englantilainen sanoo olevansa uskonnoton
34
243
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kommentoit.
- Anonyymi
Vastasit itse omaan avaukseesi.
- Anonyymi
Ja muslimien määrä kasvaa vauhdilla niin Briteissä kun EUssakin ja Allah ottaa täälläkin vallan. Siinä missä kristitty pariskunta tekee 1,7 lasta musliminaiset on synnytyskoneita.
- Anonyymi
Et sitten lukenut koko juttua. Ja päätit tulla tänne valehtelemaan.
- Anonyymi
Tarkoittaa käytännössä islamisaatiota. Sitäkö haluat.
- Anonyymi
Islamisaatio ei kuulu tähän otsikkoon. Miksi te natssit aina tulette häiritsemään?
- Anonyymi
Ateismi on luonnollinen ihmismielen tila. Itse ollut ateisti jo 38 vuotta. Kirkollisveroista säästetty pian 20 vuotta.
Jotenki irvokasta että joku kirkko kerää veroja, vaivaisukko käsi ojossa kerjää rahaa sisäänkäynnin edessä ja kaikenkukkuraks joku kesähessu seurakuntalainen kerjää kolehtia niiltä vähiltä jotka kirkkoon ovat vaivautuneet sisälle asti.
Ihan surkeaa touhua tollane. Ihan oikein että kirkko on vaikeuksissa jäsenkatonsa kanssa. Kaatukoon koko paska.- Anonyymi
Totta kommentoit
- Anonyymi
Sulla ei ole lapsia. Ei tuolla ajattelulla niitä saa.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus
- Anonyymi
Onko Englanti Seinäjoella?
- Anonyymi
Ei ole, koska Englanti edustaa rappiokulttuuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, koska Englanti edustaa rappiokulttuuria.
Miten niin ? Perustele .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ? Perustele .
E-P on aina ollu tekopyhä paikka,raiskattu ja tapettu uskon varjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ? Perustele .
Rappiokulttuurissa on suuret huumeongelmat. Rappiokulttuurissa kantaväestö ei tuota tarpeeksi jälkeläisiä. Eikös se näin ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rappiokulttuurissa on suuret huumeongelmat. Rappiokulttuurissa kantaväestö ei tuota tarpeeksi jälkeläisiä. Eikös se näin ole.
Ei ole. Oletko antisemitisti? Miksi olet antisemitisti ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Oletko antisemitisti? Miksi olet antisemitisti ?
- Anonyymi
Huono asia englannin kannalta
- Anonyymi
Oikein hyvä asia Englannin kannalta. Englanti kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Muslimit ovat tiukasti uskonnossaan kiinni ja syntyvyys on suuri!Ei näytä hyvältä!
- Anonyymi
Et sitten lukenut linkin takana olevaa pääuutista.
Etkö sinäkin kiihkouskovaisämmänä halua lukea totuutta ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten lukenut linkin takana olevaa pääuutista.
Etkö sinäkin kiihkouskovaisämmänä halua lukea totuutta ?Englantilainen kulttuuri kulkee kohti tuhoa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englantilainen kulttuuri kulkee kohti tuhoa,
Miksi valehtelet jatkuvasti ? Raamattusihan kieltää sinua valehtelematta.
- Anonyymi
Uskonnoton minäkin olen ja vielä suomalainenkin olen.
- Anonyymi
Englantiin pitää ruveta nyt sitten tekekemään Suomesta lähetystyötä.
- Anonyymi
Ensin kannattaa opetella oikeinkirjoitus.
- Anonyymi
Olen ukonnoton ja kirjosta eronnut. Maallisia satuhahmoja palvovia vanhanaikaisia instituutioita on niin turhaa tukea.
- Anonyymi
ateismi on saanut pajon pahaa aikaan
- Anonyymi
Sitä pahempi englantilaisille.
- Anonyymi
90 % "uskovaisista" on tekouskovaisia, papeistakaan eivät kaikki usko Jumalaan!
- Anonyymi
Aika kovia lukuja Englannista. Suunta on hyvä.
- Anonyymi
Parasta ikinä.
- Anonyymi
Mamu rappiokulttuuri maa
- Anonyymi
Englanti on hyvällä tiellä. Maa voi kehittyä ilman uskontojen kiviriippaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401