1. Oletko uskossa?
2. Kuulutko helluntaiseurakuntaan?
3. Annoitko neitsyytesi aviopuolisollesi?
4. Oletko ollut uskollinen?
Gallup seksistä
12
1145
Vastaukset
- Saa
1. Olen
2. En
3. Totta kai
4. Ihan varmasti, en ole ollut uutta kertaa aviossakaan (vaikka Sanan mukaan voisin sen tehdä)puolisoni kuoleman jälkeen. Avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä! - neitienkeli
1. Olen uskossa
2. en, vaan luterilaiseen
3.olen vielä neitsyt, mutta en aio odottaa avioon asti
4.aion olla ehdottoman uskollinen tulevalle puolisolleni- osoite
oli?
- neitienkeli
osoite kirjoitti:
oli?
..? miksi haluat tietää osoitteeni?
- LUT
1. Olen
2. En, olen luterilainen.
3. Kyllä.
4. Kyllä. - maple72
1. Olen uskossa.
2. En, vaan ev.lut.
3. Aviopuolisoni oli ensimmäiseni.
4. Olen ollut uskollinen. - esikuvamme
1.Mooseksen kirja:
16:1 Saarai, Abramin vaimo, ei synnyttänyt hänelle lasta. Mutta Saarailla oli egyptiläinen orjatar, jonka nimi oli Haagar.
16:2 Ja Saarai sanoi Abramille: "Katso, Herra on sulkenut minut synnyttämästä; yhdy siis minun orjattareeni, ehkä minä saisin lapsia hänestä." Ja Abram kuuli Saaraita.
16:3 Ja Saarai, Abramin vaimo, otti egyptiläisen orjattarensa Haagarin, sitten kuin Abram oli asunut kymmenen vuotta Kanaanin maassa, ja antoi hänet miehellensä Abramille vaimoksi.
16:6 Abram sanoi Saaraille: "Katso, orjattaresi on sinun vallassasi, tee hänelle, mitä tahdot." Niin Saarai kuritti häntä, ja hän pakeni hänen luotaan.
16:8 Ja hän sanoi: "Haagar, Saarain orjatar, mistä tulet ja mihin menet?" Hän vastasi: "Olen paossa emäntääni Saaraita."
Aabraham makasi vaimonsa Saaran orjattaren.
Se oli avioliiton ulkopuolista seksiä.
Orjatar ei ollut Aabrahamin vaimo
›Abram sanoi Saaraille: "Katso, orjattaresi on sinun vallassasi, tee hänelle, mitä tahdot.‹
Olemmehan Aabrahamin lapsia ja mikä oli oikein Aabrahamille, on oikein myös meille hänen lapsilleen!Miten niin, Haagar ei ollut Abramin vaimo Itsehän siteerasit 1.Moos.16:3:a: "... , ja antoi hänet miehellensä Abramille vaimoksi."
- 21 vee
1.kyllä
2.kyllä
3.kyllä
4.kyllä,ehdottomasti :) - Jocu Wein
1. en
2. en
3. kyllä
4. kyllä - Uskova_Eikä_Epäilevä
Vastaan kaikkiin kieltävästä - 4 kertaa.
- Perhonen72
1. Oletko uskossa? EN OO
2. Kuulutko helluntaiseurakuntaan? EN TODELLAKAAN!!
3. Annoitko neitsyytesi aviopuolisollesi? NO EN
4. Oletko ollut uskollinen? OLEN PETTÄNYT, mutta rehellisesti kertonut asiasta. Mukavaa kesää kaikille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510