Onko tietoa, että minkälaisille palkoille nämä SUPO:n tietolähteet tienaavat kuukaudessa.
Siis nämä SUPO:n maanpetturit ?
Paljon SUPO:n tietolähde tienaa kuussa ?
13
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin, että yks ex kettutyttö teki SUPO:lle salaisen diilin ja nettoaa 6.30 €/tunti tietolähde ja myyrän hommistaan SUPO:lle.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17657659M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On siellä myös huumepalkalla olevia myyriä.
- Anonyymi
SUPO:n poliisithan ovat kaikki miljoonapalkkaisia. Tienaavat sen 1999,50 €/kk.
- Anonyymi
niin ruplissa..... miljoonia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin ruplissa..... miljoonia
1 miljoona ruplaa on kuitenkin Venäjän nykyisellä ruplan kurssilla 15 068,62 euroa
Ei SUPO:n ylitarkastaja tuon tienaa kuin kerran vuodessa.
Kuukausipalkkansa jää vaivaiseksi 1255,71 euroksi.
- Anonyymi
Riitävän suuri ettei tarvitse tavan tallajien kanssa liikkua samoissa ympyröissä.
- Anonyymi
Kuussa tienaa hyvin
Jos SUPO korvaa
Matkat Maahan ja
Elämisen vaikeassa
Ympäristössä - Anonyymi
Jos tuosta saa rahaa niin miksei kaikki työttömät ja muut rahanahneet sitten listaudu kertomaan kaikkea keksittyä naapureistaan?
- Anonyymi
Monet varmaan tekevätkin niin, mutta on myös ihmisiä, joilla on moraalinen kompassi ja jotka eivät tee mitä tahansa rahasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet varmaan tekevätkin niin, mutta on myös ihmisiä, joilla on moraalinen kompassi ja jotka eivät tee mitä tahansa rahasta.
Niin, nämä ihmiset tunnetaan määritelmällä "käy töissä".
Siksi mietinkin miksi ne jotka jo on toimellaan "vittu mä mitään töitä tee, rahaa saa ilmaiseksi" ja muuten rahan-perässä ahnehtijat sitten kaikki tee noin.
Moraalista kompassia heillä kun ei ole jo aiemman toiminnan perusteella tulkittuna.
Se ettei tuo sakki siis käy tuolta "keräämässä" rahaa kertoisi ettei sellaista rahaa ole reaalimaailmassa jaossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, nämä ihmiset tunnetaan määritelmällä "käy töissä".
Siksi mietinkin miksi ne jotka jo on toimellaan "vittu mä mitään töitä tee, rahaa saa ilmaiseksi" ja muuten rahan-perässä ahnehtijat sitten kaikki tee noin.
Moraalista kompassia heillä kun ei ole jo aiemman toiminnan perusteella tulkittuna.
Se ettei tuo sakki siis käy tuolta "keräämässä" rahaa kertoisi ettei sellaista rahaa ole reaalimaailmassa jaossa.Suomessa on monta sataa tuhatta työtöntä, ei niille kaikille varmasti riitä Supossa töitä. Mutta mistä edes tiedät, kuinka monta ilmiantajaa Supolla on ja ettei monet työttömät ole saaneet töitä sellaisena? Onko sinulla sisäpiirin tietoa? Oletko itse muita kansalaisia kyttäävä Supon ilmiantaja?
- Anonyymi
Käyräyttää äärioikeistoa. Hyvä niin. Putinisteja niin kuin sinäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142