Sinkut palsta on valtava riski

Anonyymi-ap

Sille ettei koskaan löydä kumppania. Mitä kauemmnin viettää aikaa sinkut palstala, sitä huonompi mahdollisuus on löytää kumppani.

51

145

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin taikka ylipäätään kaikki netissä vietetty aika, oikean elämän sijasta.

      • Anonyymi

        Näin se on ja lisäksi pää tulee kipeäksi.


      • En kyllä tiedä miten kukaan sinkku kykenee edes viettämään päiviään netissä. Itse sinkkuna en millään malttanut olla aloillani edes kotona. Näin varattuna taas on kuin ikuusessa päivystysvuorossa, aina oltava valmiina. Joku kutsuu ja joo täällä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En kyllä tiedä miten kukaan sinkku kykenee edes viettämään päiviään netissä. Itse sinkkuna en millään malttanut olla aloillani edes kotona. Näin varattuna taas on kuin ikuusessa päivystysvuorossa, aina oltava valmiina. Joku kutsuu ja joo täällä.

        Kun on yksin niin ei ole mitään muuta elämää.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kun on yksin niin ei ole mitään muuta elämää.

        No ei ollut mullakaan kuin opiskelu/työ, lemmikit, harrastukset ja koti. Ne toimi oikein hyvin kiireenpitäjänä. Aina keksi tekemistä.

        Moon kova keksii tekemistä, enää vaan mun kroppa ei kestä sellasta määrää tehdä, kun pää kehittää. Dilemma se on sekin, sitten on pakko vaan mölistä aikansa kuluksi. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ei ollut mullakaan kuin opiskelu/työ, lemmikit, harrastukset ja koti. Ne toimi oikein hyvin kiireenpitäjänä. Aina keksi tekemistä.

        Moon kova keksii tekemistä, enää vaan mun kroppa ei kestä sellasta määrää tehdä, kun pää kehittää. Dilemma se on sekin, sitten on pakko vaan mölistä aikansa kuluksi. :)

        Tietysti nyt voisi itselläkin toi heikentynyt fyysinen terveys ja tottuminen nettailuun vaikuttaa jo niin, että käyttäisinkin nettiä enemmän myös sinkkuna. 🤷🏼‍♂️

        Mites kaverit, onko prinssillä niitä, joita käydä sosialisoimassa?


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ei ollut mullakaan kuin opiskelu/työ, lemmikit, harrastukset ja koti. Ne toimi oikein hyvin kiireenpitäjänä. Aina keksi tekemistä.

        Moon kova keksii tekemistä, enää vaan mun kroppa ei kestä sellasta määrää tehdä, kun pää kehittää. Dilemma se on sekin, sitten on pakko vaan mölistä aikansa kuluksi. :)

        On mulla harrastukset ja työ, mutta en tapaa naisia. Ei synny kontakteja. Ja jos syntyykin joskus harvoin, niin ne on aina varattuja taikka ei muuten kiinnosta tutustua paremmin. On se niin kivaa olla vanha ja ruma.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tietysti nyt voisi itselläkin toi heikentynyt fyysinen terveys ja tottuminen nettailuun vaikuttaa jo niin, että käyttäisinkin nettiä enemmän myös sinkkuna. 🤷🏼‍♂️

        Mites kaverit, onko prinssillä niitä, joita käydä sosialisoimassa?

        Ei ole sellaisia kavereita joiden kanssa mennä iltaa viettämään. Ei ole ollut kymmeneen vuoteen.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        On mulla harrastukset ja työ, mutta en tapaa naisia. Ei synny kontakteja. Ja jos syntyykin joskus harvoin, niin ne on aina varattuja taikka ei muuten kiinnosta tutustua paremmin. On se niin kivaa olla vanha ja ruma.

        Ehkä se vanha ja ruma on vaan pessimisti ja se näkyy asenteesta, jolla ei naisia hurmata. :)

        Koitas kaivaa pilke silmäkulmaan ja hymy huuliin kun naisia jututat. Naiset huomaa sen, kun miehessä on positiivista pilkettä ja se yhdistettynä kivaan käytökseen on charmikasta. Notkauttaa mimmien polvet. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä se vanha ja ruma on vaan pessimisti ja se näkyy asenteesta, jolla ei naisia hurmata. :)

        Koitas kaivaa pilke silmäkulmaan ja hymy huuliin kun naisia jututat. Naiset huomaa sen, kun miehessä on positiivista pilkettä ja se yhdistettynä kivaan käytökseen on charmikasta. Notkauttaa mimmien polvet. :)

        On se helppoa sanoa noin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä se vanha ja ruma on vaan pessimisti ja se näkyy asenteesta, jolla ei naisia hurmata. :)

        Koitas kaivaa pilke silmäkulmaan ja hymy huuliin kun naisia jututat. Naiset huomaa sen, kun miehessä on positiivista pilkettä ja se yhdistettynä kivaan käytökseen on charmikasta. Notkauttaa mimmien polvet. :)

        Ne katsoo, että aaaa siinähän on kiinnostavan oloinen charmikkuus. Ja lähtee punomaan juoniaan miten lähentyä. :D


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        On se helppoa sanoa noin.

        Juu neuvoja on aina helppo heitellä, kun ei ole sekuntiakaan toisen pöksyissä, tiedän. Mutta koita silti. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu neuvoja on aina helppo heitellä, kun ei ole sekuntiakaan toisen pöksyissä, tiedän. Mutta koita silti. :)

        Juu sitä just, kun ei neuvoja itse ole yhtään ujo ja hiljainen luonteeltaan. Minulle on aina iso kynnys lähteä juttelemaan naiselle joka vähänkin enemmän kiinnostaa. Sitten kun uskaltaa ja saa pakit, ei uskalka enää uudestaan. Parempi antaa olla.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Juu sitä just, kun ei neuvoja itse ole yhtään ujo ja hiljainen luonteeltaan. Minulle on aina iso kynnys lähteä juttelemaan naiselle joka vähänkin enemmän kiinnostaa. Sitten kun uskaltaa ja saa pakit, ei uskalka enää uudestaan. Parempi antaa olla.

        Olen ujo ja hiljainen irl. Täällä minusta saa hyvin vääränlaisen kuvan rohkeasta suupaltista, jota en irl ole kuin vasta tultuani tutuksi.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olen ujo ja hiljainen irl. Täällä minusta saa hyvin vääränlaisen kuvan rohkeasta suupaltista, jota en irl ole kuin vasta tultuani tutuksi.

        Täällä on helppoa olla kaikkea mitä on, kun kenenkään naama ei ole vastassa. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olen ujo ja hiljainen irl. Täällä minusta saa hyvin vääränlaisen kuvan rohkeasta suupaltista, jota en irl ole kuin vasta tultuani tutuksi.

        No se on sama minulla. Kyllä tässä uskalla avautua mistä vaan, mutta en irl.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole sellaisia kavereita joiden kanssa mennä iltaa viettämään. Ei ole ollut kymmeneen vuoteen.

        Ei mullakaan, yhtä pitkään aikaan. Taino 12 vuoteen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei mullakaan, yhtä pitkään aikaan. Taino 12 vuoteen.

        Eikä niitä enää vanhana saakaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Eikä niitä enää vanhana saakaan.

        Ei tartte ihmetellä miksi masentaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No se on sama minulla. Kyllä tässä uskalla avautua mistä vaan, mutta en irl.

        Näinpä. Sitä miettii helposti mitä ne muut miettii jos. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näinpä. Sitä miettii helposti mitä ne muut miettii jos. :)

        Naiset ovat minulle ihan ufoja.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Naiset ovat minulle ihan ufoja.

        Minulle forbidden honey. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Eikä niitä enää vanhana saakaan.

        Mä kyllä uskon saavani suht helpostikin uusia ystäviä, jos vain haluan suhteita luoda. Luotan sosiaalisiin taitoihini kyllä vahvasti.

        En vaan viitsi luoda mitään suhdetta mitä en jaksa hoitaa. Ei siinä olisi mitään järkeä kenenkään kannalta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mä kyllä uskon saavani suht helpostikin uusia ystäviä, jos vain haluan suhteita luoda. Luotan sosiaalisiin taitoihini kyllä vahvasti.

        En vaan viitsi luoda mitään suhdetta mitä en jaksa hoitaa. Ei siinä olisi mitään järkeä kenenkään kannalta.

        Kiitä onneesi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitä onneesi.

        Ei, mä kiitän omaa luonnettani. Reflektointikykyäni. Ja jalat maassa pysymistä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei, mä kiitän omaa luonnettani. Reflektointikykyäni. Ja jalat maassa pysymistä.

        No hyvä. Minä olen pelkkä paska.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No hyvä. Minä olen pelkkä paska.

        Se on täysin oma valintasi. :)

        Ei ole pakko olla, jos ei halua olla. 💩


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se on täysin oma valintasi. :)

        Ei ole pakko olla, jos ei halua olla. 💩

        Kaikki ovat varmasti samaa mieltä kun näkevät minut.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kaikki ovat varmasti samaa mieltä kun näkevät minut.

        Höpsistä. Luulet vaan, kun olet allapäin tai masentunut. Minäkin aina luulen, että no mä vaan kuljen kun haamu eikä kukaan huomaa mua ja aina joku vieraskin stoppaa höpöttämään.

