Kun lopetin alkoholin juomisen

Anonyymi-ap

Niin huomasin että naiset lopetti minusta kiinnostumisen. On tullut ivallisia kommentteja että olet nykyään raitis ja se on huono asia. Ei naiset haluaa enää viettää aikaa edes raittiin kanssa. Ei tule kutsuja pikkujouluihin kun ennen niitä tuli kymmenen.

31

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä jos jättäisi sanomatta ettei käytä alkoholia. Kyttäisikö joku kaadatko lasiin viinaa vai limua vai vettä. Minä en kerro kenellekään. Kun tarjotaan kuoharit, viisaan että otan tuon (alkoholittoman) tarjottimelta. Jos et itse tekisi numeroa niin eikö yleensä kukin katso vain oman mukinsa perään, ei toisten.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17656347Q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Sellaisia juoppoja siis ovat suominaiset? Vähän kuin venäjällä.

      • Anonyymi

        Koetko että sulla on vara arvostella naisia kuinka olet itse mielestäsi heitä kohdellut


    • Anonyymi

      Miksi sanot ettet käytä alkoholia?

      Silti on parempikin päästä eroon naisista, jotka eivät arvosta sinua, vaan viinaa.

      • En ole edes humalassa. Olen sivistynyt ihminen.


    • Melkein kaikki pienestä täysraittiitten joukosta ovat kuivilla olevia alkoholisteja. Melkein kaikki retkahtavat juomaan. Naisen kannattaa välttää raivoraitista kuin ruttoa, mikäli ei halua asettua yhteen alkoholistin kanssa. Retkahtamisprosentti on 98 - 99.

      Varmin kumppani on KOHTUULLISESTI alkoholia käyttävä. Hän ei voi tulla alkoholistiksi. 🌹👀

      • Anonyymi

        Tippa ei tapa mutta tipasta tulee kovin helposti tappava tapa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tippa ei tapa mutta tipasta tulee kovin helposti tappava tapa

        Kohtuukäyttäjä ei voi tulla alkoholistiksi. Täytyy olla geeniperintö. Alkoholismi ei ole tavan tuottama sairaus, vaan geeniperäinen, aivan samoin kuin muukin geeniperäinen mielisairaus, vaikka sitä ei olekaan tapana nimittää mielisairaudeksi.

        Jos nimitetään, sopivin nimitys olisi silloin PAKKO-OIREINEN mielisairaus. Alkoholistin on PAKKO juoda. 🌹👀


    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa niin naiset unohtaa sinut etkä tapaa enää naisia bileissä etkä pikkujouluissa. Naisilla on uudet miehet joiden kanssa ne juo viinaa ja pariutuu.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Kaipa tuo on ihan millaisista naista tykkää


    • Anonyymi

      Sun pitää hommata rauhottavia että estot lähtee,

    • Anonyymi

      Sama juttu. En ole vuosiin käynyt baareissa. Ei naiset lähde tylsän raittiin kanssa treffeille.

      • Anonyymi

        Pyörit kai vääränlaisessa seurassa


    • Sehän riippuu ihan siitä millainen bilettäjä olet selvänä. Jos oli soppaa litkiessäsi hauska seuramies ja ilopilleri, mutta raittiina harmaa möllöttäjä, niin se vika on siinä. Ei selvänä tarvitse olla tylsä, vaan voi olla ihan yhtä riehakas kuin tinnerissäkin, mutta se vaatii hiukan työskentelyä itsensä kanssa.

      • Anonyymi

        Aivan mahtavia kommentteja sulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mahtavia kommentteja sulla

        Tack så mycket! Och samma på finska 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tack så mycket! Och samma på finska 😁

        oleppa hyvä


    • Anonyymi

      En ole saanut kutsua juhliin jossa ei ole alkoholia tarjolla. Ei sellaisia juhlia kukaan järjestä.

    • Anonyymi

      Pikkujoulut on arseesta.

    • Anonyymi

      Ei se siitä alkosta johtunu, vaan siitä että naiset on löytäneet parempia kiinnostuksen kohteita. He on kiinnostuneita vanhoista tehtaista ja muista hylätyistä paikoista. Siellä ne on kuvaamassa instagramiin uusia kohteita.

    • Anonyymi

      Ääh, mä tiedän useamman kivan bilettäjämiehen suht selvänä. Liian känniset ei oo kiva juttu.

    • Anonyymi

      Useimmat naiset tykkäävät raittiista tai kohtuullisesti alkoholia käyttävästä miehestä.

      Miksi sinä välität sellaisten naisten mielipiteistä, jotka käyttävät paljon alkoholia?

    • Anonyymi

      Hazselbackan tyypistä niin lähdin köketiztä vekei ,kun ei juurkaan hazzelba kan tyyppi enää kiinnosta. Tzori ihan vituzti.

    • Anonyymi

      Alkoholittomat pikkujoulut. En ole kuullut että niitä järjestetään jossain.

    • Anonyymi

      Eipä noita pikkujouluja ole tarvinnu kun vitutuksen nollaamiseen

    • Anonyymi

      Ennen oli hauskaa kun juotiin viinaa ja oli aina naisia ja seksiä. Nykyään vietän yksin illat ja viikonloput eikä ole ketään seurana. Voi kun saisin elää nuoruuden uudelleen jolloin oli aina hauskaa ja eikä tarvinnut nukkua öitä yksin vaan naisen kanssa.

    • G-LoveR

      Ehkä olet niitä joilla aukeaa kielenkannat vasta jurrissa ja muutut sosiaalisemmaksi? Selvänä olet tuppisuu ja sivuun vetäytyvä?

      Aivokemioista tuokin lähtee.

    • Anonyymi

      Raittiit on tylsää porukkaa se on nähty. Ei kukaan kutsu raitista miestä pikkujouluihin.
      Naiset aina kysyy onko mitään menoo tai bileitä.
      Raitis taitaa olla naiseton suurelta osin elämänsä aikana.
      Minä löysin vaimoni baarista. Olisin varmaan sinkku jos en olisi käynyt baareissa.
      Baareissa ei tarvii käydä sen jälkeen kun on sen naisen löytänyt.

    • Anonyymi

      Olen ollut viitisen vuotta ottamatta alkoholia ja nyt tämän vuoden aikana on todella useat uskonnolliset naiset ulkomaita myöten osoittaneet kiinnostusta. En ole uskovainen, mutta täytyy sanoa, että onpa hyvää piparia tarjolla.

    • Anonyymi kirjoitti: "Tippa ei tapa mutta tipasta tulee kovin helposti tappava tapa"

      Rovasti: "Otettaisiinkohan nyt tämän piispantarkastuksen päätteeksi oikein kunnon moukut?"

      Piispa: "Veljen pitää olla hyvin varovainen niiden moukkujen kanssa, etteivät ne käy tavaksi."

      Rovasti: "Herra piispa, minä olen ottanut ne moukut joka päivä liki 40 vuoden ajan, eivätkä ne vielä ole käyneet tavaksi." 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe