Aikoo tänään mennä baariin juomaan viinaa ja etsimään kumppania?
Kuinka moni teistä
25
70
Vastaukset
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla tapaa naisia ja löytää kumppanin baarista.
T: viinamies En lähde mihinkään, kun aamulla on töitä.
- Anonyymi
Tälläkin viikolla aion kuokkia vieraiden naisten pikkujoulujuhlissa.
Jos naisen työpaikalta ei löydy kyllin jännittävää miestä, olen naiselle vaihtoehtoinen Romeo pippaloiden pikkutuhmissa leikeissä. Minä en ainakaan mene mihinkään.
Koska tämä luonnollisesti kiinnostaa kaikkia, katsoin tarpeelliseksi tulla ilmoittamaan asiasta.
:D- Anonyymi
Eikö joku sinkkunainen voisi tulla minun luokse juomaan coca colaa. En jaksa juoda viinaa.
- Anonyymi
Saara Särmä tulee.
Jos tekiskin yllärin ja vetäisi kaatokännit, sitten oksentaisi migreenissä 2 ja puoli päivää suolia ja sappea ulos. Nerokasta!
Kumppaniksikin tarttuis varmasti joku ripulipierun hajuinen hampaaton harppu siltä reissulta messiin.- Anonyymi
Voisit mennä nossen kanssa Hollolan paikalliseen.
Anonyymi kirjoitti:
Voisit mennä nossen kanssa Hollolan paikalliseen.
Ei ole tullut Hollolaan eksyttyä. Baarista olen kyllä joskus noukkinut väkeä ja hampurilaismätön ahminut driveinnistä.
Hollolan Lidl ja Tokmanni on ne mihin saattaa eksyä, muttei baareihin.G-LoveR kirjoitti:
Ei ole tullut Hollolaan eksyttyä. Baarista olen kyllä joskus noukkinut väkeä ja hampurilaismätön ahminut driveinnistä.
Hollolan Lidl ja Tokmanni on ne mihin saattaa eksyä, muttei baareihin.Jospa menenkin Mäntsälään. On pitänyt jo pitkään käydä ihan muuten vaan ajelemassa Mäntsälässä. Kävis vaikka Rossossa syömässä ja ajelis Kellokoskelle vanhoja työpaikkoja fiilistelemään. Kellokosken kaupan kautta pasteijat matkaan ja kotiin ahmimaan ne. :)
G-LoveR kirjoitti:
Jospa menenkin Mäntsälään. On pitänyt jo pitkään käydä ihan muuten vaan ajelemassa Mäntsälässä. Kävis vaikka Rossossa syömässä ja ajelis Kellokoskelle vanhoja työpaikkoja fiilistelemään. Kellokosken kaupan kautta pasteijat matkaan ja kotiin ahmimaan ne. :)
Eiku eihän siellä oo enää Rossoa. :(
Joku Grin & Gos.
- Anonyymi
Viinamiehet juovat viinaa ja tapaavat naisia yökerhossa.
Raittiit miehet ovat yksin kotona ilman naisseuraa.
t. viinamiesEi sekään ole aina huono asia. Joskus on hyvä olla itsekseen ja yksin. Moniko sitä osaa? Kannattaisi opetella.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Löytysköhän Tampereelta naisseuraa? Jos lähtis dösällä Tampereellee vaikka Mixeihin. :'D
Ei varmaan Mixeistä, mutta Wanhasta Montusta löytyy aina.
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan Mixeistä, mutta Wanhasta Montusta löytyy aina.
Mixit olis sateenkaarikas kuppila.
- Anonyymi
Pikkujouluihin olen menossa, kumppanin etsimistä en illan aikana ajattele. 😂 Vaikka myönnettäköön, että näin erikoisaikaan joukossa lienee muitakin kuin viinamiehiä… Omaan kohderyhmään kuuluu älymies, muuta viinamiehet jätän pubiruusuille. 😁
- Anonyymi
Älymies ei jaksa *ussia.
- Anonyymi
En haluaisi olla ilkeä mutta mietin vain miksi pari suhteet epäonnistuu? Voisiko olla alkoholi ja syynä että arvostelu kyky on heikentynyt?
- Anonyymi
Parisuhteet alkaa kun juodaan viinaa baareissa. Raitis mies ei naisiin tutustu ja viettää joulunsa yksi.
T-viinamies - Anonyymi
Ei ehdi. Hirven pyyntiin mentävä aamulla eikä tuo emäntäkään varmaan tai mene ja tiedä tykkäis, jos lähtisin kännissä kumppania etsimään. xD
- Anonyymi
Katson kotona jalkapalloa, juon coca colaa ja syön lettuja. Näin se ilta menee, viinan juonti ei kiinnosta.
- Anonyymi
Jaa, aamulla salille niin ei kyllä kiinnosta viinat tänään. Huomenna on päivä uusi, eihän sitä koskaan tiedä.
- Anonyymi
Naiset eivät halua viinamiehiä.
Mikä vika kotona olemisessa on? Ei mikään ja rahat säästyy.
Kumppania voi etsiä muualta. - Anonyymi
Kävin baarissa, koin eksistentiaalista yksinäisyyttä, join juomani ja kävelin raudankylmässä ilmassa kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583012Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402013
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki671710Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608