Minua ihmetyttää uskovaisissa, että he jatkuvasti ihmettelevät, mikä minua ihmetyttää heidän omituisessa uskossaan.
Mutta onhan se kenestä tahansa ihmetyttävää, että jotkut ihan vakavissaan uskovat johonkin sellaiseen, jota ei yksinkertaisesti ole. Sellaista potaskaa on joskus oikein uskonsotien rytinällä pitänyt eksporteerata ulkomaille asti. On se ihmeteltävää!!! Että jotkut viitsivätkin. Eikö heillä parempaa ajanvietettä ole? Mää vaan ihmettelen.
Taas ihmetyttää uskovaisissa tämä
5
190
Vastaukset
- Anonyymi
niillä on vinksahtanut tunne alue aivoissa , eli se vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuva kiinnostus kohdistuu mielikuvituskaveriin 🤔
Toi on muuten hyvä selitys, kiitos! Toisaalta mikseivät hanki sellaista seksinukkea ja kirjoita sen otsaan tussilla: "Jeesus". Siinä saisivat taivaskokemuksen jopa oikeasti.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Toi on muuten hyvä selitys, kiitos! Toisaalta mikseivät hanki sellaista seksinukkea ja kirjoita sen otsaan tussilla: "Jeesus". Siinä saisivat taivaskokemuksen jopa oikeasti.
Seksinuket ovat kalliita. Omasta käsikaupasta irtoaa halvemmalla.
- Anonyymi
Uskovaiset ovat niin narsistisia, että kuvittelevat juuri heillä olevan oikeus elää ikuisesti. Siksi he taikauskovat juutalaisten keksimään sepitehenkeen.
- Anonyymi
Niinhän se on, että kovasti uskominenkaan ei tee kenestäkään ikuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 282990
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva302315En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2852192Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän5131954- 1761857
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4091517Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.91382Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j151164Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861159Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n71135