Sensuuri iskee

Anonyymi-ap

Hienosti alajärveläiset kepulit ja lahkolaiset pystyy tätäkin foorumia sensuroimaan. Hyvin ovat lonkeronsa levittäneet.
Äkkiä loppuu heistä keskusteleminen. Oisko paikallinen verkko asialla

47

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No en tiedä kuka sensuroi täällä. Yleisistä naisista ainakin keskustelut poistetaan jatkuvasti. Jos heistä joku keskustelun aloittaa, niin hetken päästä koko keskustelu on poistettu. Oikein oomme seuranneet ja arvuutelleet missä vaiheessa poistetaan. Ja varta vasten oomme panneet merkille, että kenenkään jakorasian nimeä ei ole mainittu. Tietysti asianomainen itse tunnistaa itsensä. Ollaan tultu tulokseen, että tämä asianomainen itse painostaa poistamaan keskustelun.

      • Anonyymi

        Ei jumalauta ku on juoruakalla paha mieli 😂😂😂 itkupotkuraivaria kun ei saa juoruta ja puhua paskaa, mee abc:lle juoruamaan jos on noin kova paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalauta ku on juoruakalla paha mieli 😂😂😂 itkupotkuraivaria kun ei saa juoruta ja puhua paskaa, mee abc:lle juoruamaan jos on noin kova paikka

        Luin nuo molemmat kommentit ja ihan selvästi tuossa viimeisemmän tekstin kirjoittajalla oli paha mieli suorastaan vihaa uhkuva. Ensimmäisessä kirjoittaja vain totesi, että sensuuri iskee, jos kirjoittaa jakorasioista. Ja näinhän se on. Sen olemme mekin huomanneet.
        No kohta lämpenee, niin jakorasioillakin on antoisaa.... Onkin ollut pitkä, kylmä talvi, niin ei oo paljon pusikossa tarennut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin nuo molemmat kommentit ja ihan selvästi tuossa viimeisemmän tekstin kirjoittajalla oli paha mieli suorastaan vihaa uhkuva. Ensimmäisessä kirjoittaja vain totesi, että sensuuri iskee, jos kirjoittaa jakorasioista. Ja näinhän se on. Sen olemme mekin huomanneet.
        No kohta lämpenee, niin jakorasioillakin on antoisaa.... Onkin ollut pitkä, kylmä talvi, niin ei oo paljon pusikossa tarennut!

        Olet itse se ensimmäinen kirjoittaja. Huomaa samanlaisista tyylistä ja virheistä. 😁 Sama juoruämmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin nuo molemmat kommentit ja ihan selvästi tuossa viimeisemmän tekstin kirjoittajalla oli paha mieli suorastaan vihaa uhkuva. Ensimmäisessä kirjoittaja vain totesi, että sensuuri iskee, jos kirjoittaa jakorasioista. Ja näinhän se on. Sen olemme mekin huomanneet.
        No kohta lämpenee, niin jakorasioillakin on antoisaa.... Onkin ollut pitkä, kylmä talvi, niin ei oo paljon pusikossa tarennut!

        Nyt viimeinkin myönnät että puhut paskaa, se on jo ensimmäinen askel tervehtymiseen. Nyt vielä saadaan tuo peppukipeys pois niin kyllon hyvä 🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse se ensimmäinen kirjoittaja. Huomaa samanlaisista tyylistä ja virheistä. 😁 Sama juoruämmä

        Heh heh 🤣 Ämmäksi mua ei ole koskaan aikaisemmin sanottukaan.😄 Taitaa olla nykyaikaa, kun ei tiedä onko nainen vai mies. Toisen noista olen minä kirjoittanut, mutta enpä kerro kumman.
        Oletko ihan yliopiston käynyt, kun noin virheitä ja tyyliä tutkit??? No onhan noita yhteishyviä korkeastikin kouluja käyneissä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh 🤣 Ämmäksi mua ei ole koskaan aikaisemmin sanottukaan.😄 Taitaa olla nykyaikaa, kun ei tiedä onko nainen vai mies. Toisen noista olen minä kirjoittanut, mutta enpä kerro kumman.
        Oletko ihan yliopiston käynyt, kun noin virheitä ja tyyliä tutkit??? No onhan noita yhteishyviä korkeastikin kouluja käyneissä!!!

        Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa

        Näinhän se on. Heti jos joku mainitsee nuo yleiset naiset, niin silloin rupeaa ämmittely ja kirjoittajan arvostelu. Rauhoitu nyt ja nauti tästäkin päivästä . Ja ethän sinä mitään sille peppukipeydelles saa. Hormonit vaan hyrrää ja vielä kun voi alkaa vähentämään vaatetusta niin silloinhan se peppus taas pyörii entisestään... Ja kun kerran tykkäät kaikille antaa niin nauti ja anna. Ja enää kun ei tarvihe niitä kaadettuja miehiäkään laskea.... Ota ilo (sexi) irti keväästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Heti jos joku mainitsee nuo yleiset naiset, niin silloin rupeaa ämmittely ja kirjoittajan arvostelu. Rauhoitu nyt ja nauti tästäkin päivästä . Ja ethän sinä mitään sille peppukipeydelles saa. Hormonit vaan hyrrää ja vielä kun voi alkaa vähentämään vaatetusta niin silloinhan se peppus taas pyörii entisestään... Ja kun kerran tykkäät kaikille antaa niin nauti ja anna. Ja enää kun ei tarvihe niitä kaadettuja miehiäkään laskea.... Ota ilo (sexi) irti keväästä.

        Mitä puolustettavaa on juoruilussa ja paskan puhumisessa? Jonkinlainen autismi vähän haiskahtaa sun pakkomielteessä, toki vanhat piiat on tuollaisia yleensä niin ota nyt susta selvää, vika ei tarvi olla iso kun se on päässä 😂🤣😂
        Ota ilo keväästä ja varaa aika, autismiin on monenlaisia apukeinoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä puolustettavaa on juoruilussa ja paskan puhumisessa? Jonkinlainen autismi vähän haiskahtaa sun pakkomielteessä, toki vanhat piiat on tuollaisia yleensä niin ota nyt susta selvää, vika ei tarvi olla iso kun se on päässä 😂🤣😂
        Ota ilo keväästä ja varaa aika, autismiin on monenlaisia apukeinoja.

        Että oikein sykologiaa yrität 😅🤣🤣🤣 kaikesta huomaa että siinä meni pieleen ja pahasti. Mutta sun kannattais varata aika ihan oikealle sykoloogille ja jutella noista pakkomielteistäs toisten miehiä kohtaan.👍
        Muuten mitä puolustettavaa on huoraamisessa? Ja vielä kun on se omakin avopuoliso vaikkakin onhan hän jo vanha kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että oikein sykologiaa yrität 😅🤣🤣🤣 kaikesta huomaa että siinä meni pieleen ja pahasti. Mutta sun kannattais varata aika ihan oikealle sykoloogille ja jutella noista pakkomielteistäs toisten miehiä kohtaan.👍
        Muuten mitä puolustettavaa on huoraamisessa? Ja vielä kun on se omakin avopuoliso vaikkakin onhan hän jo vanha kuulemma.

        Ei juma ku voi olla joku sekasin xd
        Hommaa elämä ettei tarvi naapuria kytätä, olen kyllä samaa mieltä tuosta autismista, ei kukaan terve noin jaksa inistä milloin naapurissa käy vieras auto ja mitä lie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että oikein sykologiaa yrität 😅🤣🤣🤣 kaikesta huomaa että siinä meni pieleen ja pahasti. Mutta sun kannattais varata aika ihan oikealle sykoloogille ja jutella noista pakkomielteistäs toisten miehiä kohtaan.👍
        Muuten mitä puolustettavaa on huoraamisessa? Ja vielä kun on se omakin avopuoliso vaikkakin onhan hän jo vanha kuulemma.

        Olet jo tämän väittelyn hävinny monta kuukautta sitten omalla sekoilullas 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalauta ku on juoruakalla paha mieli 😂😂😂 itkupotkuraivaria kun ei saa juoruta ja puhua paskaa, mee abc:lle juoruamaan jos on noin kova paikka

        Tässähän näky olevan aiheena että sensuuri iskee. Ja ihan totta sensuuri on iskenyt aina noihin yleisistä naisista kirijootteluihin. Mutta kuinkas kävikään yks veti heti herneen nenäänsä ja rupes haukkumaan ja vaahtoamaan tyylilleen uskollisena... Joo se koira tosiaan älähtää johon kalikka kolahtaa.saas nähä millon tämä keskustelu poistetaan tai estetään kommentointi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo tämän väittelyn hävinny monta kuukautta sitten omalla sekoilullas 😂

        Siis tämähän on keskustelua ja asioiden tuomista esille ei mitään väittelyä. Jos jokin on sekoilua niin se että kaataa naapurinkin miehen omassa (?) pihassaan ja .....😋 Puhumattakaan muualla mehtäautoteillä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämähän on keskustelua ja asioiden tuomista esille ei mitään väittelyä. Jos jokin on sekoilua niin se että kaataa naapurinkin miehen omassa (?) pihassaan ja .....😋 Puhumattakaan muualla mehtäautoteillä jne.

        Eli juoruamista ilman mitään todisteita. Laita kuvat ja nimet esille luuseri 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli juoruamista ilman mitään todisteita. Laita kuvat ja nimet esille luuseri 😂😂😂

        Ihan varmat on tiedot ja ei täällä saa nimiä saatikka kuvia julkaista. Sittenhän taas poistettais koko keskustelu ja sitähän sinä varmaan toivot . Eikö muuten enää onnistu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmat on tiedot ja ei täällä saa nimiä saatikka kuvia julkaista. Sittenhän taas poistettais koko keskustelu ja sitähän sinä varmaan toivot . Eikö muuten enää onnistu....

        Seli seli. Laita verhot kiinni ja mee nukkumaan. PICS OR DIDNT HAPPEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli. Laita verhot kiinni ja mee nukkumaan. PICS OR DIDNT HAPPEN.

        Ei meillä laiteta verhoja kiinni yölläkään.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä puolustettavaa on juoruilussa ja paskan puhumisessa? Jonkinlainen autismi vähän haiskahtaa sun pakkomielteessä, toki vanhat piiat on tuollaisia yleensä niin ota nyt susta selvää, vika ei tarvi olla iso kun se on päässä 😂🤣😂
        Ota ilo keväästä ja varaa aika, autismiin on monenlaisia apukeinoja.

        No voi hyvänen aika! Ota nyt selevää autismista ennenkuin tuollaisia kirijotat. Ilmeisesti oot kuullu tuon sanan ja nyt yrität olla fiksu kun käytät sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä laiteta verhoja kiinni yölläkään.😄

        Sen kyllä huomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hyvänen aika! Ota nyt selevää autismista ennenkuin tuollaisia kirijotat. Ilmeisesti oot kuullu tuon sanan ja nyt yrität olla fiksu kun käytät sitä.

        Osu ja uppos 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osu ja uppos 😂

        Hyvä että tieto autismista osui ja uppos. 👍 Ihanko googletit sanan merkityksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että tieto autismista osui ja uppos. 👍 Ihanko googletit sanan merkityksen?

        Osu ja uppos! Peppukipeytesi loistaa kuuhun saakka 😂😂😂😂
        Mikko Joensuu on oikeasti autisti eikä artisti! 🤣😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osu ja uppos! Peppukipeytesi loistaa kuuhun saakka 😂😂😂😂
        Mikko Joensuu on oikeasti autisti eikä artisti! 🤣😂🤣

        Hyvä jos ymmärsit autismi-sanan merkityksen.👍👍👍
        Voi sua ja sun peppukipeyttäs....👎👎👎👎👎👎👎
        Ja kyllä älyllisen tason tai oikeammin tasottomuutes paljastit tuossa viimeisessä lauseessa.😱🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos ymmärsit autismi-sanan merkityksen.👍👍👍
        Voi sua ja sun peppukipeyttäs....👎👎👎👎👎👎👎
        Ja kyllä älyllisen tason tai oikeammin tasottomuutes paljastit tuossa viimeisessä lauseessa.😱🙄

        Kylloot tosikko, älä kirjota kun oot noin peppukipeä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylloot tosikko, älä kirjota kun oot noin peppukipeä 🤣🤣🤣

        No minähän kirijootan joa tykkään.😂😅 Sulla vaan taitaa olla isompi onkelma tuon peräpääs kans No eikös tänä iltana pääse taas tansseihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minähän kirijootan joa tykkään.😂😅 Sulla vaan taitaa olla isompi onkelma tuon peräpääs kans No eikös tänä iltana pääse taas tansseihin

        On mulla isompi 🤣🤣
        Lopeta jo vänkääminen, olet näköjään huono häviäjä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla isompi 🤣🤣
        Lopeta jo vänkääminen, olet näköjään huono häviäjä...

