Tänään alkoi

Anonyymi-ap

Stondaamaan kun ajattelin eksääni. Onkohan ihan normaalia.

36

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On normaalia. Teillä kuitenkin on ollut historiassanne seksiä (ehkä), ja muistelemalla niitä aikoja, voi sen tempun tehdä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17659668T

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Luulen

    • Anonyymi

      Jos eksäsi on palstalainen, ei ole normaalia.

    • En tiedä, ei ole kokemusta enkä ole ikinä kaivannut exieni seksiä edes sekunnin vertaa. 🤷🏼‍♂️

      • Ei se kaipailua vaadi, että tulee mieleen joku yksittäinen kiva hetki exän kanssa. Yhteinen historia riittää siihen. Mutta tietysti jos on ollut pelkkää paskaa exien kanssa, niin tuskin sitä haluaa muistella.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei se kaipailua vaadi, että tulee mieleen joku yksittäinen kiva hetki exän kanssa. Yhteinen historia riittää siihen. Mutta tietysti jos on ollut pelkkää paskaa exien kanssa, niin tuskin sitä haluaa muistella.

        Ei ole tullut ikinä mikään seksikerta existä mieleen. Mietin ihan muunlaisia juttuja, jos jotain heistä mietin. Ei ole vissiin mulle merkitystä sillä seksillä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei ole tullut ikinä mikään seksikerta existä mieleen. Mietin ihan muunlaisia juttuja, jos jotain heistä mietin. Ei ole vissiin mulle merkitystä sillä seksillä.

        Ilmeisestikään ei, ja mahdatko sitten olla aseksuaali vielä kaiken muun lisäksi?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ilmeisestikään ei, ja mahdatko sitten olla aseksuaali vielä kaiken muun lisäksi?

        En ainakaan miesten kanssa kaipaa seksiä ikuna. Voin sitä harrastaa mieheni iloksi, mutten minä sitä kaipaamalla kaipaa. Kosketusta, hellyyttä ja lämpöä kaipaan. Ihostelua. Mutten kaipaa mitään alapäitten räpeltämistä.

        Taidan vaan olla lesbo joka luulee olevansa bi tjn. Tai yrittää olla bi? 🤷🏼‍♂️


      • G-LoveR kirjoitti:

        En ainakaan miesten kanssa kaipaa seksiä ikuna. Voin sitä harrastaa mieheni iloksi, mutten minä sitä kaipaamalla kaipaa. Kosketusta, hellyyttä ja lämpöä kaipaan. Ihostelua. Mutten kaipaa mitään alapäitten räpeltämistä.

        Taidan vaan olla lesbo joka luulee olevansa bi tjn. Tai yrittää olla bi? 🤷🏼‍♂️

        Niin, sen olen havainnut että et ole ihan ns normi nainen. Ajatukset usein törmäyskurssilla muiden kanssa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En ainakaan miesten kanssa kaipaa seksiä ikuna. Voin sitä harrastaa mieheni iloksi, mutten minä sitä kaipaamalla kaipaa. Kosketusta, hellyyttä ja lämpöä kaipaan. Ihostelua. Mutten kaipaa mitään alapäitten räpeltämistä.

        Taidan vaan olla lesbo joka luulee olevansa bi tjn. Tai yrittää olla bi? 🤷🏼‍♂️

        Exästäni mietin lähinnä muita kivoja juttuja mitä tehtiin pihamaata rakennellen, mitä juteltiin ja asioita katseltiin. Seksiä en kyllä muistele. Muistan toki jotain, muttei ne herätä mussa mitään kaipuuta ei mitään.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Exästäni mietin lähinnä muita kivoja juttuja mitä tehtiin pihamaata rakennellen, mitä juteltiin ja asioita katseltiin. Seksiä en kyllä muistele. Muistan toki jotain, muttei ne herätä mussa mitään kaipuuta ei mitään.

        En mieti muuten nyksänkään kanssa koettua seksiä, vaikka se elämäni parasta onkin ollut aina. Silti en kaipaa sitä koskaan tai muistele.

        Muistelen hänenkin kohdalla miten ihana on olla iholla ja halata. Tunteilla, mutten seksiä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En mieti muuten nyksänkään kanssa koettua seksiä, vaikka se elämäni parasta onkin ollut aina. Silti en kaipaa sitä koskaan tai muistele.

        Muistelen hänenkin kohdalla miten ihana on olla iholla ja halata. Tunteilla, mutten seksiä.

        Hmm ehkä siinä on myös eroja, tykkääkö seksistä seksinä tai jotain. Minä ainakin mielelläni muistelen sellaisia mielelläni. Koska minulle seksi on kuitenkin tärkeä asia ja kiva harrastus kumppanin kanssa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, sen olen havainnut että et ole ihan ns normi nainen. Ajatukset usein törmäyskurssilla muiden kanssa.

        Heh, no ne on ollut aina erilaisia kun valtaosalla naisista. Ei uutta. Mä ajattelen monesta asiasta ihan erilailla.

        Enkä ymmärrä monenkaan naisen järjenjuoksua yhtään.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hmm ehkä siinä on myös eroja, tykkääkö seksistä seksinä tai jotain. Minä ainakin mielelläni muistelen sellaisia mielelläni. Koska minulle seksi on kuitenkin tärkeä asia ja kiva harrastus kumppanin kanssa.

        Se ei ole tärkein asia suhteessa, mutta tärkeää kuitenkin, eikä parisuhde ole suhde ilman sitä. Tai jotenkin noin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, no ne on ollut aina erilaisia kun valtaosalla naisista. Ei uutta. Mä ajattelen monesta asiasta ihan erilailla.

        Enkä ymmärrä monenkaan naisen järjenjuoksua yhtään.

        Se on kyllä jännää. Minäkään en ymmärrä naisista mitään, mutta olenkin mies.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hmm ehkä siinä on myös eroja, tykkääkö seksistä seksinä tai jotain. Minä ainakin mielelläni muistelen sellaisia mielelläni. Koska minulle seksi on kuitenkin tärkeä asia ja kiva harrastus kumppanin kanssa.

        Voi olla. Mahdollisesti. Mä en seksiä harrastaisi ollenkaan, jollen tunteile partneria kohtaan. Olen aina sinkkunakin ollut seksittä, solona sitten jos on tullut kutina ja sillä hyvä.

        Kyllä mä kuitenkin eläydyn esim. kun kirjoitan eroottissävyisiä tekstejä (harlekiini) naisiin liittyen. Voin olla ihan pilvissä ja taivaissa naiskehon rakastelua ajatellessani. Ja tuntea valtavan lämpöisiä tunteita samalla.

        Luulen että oon vaan aina pitänyt fantasioina mun todellista seksuaalista halua naisiin. Kieltänyt ja siirtänyt ne kirjoituksiin ja fantasioihin, kun en konkreettisesti ole antanut lupaa kohdata niitä. 🤷🏼‍♂️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voi olla. Mahdollisesti. Mä en seksiä harrastaisi ollenkaan, jollen tunteile partneria kohtaan. Olen aina sinkkunakin ollut seksittä, solona sitten jos on tullut kutina ja sillä hyvä.

        Kyllä mä kuitenkin eläydyn esim. kun kirjoitan eroottissävyisiä tekstejä (harlekiini) naisiin liittyen. Voin olla ihan pilvissä ja taivaissa naiskehon rakastelua ajatellessani. Ja tuntea valtavan lämpöisiä tunteita samalla.

        Luulen että oon vaan aina pitänyt fantasioina mun todellista seksuaalista halua naisiin. Kieltänyt ja siirtänyt ne kirjoituksiin ja fantasioihin, kun en konkreettisesti ole antanut lupaa kohdata niitä. 🤷🏼‍♂️

        Miehet on ok, seksi voi olla hyvääkin, mutta naiset on ne mitä haluan seksuaalisesti.

        Kun puhutaan halusta. Eikä okei, selvä harrastetaan nyt sitten.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Se ei ole tärkein asia suhteessa, mutta tärkeää kuitenkin, eikä parisuhde ole suhde ilman sitä. Tai jotenkin noin.

        On parisuhde suhde ilman seksiäkin, ihmiset vaan ajattelee putkiaivoisesti seksin olevan joku edellytys rakkaudella ja hyvälle kumppanuudelle. Höpsistä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on kyllä jännää. Minäkään en ymmärrä naisista mitään, mutta olenkin mies.

        Heh, sen ymmärtää mitä naiskehossa tapahtuu, kun itselläkin on naiskeho. Siinäpä se mullakin melkein on.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voi olla. Mahdollisesti. Mä en seksiä harrastaisi ollenkaan, jollen tunteile partneria kohtaan. Olen aina sinkkunakin ollut seksittä, solona sitten jos on tullut kutina ja sillä hyvä.

        Kyllä mä kuitenkin eläydyn esim. kun kirjoitan eroottissävyisiä tekstejä (harlekiini) naisiin liittyen. Voin olla ihan pilvissä ja taivaissa naiskehon rakastelua ajatellessani. Ja tuntea valtavan lämpöisiä tunteita samalla.

        Luulen että oon vaan aina pitänyt fantasioina mun todellista seksuaalista halua naisiin. Kieltänyt ja siirtänyt ne kirjoituksiin ja fantasioihin, kun en konkreettisesti ole antanut lupaa kohdata niitä. 🤷🏼‍♂️

        Minäkin olen ollut seksittä sinkkuna aina, mutta enemmän se johtuu siitä, etten käy ikinä missään, missä seksiä voisi saada. Eli en ole baareissa taikka oikein missään. Voisin harrastaa seksiä ilman tunnettakin. Se olisi silloin ihan silkkaa halujen tyydyttämistä toisen kanssa (ja voisi olla kivaakin). Edellyttäen että se kohde olisi riittävän haluttava ja että hänkin haluaisi minua.
        Mutta parasta se on kuitenkin oman kumppanin kanssa, johon on tunteita.


      • G-LoveR kirjoitti:

        On parisuhde suhde ilman seksiäkin, ihmiset vaan ajattelee putkiaivoisesti seksin olevan joku edellytys rakkaudella ja hyvälle kumppanuudelle. Höpsistä.

        On, mutta siinä on eroja kuinka paljon seksistä tykää ja miten tärkeänä sitä pitää.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minäkin olen ollut seksittä sinkkuna aina, mutta enemmän se johtuu siitä, etten käy ikinä missään, missä seksiä voisi saada. Eli en ole baareissa taikka oikein missään. Voisin harrastaa seksiä ilman tunnettakin. Se olisi silloin ihan silkkaa halujen tyydyttämistä toisen kanssa (ja voisi olla kivaakin). Edellyttäen että se kohde olisi riittävän haluttava ja että hänkin haluaisi minua.
        Mutta parasta se on kuitenkin oman kumppanin kanssa, johon on tunteita.

        Juu. Ymmärrän. Mulla se halu aktivoituu vasta, kun alan tunteilla toista kohtaan. Mulla on ikään kuin joku suojakuori yllä muuten kaikessa kanssakäymisessä ja seksuaaliset jutut mielestä pois.

        Sitten kun tosiaan toisen alkaa nähdä ja tuntea ihmiseksi jota kihtaan kehittyy tunteita herää se fyysinenkin halu päästä lähelle, mutta seksiin siitä on matkaa vielä tovi. Vieras jota en tunne en ikinä päästäisi iholleni, en ikinä. Se tuntuisi vastenmieliselle ja ahdistavalle.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. Ymmärrän. Mulla se halu aktivoituu vasta, kun alan tunteilla toista kohtaan. Mulla on ikään kuin joku suojakuori yllä muuten kaikessa kanssakäymisessä ja seksuaaliset jutut mielestä pois.

        Sitten kun tosiaan toisen alkaa nähdä ja tuntea ihmiseksi jota kihtaan kehittyy tunteita herää se fyysinenkin halu päästä lähelle, mutta seksiin siitä on matkaa vielä tovi. Vieras jota en tunne en ikinä päästäisi iholleni, en ikinä. Se tuntuisi vastenmieliselle ja ahdistavalle.

        En tiedä päteekö tämä myös naisiin, sillä olen kyllä halunnut ihan älyttömästinyhtä koulukaveriani häntä sen paremmin tuntematta ja häneen edes tunteilematta. Hän oli eroottisesti kiehtova, kaunis ja se olis riittänyt. Ilman tunteitakin. Ehkä tuo pätee miehiin tuokin, vasta kun tunteita. 🤷🏼‍♂️


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        On, mutta siinä on eroja kuinka paljon seksistä tykää ja miten tärkeänä sitä pitää.

        Toki on. Mutta en silti vetäisi yhtäläisyysviivoja seksi ja parisuhde. Aivan kuten ihmiset hässii hullunaan ilman suhdetta ja tunteita toisiinsa, myös ihmiset rakastaa toisiaan hullunaan ilman seksiä. Näin simppeliä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. Ymmärrän. Mulla se halu aktivoituu vasta, kun alan tunteilla toista kohtaan. Mulla on ikään kuin joku suojakuori yllä muuten kaikessa kanssakäymisessä ja seksuaaliset jutut mielestä pois.

        Sitten kun tosiaan toisen alkaa nähdä ja tuntea ihmiseksi jota kihtaan kehittyy tunteita herää se fyysinenkin halu päästä lähelle, mutta seksiin siitä on matkaa vielä tovi. Vieras jota en tunne en ikinä päästäisi iholleni, en ikinä. Se tuntuisi vastenmieliselle ja ahdistavalle.

        Jännä miten erilaisia voi ajatukset olla.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Toki on. Mutta en silti vetäisi yhtäläisyysviivoja seksi ja parisuhde. Aivan kuten ihmiset hässii hullunaan ilman suhdetta ja tunteita toisiinsa, myös ihmiset rakastaa toisiaan hullunaan ilman seksiä. Näin simppeliä.

        Varmaan näin. Se on mikä kenellekin sopii.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Jännä miten erilaisia voi ajatukset olla.

        Jep. Yksilöitähän me kaikki. :)

        Vaikka usein yleistetäänkin niin mielellään naiset ja miehet.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Varmaan näin. Se on mikä kenellekin sopii.

        Näinpä minustakin.


    • Hassu sattuma, mutta mulla kävi samoin kun ajattelin tänään exääsi...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ketä heistä existä ajattelit?

    • Anonyymi

      Olen juonnut niin paljon viinaa ettei enään stondaa.

      • Anonyymi

        Ei hätää, niin minäkin.


    • Anonyymi

      Normaalia.
      Jos saa vain läskirumanoidalta, kai se mieleen vessassa tumputtamassa tulee.
      Et joskus ottais eteen.
      Jotkut tarvii äitihahmoa tai lapinhoraa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe