SPR ja muut välistävetäjä voi suoraan unohtaa.
On parempi jos sais Ukranalaisen pankki numeron.
Mobplayt ja muut viritykset saa jäädä.
10000:- olis ylimääräistä ja sen mieluummin antaa vaikka 100 ihmiselle.
Sillä saa nää kaikki edes jotain.
Ukrainaan lahjoitukset suoraan kohteesen.
9
74
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi hyvä antaa raha avustus Suomessa asuville ukrainalaisille. He tietävät ketkä s
Apua tarvii ja voivat lähettää omille sukulaisille.- Anonyymi00008
Voi helvettiä nehän saa niin paljon että ei kukaan mutta jos keräätte rahaa että lähtevät niin annan heti
- Anonyymi
Suuri virhe avustusten lähettämisessä on.Avustukset pitäisi kirjata heti alusta alkaen tarkasti kuka avustuksen antoi mitä antoi Paljonko antoi. Avustuksen määränpäässä kuka sai mitä Sai...
- Anonyymi
Rosvoille ukrainassa menee kaikki avustukset
- Anonyymi
Hyvän tekijä laitoksen eliitti joukkoon uppoaa jo muutama miljoona, ennenkuin nälkäiset saavat ruokaa!!🤔🤔
- Anonyymi
Muinoin kun Suomessa sodittiin samaa vihulaista vastaan, niin naisetkin osallistuivat sotaan, kuka mitenkin. Osa kotirintamalla huolehtimassa vanhuksista ja lapsista sekä omaisuudesta, osa itse rintamalla eri tehtävissä.
Miksi eivät ukrainalaiset naiset tee samoin? He pakenevat suin päin länteen lihapatojen äärelle ja jättävät vanhuksensa ja kotinsa sodan armoille. Onko syynä venäläiset geenit, en minä, antaa muiden tehdä?- Anonyymi
"Muinoin kun Suomessa sodittiin samaa vihulaista vastaan, niin naisetkin osallistuivat sotaan, kuka mitenkin. Osa kotirintamalla huolehtimassa vanhuksista ja lapsista sekä omaisuudesta, osa itse rintamalla eri tehtävissä.
Miksi eivät ukrainalaiset naiset tee samoin? He pakenevat suin päin länteen lihapatojen äärelle ja jättävät vanhuksensa ja kotinsa sodan armoille. Onko syynä venäläiset geenit, en minä, antaa muiden tehdä?"
Hyvä kommentti ryssältä. Mee sää ryssä vaan mobilisoitumaan äläkä piileksi
vanhalla viisumilla Suomessa. - Anonyymi00009
Niin ja miehet ovat Porissa ja Eurajoella käyvät kierrätyskeskuksesta hakemassa tavarat ja myyvät tuotteet
- Anonyymi00007
Parempi olla antamatta yhtään rahaa ukrainalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736