MTV uutisten mukaan näin on, Suomen kansa on ilmaissut yksimielisen kantansa.
Arvatkaas ketä tuo vituttaa? Olisi itse halunnut tuon tittelin.
Sauli Niinistö, paras Presidentti ikinä
9
51
Vastaukset
- Anonyymi
Miepäs arvaan, tai itse asiassa tiedän.
- Anonyymi
Tietenkin Niinistö on nyt Suomen paras presidentti. Hänen ansiokseen I valtakaudellaan ei voi laskea Suomen viemistä Natoon. II -valtakaudella hänen ansiokseen voi lukea Suomen Nato-hakemuksen jouduttamisen.
Niinistö on niin hyvä pelimies että hän olisi todennäköisin avuin ja poliittisin valinnoin päätynyt Kremlin nykyisten johtajien kokoonpanoon jos Suomi ei olisi pystynyt säilyttämään aikoinaan itsenäisyyttään. - Anonyymi
Tässä maailmantilanteessa olisi syytä jatkaa Sauli Niinistön toimikautta poikkeuslailla. Nykyisten poliitikkojen joukossa ei ole hänen saappaisiinsa soveltuvaa henkilöä, läheskään.
- Anonyymi
Pitääkö sitä toimikautta jatkaa sen takia, että Aarokin ehtii tehdä väitöskirjan?
Onkohan Jennin väitöskirjan hyväksyneet professorit tänään linnan juhlissa mukana?
- Anonyymi
Itse arvostan eniten Ståhbergiä.
Luotsasi Suomen oikeille raiteille kokoomuksen ym. sekoiluiden jälkeen. - Anonyymi
Ståhlberg, Kekkonen jne.
- Anonyymi
Vähänkin historiaa tunteva saattaisi pikemminkin vastata Ståhlberg, Ryti, Mannerheim. Niinistö on nousemassa samaan sarjaan.
- Anonyymi
Mannerheim oli parempi sotapäällikkönä,kuin pressana,jossa oli jo dementikkona sivuraiteella.
- Anonyymi
Niinistön kautta pressana on parempi arvostella vasta myöhemmi historian valossa.
Missä muuten viipyy Koiviston, Ahtisaaren ja Halosen kausien arvostelu ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627