Voiko se kestää 2 viikkoa?
Korona tartunta
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka sen tietää? Eikös niitä koti testejä ole pilkka hintaan ainakin Prisma saatavilla kuin Saiturin Pörssi.Sitkeä pitkä aikainen flunssa aalton ainakin useimilla Itä Helsingissä kuumen kera.Kun toivut palaat töihin sairastut heti uudestaan ja taas on sairaslomaa.Mikä ei kivaa enää sairastunelle ja se tartu helposti sisätilassa.Kun olet flunssa älä menen töihin tartuttaa muita.Yskäiset ihmiset pitää työpaikoilta,liikunta saleista lähetää kotia. Liikunta saleissa liikunnan vetäjä ja työ paikoilla esimies.
- Anonyymi
Jokainen reagoi eri tavalla , siinä ei ole mitään universaalista sääntöä miten kauan kukin on sairaana . Tavallisin muoto on että ovat viikon kotona .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237