        Voi sua.... Minä en oo kilipaillu kenenkään kans täällä. 😹 Oot taas kerran ymmärtänyt aivan väärin.😜 Vänkää ihan itekses, mulla on hauskaa. 😄😂😅😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua.... Minä en oo kilipaillu kenenkään kans täällä. 😹 Oot taas kerran ymmärtänyt aivan väärin.😜 Vänkää ihan itekses, mulla on hauskaa. 😄😂😅😂

        Sehän tässä onkin surullista kun jatkuvasti iniset vastaan vaikka "viisaampana" voisit olla hiljaa 🥴🥴🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä onkin surullista kun jatkuvasti iniset vastaan vaikka "viisaampana" voisit olla hiljaa 🥴🥴🥴

        Kurjaa jos sulla on surullista mutta mulla on hauskaa. 😄 Ja onhan hyvä että miehet saa tietää että alajärvellä on ilmaisia jakorasioita. Ja nyt on näin lämmintä niin pusikoissa tarkenee.👍👍 Ei tarvi kun katella kuka kulkee puolialasti ja pylly pyörii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurjaa jos sulla on surullista mutta mulla on hauskaa. 😄 Ja onhan hyvä että miehet saa tietää että alajärvellä on ilmaisia jakorasioita. Ja nyt on näin lämmintä niin pusikoissa tarkenee.👍👍 Ei tarvi kun katella kuka kulkee puolialasti ja pylly pyörii...

        Surullista on se että jaksaa värkätä muiden asioita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista on se että jaksaa värkätä muiden asioita...

        Mun mielestä surullista on se että pettää omaa miestään kaikkien mahdollisten miesten kans... Hyvä että joku tuo näitäkin asioita esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tässä onkin surullista kun jatkuvasti iniset vastaan vaikka "viisaampana" voisit olla hiljaa 🥴🥴🥴

        Eli tarkotatko että huorista ei saa kirjoittaa. Munkin puolesta saat huorata miten tykkäät mutta enpä oo hiljaa.😀😃😄 Mutta siinä oot oikeassa että viisaampi oon.👍


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoäly siivoaa. Sillä ei kuitenkaan aina äly riitä, vaan siivoaa järkeviäkin kirjoituksia pois.

        Ei näitä kaikkia ihminen jaksa lukea – tekoäly moderoi Suomi24:n keskusteluja
        https://www.tivi.fi/uutiset/ei-naita-kaikkia-ihminen-jaksa-lukea-tekoaly-moderoi-suomi24n-keskusteluja/1f1bff74-29a8-3df0-a816-d7ada6fdccf2

        Seli seli 😂😂 On se kumma että siivoaa aina keskustelut huorista. 🙄 Joka tapauksessa tosiasia on että tuollainen miehensä pettäminen on törkeää. Vaikka onhan sulla mukavaa ollut niitten muitten miesten kans. Niinhän silloin joskus kirjoitit......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tarkotatko että huorista ei saa kirjoittaa. Munkin puolesta saat huorata miten tykkäät mutta enpä oo hiljaa.😀😃😄 Mutta siinä oot oikeassa että viisaampi oon.👍

        Et vissiin ymmärrä kun joku vittuiloo sulle, no paha on kauhalla vaatia ku lusikalla annettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli 😂😂 On se kumma että siivoaa aina keskustelut huorista. 🙄 Joka tapauksessa tosiasia on että tuollainen miehensä pettäminen on törkeää. Vaikka onhan sulla mukavaa ollut niitten muitten miesten kans. Niinhän silloin joskus kirjoitit......

        Ihmiset tietenkin myös siinä tekoälyn rinnalla tarkistavat asioita. Tyhmästä päästä kärsii muuten koko ruumis.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset tietenkin myös siinä tekoälyn rinnalla tarkistavat asioita. Tyhmästä päästä kärsii muuten koko ruumis.

        Totta niin kärsii. Mutta on hyvä että on noita jokapojan rakoja saatavilla. Ja kaikenikäisiä. Myös vanhempia ja kokeneita.Ai ai....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta niin kärsii. Mutta on hyvä että on noita jokapojan rakoja saatavilla. Ja kaikenikäisiä. Myös vanhempia ja kokeneita.Ai ai....

        Ootko jotenkin katkera vai kateellinen?


    • Anonyymi

      Kuka on tyhmempi tyhmin Perusuomalainen?
      - Viisas Keskustalainen.

    • Anonyymi

      Kuka on tyhmempi kuin tyhmin Perusuomalainen?
      - Viisas Keskustalainen.

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      sen suuri kuulostaa joltain japanilaiselta johtajalta.

      • Anonyymi

        Sam Dam Gai


    • Anonyymi

      Kepu pettää aina

    • Anonyymi

      Menkää oikeisiin töihin ja lopettakaa tuo kitiseminen...jos teistä edes on työntekoon.

    • Anonyymi

      Kepulaiset on venäläisten ystäviä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe