Pikkujoulu bileissäsi kaveri nainen ja kaveri mies menee makkariisi nuolemaan toisiaan?
Haittaako jos
12
97
Vastaukset
Eipä haittaa. Tosin tässä iässä vähän ihmettelis, mutta eihän se kiihko kyllä ikää katso...
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17657675H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Haittaa kyllä. Minun sängyssä ei kaverit lemmiskele.
- Anonyymi
Yäk 🤮
- Anonyymi
Kuulostaisi ihan jälkiteinien bileiltä. Ei kukaan normaalisti käyttäytyvä aikuinen toisen kodissa vetäydy emännän tai isännän makkariin… Joskus 20 olin uuden vuoden juhlissa silloisen poikaystävän kanssa ja en tuntenut emäntää ja isäntää ennalta. Isäntä ronskisti ehdotti jossain kohtaa heidän makkariin siirtymistä… Päädyin sanomaan, että ajattelitko ottaa kihlattusi mukaan. Ei ymmärtänyt ironiaa, ja sitten piti esittää oma mielipide vähän töykeämmin. Lopulta päädyin lähtemään taksilla kotiin yksin, kun en viitsinyt kuunnella jatkuvaa ahdistelua. Ex ei tuntunut yhtään haittaavan tai sitten oli niin kännissä, ettei tajunnut mitään.
En muista edes, koska olisi kotibileitä viettänyt. - Anonyymi
Koti on pyhä paikka ei sinne kavereita kutsuta eikä se ole bile paikka ja kotonani ei hässi kuin minä
- Anonyymi
Minä olen pannut naista kaverin sohvalla ja kaveri katsoi vierestä. Kyllä panen jos kerran naistakin panettaa. Silloin se oli juhannus ja kaverin luona juhlittiin.
Joskus on koitettu tulla mun luokse kutemaan ja minä torppasin idean. Menkää kotiinne hässimään. Mun koti mikään bordelli ole.
Jää jotennii vaikutelma, että 'keskenkasvuiset' olisivat vapaimpia ja luonnollisimpia, varttuneemmat kaavoittuneita. 🌹👀
- Anonyymi
Nuorenpama löysin kaverini panemasta jotain tyttöä minun teltasta kun oltiin juhannuksena leirintäalueella. Kaverin teltassa ei ollut tilaa kuulemma.
Haittaa. Olisin yllättynyt, jos sellasta teinikäytöstä mun kavereissa ilmenisi.
- Anonyymi
Vain jos pääsen katsomaan kun kaveri panee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279