Askarruttaako tulevaisuus? Nyt olisi mahdollisuus kysellä ennustusta. Silmä möyhyää nyt siihen malliin, että ennustusta pukkaa!
Pieris ennustaa persesilmästä. Kysy tulevaisuudestasi!
10
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin sää löyrät sen ruparesorin siältä paskon seasta?
Vaikuttaaks kakkelmarjojen (rekkamiehen pastillit) määrä ennustuksen tarkkuuteen? Entäs edellisiltanen pitsa ja viis kaljatuoppii?
Saaks rahat takasin jos ei toteudukaan?
Käykö kryptovaluutta?
Valitustie hovioikeuteen?
Pitäskö laittaa kuluttaja-asiamies testaamaan tuotteesi?
Huolestunut kakellustohtori Salis - Anonyymi
Hah hah, mä pääsen joulun jälkeen paksusuolen tähystykseen ! Mä kysyn tulevaisuuteni lääkäriltä.
💩💩💩💩🙉🙉🙉🤪🤪🤪 eikös perssilmä katso paremminkin menneisyyteen.
- Anonyymi
Suomemme tulevaisuus on kyllä selvästi pärssilmässä, ainakin kun katselee nykypäättäjiä ja maamme touhuja.
T: Aanustähtäri Salis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomemme tulevaisuus on kyllä selvästi pärssilmässä, ainakin kun katselee nykypäättäjiä ja maamme touhuja.
T: Aanustähtäri SalisMutta onneksi päättäjät ulkoisti tärkeimmät tehtävät eu:lle.
Nyt saamme täällä kotosuomessa harjoittaa vain siltarumpu politiikkaa.
Se on helppoa ja yksinkertaista.
- Anonyymi
Pieris, mitä sä ennustaisit mulle ens juhannukseks? Suoli on jumeksessa, mollivoittoinen ståndis negatiivisilla kulmilla, pipo lääkitty vihannekseks, rahat juotu, Mersusta hajos kampiakseli jo 28 vuoden käytön jälkeen, jne. Oon yrittäny pullonpohjan läpi tähtäillä tulevaisuutani, mut huonolta näyttää...
Veränkö ranteet auki vai liityn Virheisiin?
T: Epätoivoinen Salis- Anonyymi
Aikas pierevää säätä tiedossa.
Ainostansa perssilmän avulla voi nähdä tulevaisuuteen. On tärkein johtajaominaisuus että on kykeneväinen tarkastelemaan maailmaa ja ympäröivää elämää perssilmänsä okulaarin kautta. Silloin kansakunta menestyy, verotulot kasvavat ja yhteiskunta voi vaurastua. Tavallisilla kadun miehen silmillä sen sijaan voi nähdä rajallisesti vain sen mitä tapahtui millisekunti sitten. On kyllä visio mutta ilman visionäärisyyttä. Se erottaa meidät tavalliset tallaajat hyvistä johtajista ja visionääreistä. https://www.youtube.com/watch?v=0j5sMNad0b0
Nyt olis taas ennustusta tarjolla, sillä silmä möyhyää siihen malliin. Kysy rohkeasti! Ole kuitenkin nopea, sillä silmä voi uinahtaa koska tahansa!
Salis, onko kysyttävää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773