        Meillä on monilla ihan höpöjä kuvitelmia ittestämme versus muut. Sullakin.


      • Anonyymi

        Netissä ei koe parisuhdeväkivaltaa. Eikä tule puolisoa alistamaan tai viemään rahaa. Seurustelen netissä ja en kerro oikeaa paikkakuntaa enkä oikeaa nimeä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kun on yksin niin ei ole mitään muuta elämää.

        On kyllä. Enemmän on elämää kuin varattuna oli. Voin mennä ja tulla. Biletän ym. Mulla on kiva työpaikka ja hyvä palkka. Vapaus on se josta en luovu. Eli kukaan mies ei pidä palloa jalassani:)


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No ei ollut mullakaan kuin opiskelu/työ, lemmikit, harrastukset ja koti. Ne toimi oikein hyvin kiireenpitäjänä. Aina keksi tekemistä.

        Moon kova keksii tekemistä, enää vaan mun kroppa ei kestä sellasta määrää tehdä, kun pää kehittää. Dilemma se on sekin, sitten on pakko vaan mölistä aikansa kuluksi. :)

        Kerran ihailin sohvan alla olevia pölypalloja.

        >simiti<


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­­­y­m­­­f­­­o­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17656289p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä löysin sinkut-palstalta Jeesuksen. Ryypättiin kiljua yhdessä ja puhuttiin siitä, kun olemme käyneet huorissa.

        Jeesuksen iskä oli pahalla päällä ja lähetti arkkienkeli Gabrielin pitämään meille vuorisaarnaa. Hetken juteltuamme Gabrielikin liittyi joukkoomme juomaan kiljua.

        Koska meitä oli nyt 3, niin pönttö hupeni nopeasti. Jeesus ei hätääntynyt, pyysi vain hakemaan siihen pönttöön vettä.

        No minähän hain. Simsalabim ja Jeesus muutti se kiljuksi ja ryyppääminen jatkui.

        Itse wanha wihtahousukin pyysi päästä mukaan juopottelemaan, mutta emme huolineet häntä.

        >simiti<


    • No sittenhän täytyy tehdä muuttoilmoitus tästä palstasta, muuttaa tänne.

    • Anonyymi

      Mikähän on se ikä kun ei enään suhteet kiinnosta eikä kiinnosta seksi eikä rakkaus eli pappaantuu tai mummoutuu ja muuttuu äreäksi ukkeliksi tai kireäksi mummeliksi onko jo 50v sellainen

      • Anonyymi

        Siinä paikkeilla se on, voi olla allekin.
        Kiinnostaa lumilingot enemmän kuin naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä paikkeilla se on, voi olla allekin.
        Kiinnostaa lumilingot enemmän kuin naiset.

        Noh, noh. Ei se ikä sitä määritä. Jotkut vain olevat synkkiä, pessimistisiä ihmispoloja.

        Toki kokematon nuori kuvittelee, että 50 vuotiaat ovat jo ukkoutuneet ja akkauteneen, sekä odottavat vain kuolemaa. 🤣🤣🤣

        >simiti<


      • Anonyymi

        Olen tässä parhaillaan tutustumassa 50-vuotiaaseen mieheen. Hän vaikuttaa kyllä kaikkea muuta kuin papalta. Hänellä on aktiivinen elämäntyyli, positiivinen asenne ja sopivan flirttaileva tyyli eli ei mitään alatyylisiä heittoja. Eli ei ole niin iästä kiinni tuokaan asia.


    • Anonyymi

      Kaikkeen sitä jotkut uskovatkin. Vaan no saahan sitä keksiä itselleen tekosyitä ihan mistä tahtoo.

    • Anonyymi

      Se on valtava riski jos ei juo viinaa baareissa niin ei löydä koskaan kumppania. Ei kannata ottaa sitä riskiä vaan menkää baariin juomaan viinaa niin tapaatte naisia.

      T: Baarin omistaja

    • Anonyymi

      Jotkut uskoo löytävänsä kumppanin tinderistä. Se on ajanhukkaa. Pitää lähtee ulos näkemään oikeaa elämää.

    • Anonyymi

      Riskejä pitää ottaa elämässä.

    • Anonyymi

      Entäs jo tämä on aiheuttanut jonon?!

    • Anonyymi

      Ihmiset masentuu sinkkuna. Antakaa nyt mahis itselle ja kokeilkaa seurustelua.

    • Anonyymi

      On turvallisempaa seurustella netissä kuin irl.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä elämä menee haaskuun.

      • Anonyymi

        Miksi et tee mitään sen eteen ettei se menisi haaskuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et tee mitään sen eteen ettei se menisi haaskuun?

        Sanoin vain, mitä ajattelin.


    • Anonyymi

      Myös mielenterveysriski.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe