Gallup seksistä

69.

1. Oletko uskossa?
2. Kuulutko helluntaiseurakuntaan?
3. Annoitko neitsyytesi aviopuolisollesi?
4. Oletko ollut uskollinen?

12

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa

      1. Olen
      2. En
      3. Totta kai
      4. Ihan varmasti, en ole ollut uutta kertaa aviossakaan (vaikka Sanan mukaan voisin sen tehdä)puolisoni kuoleman jälkeen. Avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä!

    • neitienkeli

      1. Olen uskossa
      2. en, vaan luterilaiseen
      3.olen vielä neitsyt, mutta en aio odottaa avioon asti
      4.aion olla ehdottoman uskollinen tulevalle puolisolleni

      • osoite

        oli?


      • neitienkeli
        osoite kirjoitti:

        oli?

        ..? miksi haluat tietää osoitteeni?


    • LUT

      1. Olen
      2. En, olen luterilainen.
      3. Kyllä.
      4. Kyllä.

    • maple72

      1. Olen uskossa.
      2. En, vaan ev.lut.
      3. Aviopuolisoni oli ensimmäiseni.
      4. Olen ollut uskollinen.

    • esikuvamme

      1.Mooseksen kirja:

      16:1   Saarai, Abramin vaimo, ei synnyttänyt hänelle lasta. Mutta Saarailla oli egyptiläinen orjatar, jonka nimi oli Haagar.
      16:2   Ja Saarai sanoi Abramille: "Katso, Herra on sulkenut minut synnyttämästä; yhdy siis minun orjattareeni, ehkä minä saisin lapsia hänestä." Ja Abram kuuli Saaraita.
      16:3   Ja Saarai, Abramin vaimo, otti egyptiläisen orjattarensa Haagarin, sitten kuin Abram oli asunut kymmenen vuotta Kanaanin maassa, ja antoi hänet miehellensä Abramille vaimoksi.
      16:6   Abram sanoi Saaraille: "Katso, orjattaresi on sinun vallassasi, tee hänelle, mitä tahdot." Niin Saarai kuritti häntä, ja hän pakeni hänen luotaan.
      16:8   Ja hän sanoi: "Haagar, Saarain orjatar, mistä tulet ja mihin menet?" Hän vastasi: "Olen paossa emäntääni Saaraita."

      Aabraham makasi vaimonsa Saaran orjattaren.
      Se oli avioliiton ulkopuolista seksiä.
      Orjatar ei ollut Aabrahamin vaimo
      ›Abram sanoi Saaraille: "Katso, orjattaresi on sinun vallassasi, tee hänelle, mitä tahdot.‹

      Olemmehan Aabrahamin lapsia ja mikä oli oikein Aabrahamille, on oikein myös meille hänen lapsilleen!

      • Miten niin, Haagar ei ollut Abramin vaimo Itsehän siteerasit 1.Moos.16:3:a: "... , ja antoi hänet miehellensä Abramille vaimoksi."


    • 21 vee

      1.kyllä
      2.kyllä
      3.kyllä
      4.kyllä,ehdottomasti :)

    • Jocu Wein

      1. en
      2. en
      3. kyllä
      4. kyllä

    • Uskova_Eikä_Epäilevä

      Vastaan kaikkiin kieltävästä - 4 kertaa.

    • Perhonen72

      1. Oletko uskossa? EN OO
      2. Kuulutko helluntaiseurakuntaan? EN TODELLAKAAN!!
      3. Annoitko neitsyytesi aviopuolisollesi? NO EN
      4. Oletko ollut uskollinen? OLEN PETTÄNYT, mutta rehellisesti kertonut asiasta. Mukavaa kesää kaikille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe