Pieris ennustaa persesilmästä. Kysy tulevaisuudestasi!

Askarruttaako tulevaisuus? Nyt olisi mahdollisuus kysellä ennustusta. Silmä möyhyää nyt siihen malliin, että ennustusta pukkaa!

10

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuin sää löyrät sen ruparesorin siältä paskon seasta?
      Vaikuttaaks kakkelmarjojen (rekkamiehen pastillit) määrä ennustuksen tarkkuuteen? Entäs edellisiltanen pitsa ja viis kaljatuoppii?
      Saaks rahat takasin jos ei toteudukaan?
      Käykö kryptovaluutta?
      Valitustie hovioikeuteen?

      Pitäskö laittaa kuluttaja-asiamies testaamaan tuotteesi?

      Huolestunut kakellustohtori Salis

    • Anonyymi

      Hah hah, mä pääsen joulun jälkeen paksusuolen tähystykseen ! Mä kysyn tulevaisuuteni lääkäriltä.

      💩💩💩💩🙉🙉🙉🤪🤪🤪

    • eikös perssilmä katso paremminkin menneisyyteen.

      • Anonyymi

        Suomemme tulevaisuus on kyllä selvästi pärssilmässä, ainakin kun katselee nykypäättäjiä ja maamme touhuja.

        T: Aanustähtäri Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomemme tulevaisuus on kyllä selvästi pärssilmässä, ainakin kun katselee nykypäättäjiä ja maamme touhuja.

        T: Aanustähtäri Salis

        Mutta onneksi päättäjät ulkoisti tärkeimmät tehtävät eu:lle.
        Nyt saamme täällä kotosuomessa harjoittaa vain siltarumpu politiikkaa.
        Se on helppoa ja yksinkertaista.


    • Anonyymi

      Pieris, mitä sä ennustaisit mulle ens juhannukseks? Suoli on jumeksessa, mollivoittoinen ståndis negatiivisilla kulmilla, pipo lääkitty vihannekseks, rahat juotu, Mersusta hajos kampiakseli jo 28 vuoden käytön jälkeen, jne. Oon yrittäny pullonpohjan läpi tähtäillä tulevaisuutani, mut huonolta näyttää...

      Veränkö ranteet auki vai liityn Virheisiin?

      T: Epätoivoinen Salis

      • Anonyymi

        Aikas pierevää säätä tiedossa.


    • Ainostansa perssilmän avulla voi nähdä tulevaisuuteen. On tärkein johtajaominaisuus että on kykeneväinen tarkastelemaan maailmaa ja ympäröivää elämää perssilmänsä okulaarin kautta. Silloin kansakunta menestyy, verotulot kasvavat ja yhteiskunta voi vaurastua. Tavallisilla kadun miehen silmillä sen sijaan voi nähdä rajallisesti vain sen mitä tapahtui millisekunti sitten. On kyllä visio mutta ilman visionäärisyyttä. Se erottaa meidät tavalliset tallaajat hyvistä johtajista ja visionääreistä. https://www.youtube.com/watch?v=0j5sMNad0b0

    • Nyt olis taas ennustusta tarjolla, sillä silmä möyhyää siihen malliin. Kysy rohkeasti! Ole kuitenkin nopea, sillä silmä voi uinahtaa koska tahansa!

      Salis, onko kysyttävää?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe