Seksibileet kirkkonummella

Anonyymi-ap

60

3005

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää enemmän joltain kidutuskammiolta.

      • Anonyymi

        Meet tutustumaan niin näet että siellä on saunakin ja muita huoneita jossa nauttia naisten tai miesten seurasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meet tutustumaan niin näet että siellä on saunakin ja muita huoneita jossa nauttia naisten tai miesten seurasta.

        Tuskin minua päästettäisiin edes ovesta sisälle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuskin minua päästettäisiin edes ovesta sisälle.

        Rinssi voi kokeilla tuolla tuota saunaa kun tykkää niin kuumasta ja kosteasta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rinssi voi kokeilla tuolla tuota saunaa kun tykkää niin kuumasta ja kosteasta..

        Ainahan hyvä sauna kelpaa. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ainahan hyvä sauna kelpaa. :)

        Sielläpä siellä saat muutakin kuin löylyä lissää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sielläpä siellä saat muutakin kuin löylyä lissää..

        Joo, jollain ruoskalla hakkaavat lihavat naiset ja sauna on 110 asteinen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, jollain ruoskalla hakkaavat lihavat naiset ja sauna on 110 asteinen.

        Kyllä se siitä.. laukeaa silti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siitä.. laukeaa silti.

        Sinä ehkä niin tekisitkin. Minulla on ihan toisenlaiset fantasiat ja fetissit.


    • Anonyymi

      Joskus kännipäissä mun tyttöystävä pyysi minua sen kahden kaverin luokse ja siellä ne ehdotti että panen kaikkia kolmea tyttöä. Tai oikeastaan ne ei ehdottanut vaan alkoivat riisumaan minua ja minä sain panna kaikkia kolmea tyttöä.

    • Ei noitten köydet kestä mun elopainoa. En lähe.

      • Anonyymi

        Oli siellä glary holekin niin menet glary holeen ja jätät naruleikit väliin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli siellä glary holekin niin menet glary holeen ja jätät naruleikit väliin

        Mee itte, kun keksitkin!


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mee itte, kun keksitkin!

        Kyllä siellä on glary hole huone niin ira sanoi ja tyrmähuone jossa seksikeinu eli mene keinuttelemaan eli ei pakko leikkiä naruilla ja kokeilet ruoskintaa ja kummassa olisit glary holessa eli lykkäät jotain reikään vai polvistut tai pyllistät reiän eteen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä on glary hole huone niin ira sanoi ja tyrmähuone jossa seksikeinu eli mene keinuttelemaan eli ei pakko leikkiä naruilla ja kokeilet ruoskintaa ja kummassa olisit glary holessa eli lykkäät jotain reikään vai polvistut tai pyllistät reiän eteen

        Hyi helvetti. Älä jatka.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Hyi helvetti. Älä jatka.

        Kumpi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi

        Ei kumpikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi

        Itselläni olis pulma tilanne ja täytyis huutaa kumman haluaa seinän läpi eli reikään tulis tosi ihana ja maukas pimppi niin pussaisko sitä vai työntäiskö kikkelin sinne


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei kumpikaan.

        Pakko sanoa kumpi eli kumman valitset


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni olis pulma tilanne ja täytyis huutaa kumman haluaa seinän läpi eli reikään tulis tosi ihana ja maukas pimppi niin pussaisko sitä vai työntäiskö kikkelin sinne

        Kuka viittii jonkun ventovieraan vehkeitä sorkkia saati lipoa? Kyllä täytyy olla kovasti jännitystä vailla tuleeko hyppykuppa vai saako peräti hivin.

        Ihmiset on vissiin elukan tasolle taantuneet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa kumpi eli kumman valitset

        Vitut ole pakko kun kerran kuolla ja se on takuulla edessä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kuka viittii jonkun ventovieraan vehkeitä sorkkia saati lipoa? Kyllä täytyy olla kovasti jännitystä vailla tuleeko hyppykuppa vai saako peräti hivin.

        Ihmiset on vissiin elukan tasolle taantuneet?

        Niin en ajatellut noin pitkälle no tietysti kivempaa kun olis oma kumppani mut jos oikein viehkeä tapaus niin pakko olis pussailla mut tietysti kun pussain niin pakko repiä seinä pois et näkis koko naisen ja hänen kasvonsa ja koko vartalon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin en ajatellut noin pitkälle no tietysti kivempaa kun olis oma kumppani mut jos oikein viehkeä tapaus niin pakko olis pussailla mut tietysti kun pussain niin pakko repiä seinä pois et näkis koko naisen ja hänen kasvonsa ja koko vartalon

        No hei oma kulta on eri asia, kun lauma kiimaisia vieraita apinoita, mistä et tiedä yhtään mitä ovat ja missä ovat alapäitään kihnutelleet.

        Noissa voi olla vaikka joku namusetä tai täti tai eläimiinsekaantuja mukana, mikä vaan töhnämuna ja töhnäpillu jolla kusi virtaa päässä ja paska tekee patoja. Pikkasen itseäänkin voi kunnioittaa eikä ottaa mitä tahansa sattuu tyrkylle tulemaan. Camoon.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No hei oma kulta on eri asia, kun lauma kiimaisia vieraita apinoita, mistä et tiedä yhtään mitä ovat ja missä ovat alapäitään kihnutelleet.

        Noissa voi olla vaikka joku namusetä tai täti tai eläimiinsekaantuja mukana, mikä vaan töhnämuna ja töhnäpillu jolla kusi virtaa päässä ja paska tekee patoja. Pikkasen itseäänkin voi kunnioittaa eikä ottaa mitä tahansa sattuu tyrkylle tulemaan. Camoon.

        Ps. Eikä se viehkeys takaa sitä etteikö muija ole täysin paska sijoitus monella tavalla. Vähän järkeä mukaan himojen sijaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ps. Eikä se viehkeys takaa sitä etteikö muija ole täysin paska sijoitus monella tavalla. Vähän järkeä mukaan himojen sijaan.

        Mut voisko sitä vastustaakkaan mut olis se hieno kokemus no unelmia saa olla


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No hei oma kulta on eri asia, kun lauma kiimaisia vieraita apinoita, mistä et tiedä yhtään mitä ovat ja missä ovat alapäitään kihnutelleet.

        Noissa voi olla vaikka joku namusetä tai täti tai eläimiinsekaantuja mukana, mikä vaan töhnämuna ja töhnäpillu jolla kusi virtaa päässä ja paska tekee patoja. Pikkasen itseäänkin voi kunnioittaa eikä ottaa mitä tahansa sattuu tyrkylle tulemaan. Camoon.

        Totta voi olla tosiaan korkeastikoulutettuja eli totta turiset eli hyi yök


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut voisko sitä vastustaakkaan mut olis se hieno kokemus no unelmia saa olla

        Kyllä mä ainakin voin. En ole niin itsetuhoinen luonteeltani, ettenkö mieti mihin sekaannun ja miksi ja onkohan järkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta voi olla tosiaan korkeastikoulutettuja eli totta turiset eli hyi yök

        Koulutus tuskin tartuttaa muuta kuin yleissivistystä. Sitä voi tartuttaa vaatteet päälläkin. Yliopiston koulutusta saanut daamihan voi olla ihan ihana, kun ei ole kaikkien leluksi suostuva tyhjäpää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin voin. En ole niin itsetuhoinen luonteeltani, ettenkö mieti mihin sekaannun ja miksi ja onkohan järkeä.

        No tämä oli leikkimielinen mielikuvitus juttu ja unelmointia


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tämä oli leikkimielinen mielikuvitus juttu ja unelmointia

        Ei se kaikille ole leikkiä. Osa sekoilee ihan oikeestikkin noin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Koulutus tuskin tartuttaa muuta kuin yleissivistystä. Sitä voi tartuttaa vaatteet päälläkin. Yliopiston koulutusta saanut daamihan voi olla ihan ihana, kun ei ole kaikkien leluksi suostuva tyhjäpää.

        Mut kun korkeastikoulutetut on kaikkien leluja jännä ihmisii kauniisti sanottuna eli ovat jännä otuksia ja tekevät jänniä asioita


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei se kaikille ole leikkiä. Osa sekoilee ihan oikeestikkin noin.

        Ei korkeastikoulutetuille mut nyt puhuttiinkin meidän kesken


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei se kaikille ole leikkiä. Osa sekoilee ihan oikeestikkin noin.

        Minulla on aina ollut yksi seksi unelma no voin kertoa sen eli haluaisin joutua nuolemaan loppuun asti jotain ns tiukkaa nuttura tätiä eli se määräis et nuole ja joutuisin tyydyttämään hänet eli tehdä tiukasta nuttura tädistä säyseä mukava rento nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut kun korkeastikoulutetut on kaikkien leluja jännä ihmisii kauniisti sanottuna eli ovat jännä otuksia ja tekevät jänniä asioita

        Ketkä on ketkä ei ole. Varmasti on moneen eri ihmisvirtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei korkeastikoulutetuille mut nyt puhuttiinkin meidän kesken

        En välitä leikkiä terveydelläni, se ei muutenkaan ole häävi ja seksisairaudet romahduttaa lopunkin. Moni sairaus roihahtaa pahemmaksi, jos kroppaan iskee vielä joku seksi virus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on aina ollut yksi seksi unelma no voin kertoa sen eli haluaisin joutua nuolemaan loppuun asti jotain ns tiukkaa nuttura tätiä eli se määräis et nuole ja joutuisin tyydyttämään hänet eli tehdä tiukasta nuttura tädistä säyseä mukava rento nainen

        Jaaha. Päätit jakaa tämän tiedotteen mun kanssa.

        Mun unelma olis kuuma sylitanssi joltain ihanasti päätä sekoittavalta naiselta. Mut se nyt jääkin haaveeksi forever.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No hei oma kulta on eri asia, kun lauma kiimaisia vieraita apinoita, mistä et tiedä yhtään mitä ovat ja missä ovat alapäitään kihnutelleet.

        Noissa voi olla vaikka joku namusetä tai täti tai eläimiinsekaantuja mukana, mikä vaan töhnämuna ja töhnäpillu jolla kusi virtaa päässä ja paska tekee patoja. Pikkasen itseäänkin voi kunnioittaa eikä ottaa mitä tahansa sattuu tyrkylle tulemaan. Camoon.

        Jep! Vasta muutaman kk päästä visva näppy kasvaa luomessa tai tai häpyhuulessa niin ehkä sitten kasvaa ne aivot päähän.
        Ja visvanen reikä vaan onkaloituu ja kasvaa ja lääkkeet ei auta. Kivaa! Jeeeee tätä me haluttii!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Vasta muutaman kk päästä visva näppy kasvaa luomessa tai tai häpyhuulessa niin ehkä sitten kasvaa ne aivot päähän.
        Ja visvanen reikä vaan onkaloituu ja kasvaa ja lääkkeet ei auta. Kivaa! Jeeeee tätä me haluttii!!!

        Niin ja kun ne jää elimistöön monet lääkkeistä huolimatta. Monet sairaudet ottaa kunnon ryöhäyksen huononemiseen, kun kroppaan saa hankittua sukupuolitaudin. Vitun hienoo pilata itse hölmöyttään terveytensä.

        Remissiot saa kyytiä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin ja kun ne jää elimistöön monet lääkkeistä huolimatta. Monet sairaudet ottaa kunnon ryöhäyksen huononemiseen, kun kroppaan saa hankittua sukupuolitaudin. Vitun hienoo pilata itse hölmöyttään terveytensä.

        Remissiot saa kyytiä.

        Kun ihmiset ymmärtäis enemmän ja säheltäis vähemmän. 🙏


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jaaha. Päätit jakaa tämän tiedotteen mun kanssa.

        Mun unelma olis kuuma sylitanssi joltain ihanasti päätä sekoittavalta naiselta. Mut se nyt jääkin haaveeksi forever.

        Mut unelmoida ja haaveilla saa ainakin sinkkuna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut unelmoida ja haaveilla saa ainakin sinkkuna

        Eikä niitä kukaan voi kieltää varatultakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut unelmoida ja haaveilla saa ainakin sinkkuna

        On menny mallilleen kaikki.Naidaan ristiin ja rastiin..


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eikä niitä kukaan voi kieltää varatultakaan.

        No ei mut kumppanille voi sanoa ja se toteuttais unelman


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei mut kumppanille voi sanoa ja se toteuttais unelman

        Heh, ei se kuule ihan niin vaan onnistu.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, ei se kuule ihan niin vaan onnistu.

        Mä lähden nyt kaupungille. Se on moro. :)


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Heh, ei se kuule ihan niin vaan onnistu.

        Oletko puhunut tai sanonut edes kumppanillesi unelmasta


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mä lähden nyt kaupungille. Se on moro. :)

        Älä tuhlaa kaikkia rahoja humpuuki ostoksiin moikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä tuhlaa kaikkia rahoja humpuuki ostoksiin moikka

        En tuhlannut. Hain uuden takin postilokerosta. :)

        No käytiin syömässäkin ja ostettiin pari lahjaa.


    • Anonyymi

      Noihin bileisiin ei tarvii naamarajaa olla että rumakin mies pääsee.

      • Sitten siellä on vaan rumia naisia?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitten siellä on vaan rumia naisia?

        Miksi teill rumilla ätmeillä on vaatimuksia naiskauneudesta kun ette itekään ole katseenkestäviää vaan pikemminkin ootte katujyrän alle jääneitä liruspagetteja ja plösöjä pygmejä?


    • Anonyymi

      seksibileillä joku pilaantunut kyttä aikoo etuilla muiden kustannuksella

    • Anonyymi

      Glory holessa ei milloinkaan tiedä, onko poskeenottaja mitä sukupuolta.

      • Anonyymi

        Sen takia ei uskalla kokeilla.


    • Anonyymi

      Oln pari kertaa seksibileissä ulkomailla. Siellä oli nättejä nuoria naisiakin paljon- Suomessa noissa bileissä on varattuja vanhoja naisia.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, kun et ole ollut kotimaan seksibileissä


    • Anonyymi

      Voisin mennä tuollaisiin juhliin jos tietäisin että saan panna normaalipainoista naista. Minulle ei kelpaa lihava nainen.

    • Anonyymi

      Mielenkiinnosta voisin mennä

    • Hemmetin komea se rakennus on, olen sitä useasti ihaillut. Alkujaan tietämättä mitä tarkoitusta se asumisen lisäksi palvelee, sittemmin tietäen tuon mielenkiintoisen lisän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe