Aika jättää hyvästit.

Täällä ole enää kuin tuo yksi kiusaajan munapää. Mitään muuta täällä ei minulle enää ole, jos oli koskaan. Prinssiä ei tästä lähin enää ole.

Ihastustani silti muistelen ja yksin itkeskelen. Viettäköön hyvän elämän missä ikinä onkin. Unohtakaa minut.

Siinä kaikki.

I suffer in silence.

76

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on aina hyvä merkki, kun tuntuu siltä että haluaa lähteä. Sitä vaan saa tehdä niin monta turkasen kertaa ennen kuin onnistuu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Et muistanu rinssi kirjautua ennen kuin tämän kommentin kirjoitit


    • Anonyymi

      Nyt on liian hyvä juttu ollakseen totta

      • Anonyymi

        Ei välttis ol totta mu voi olla silti kaunis haave josta on mahdollista tulla totta


    • Anonyymi

      Heippa👋 suosittelen samaa. Mene ikäistesi seuraan. Ei tarvii valittaa.

      • Anonyymi

        Näyttää olevan koululaiset liikkeellä, kun on vapaapäivä keskenkasvuisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan koululaiset liikkeellä, kun on vapaapäivä keskenkasvuisilla.

        Rinssi rinssi et vieläkään muistanu kirjautua


    • Anonyymi

      Ite lyttäät ittees ja sit vingut tällääsilla alotuksilla itelles sympatiaa, onko sulla kaikki kutsuvieraat linnassa vai mikä vttu tekee aikuisen ihmisen noi säälittääväks

      • Anonyymi

        sinä se olisit täältä saanut lähteä.


      • Anonyymi

        Mä olen jo pitkään koittanut siltä kysellä että miks vitussa ei ole hakeutunut hoitoon


    • Anonyymi

      Älä Rinssi välitä kiusaajista. Sulla on sama oikeus olla täällä kuin muillakin.

      • Anonyymi

        En viitti olla täällä enää, koska ihastukseni ei ole täällä. Hänellä on muna suussa kotona. Kuolen yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitti olla täällä enää, koska ihastukseni ei ole täällä. Hänellä on muna suussa kotona. Kuolen yksin.

        Laita Rinssi volyymia pienemmälle. Noi kuvitelmat ei tee hyvää kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita Rinssi volyymia pienemmälle. Noi kuvitelmat ei tee hyvää kenellekään.

        Siitä saat lukea mitä tuo kusipää kirjoitti minulle vähän aikaa sitten.

        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

        Ja älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa

        Eli.. olkoon vaan menneeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä saat lukea mitä tuo kusipää kirjoitti minulle vähän aikaa sitten.

        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

        Ja älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa

        Eli.. olkoon vaan menneeksi.

        Rinssi tappaa vielä itsensä. Se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinssi tappaa vielä itsensä. Se on varmaa.

        Älkää puhuko noin oikeesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä saat lukea mitä tuo kusipää kirjoitti minulle vähän aikaa sitten.

        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

        Ja älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa

        Eli.. olkoon vaan menneeksi.

        Se on sama kumpi aloitti. Jos olisitte täällä, pistäisin teidät riviin seisomaan ja pitäisin sellaisen kurinpalautuksen, että osaatte vähän aikaa käyttäytyä. Pkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitti olla täällä enää, koska ihastukseni ei ole täällä. Hänellä on muna suussa kotona. Kuolen yksin.

        Oletpa notkean miehen löytänä kun taipuu ottamaan itseltä suihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä saat lukea mitä tuo kusipää kirjoitti minulle vähän aikaa sitten.

        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

        Ja älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa

        Eli.. olkoon vaan menneeksi.

        Mistä tiedät että tuo kirjoitus on juuri sinulle tai ettäkö se edes on totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinssi tappaa vielä itsensä. Se on varmaa.

        Tuskin uskaltaa on jo se sitä jo kauan uhannu mu raukkalla taida olla luonnetta siihen mu ehkäpä hän koittaa täällä vinkumalla saada jonkun tekemään sen puolestaan hautauskulut kun ei maksa siltikään kun sen noin kuus sataa jos ei jänellä ihmisiä jotka hänestä välittää niin korvauksia tuskin tarvii maksaa kenellekkään ja ne pitäisi olla omaisia mitä lähempiä sen kovemmat on korvaukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää puhuko noin oikeesti!

        Alkoiko rinssiä pelottaan kun ei noin saisi puhua realisoituuko sulle että täälläkään ei hirveämmin välitetä ihmisestä joka ei osaa ottaa vastuuta mistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama kumpi aloitti. Jos olisitte täällä, pistäisin teidät riviin seisomaan ja pitäisin sellaisen kurinpalautuksen, että osaatte vähän aikaa käyttäytyä. Pkele.

        Hetken jo kerkesin ajatella kun olit riviin laittamassa että teloitusta suunnittelet julmin tapa tehdä sekin on kuulemma käskyttää teloitettava katsomaan ylöspäin asettua hänen yllensä asettaa aseen piippu silmienväliin käskeä teloitettavaa katsomaan teloittajaa suoraan silmiin ja painaa liipasimesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä saat lukea mitä tuo kusipää kirjoitti minulle vähän aikaa sitten.

        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

        Ja älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa

        Eli.. olkoon vaan menneeksi.

        Mitä pahaa tuossa, neitsytkö sen pitäis olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa tuossa, neitsytkö sen pitäis olla

        Kuka sanoi että pitää olla neitsyt? Sillehän ei mahda mitään jos sattuu ihastumaan neityeeseen. Voihan kolmekymppinenkin olla vielä neitsyt. Taikka vanhempikin. Harvinaista se on mutta silti mahdollista.


    • Anonyymi

      Ota rinssi ihan rennosti 🙋

    • Anonyymi

      Hyvin uppoaa joihinkin tuo naisrinssi..uuh..

    • Anonyymi

      👑 hyvää iltaa
      Olkoon puheenne aina suloista, suolalla maustettua, ja tietäkää kuinka teidän tulee itse kunkin vastata. 🐔
      Kol.4:6

      • Anonyymi

        Rinssi jätti palstan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinssi jätti palstan.

        Eipä tainnu jättää rupesi kai anomyyminä kirjoittelemaan vai


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ethän sinä täältä koskaan lähde. Aina sanonut samaa ja silti täällä. En minäkään. Se oli minun vika että pilasin kaiken ja sait pakit takiani. Aiheutan muille vain pahaa.

      • Anonyymi

        Mitä selität? Miten sinun takiasi sai pakit? Et ollut lähelläkään tapahtuma paikkaa, vai olitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä selität? Miten sinun takiasi sai pakit? Et ollut lähelläkään tapahtuma paikkaa, vai olitko?

        Minä kirjottelin kun luulin tuon olevan kaivattuni ja tuo prinssi otti siihen kaivattuunsa yhteyttä ja sai pakit. Siitä lähtien ulissut täällä epäonneaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjottelin kun luulin tuon olevan kaivattuni ja tuo prinssi otti siihen kaivattuunsa yhteyttä ja sai pakit. Siitä lähtien ulissut täällä epäonneaan.

        Hänen oli nyt viimein aika ymmärtää, ettei se tyttö kaipaa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen oli nyt viimein aika ymmärtää, ettei se tyttö kaipaa yhtään.

        No se on totta mutta minä aiheutin sen että sai pakit siltä tytöltä. Prinssi luuli minun olevan se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on totta mutta minä aiheutin sen että sai pakit siltä tytöltä. Prinssi luuli minun olevan se.

        Eihän se sinun vikasi ole. Prinssi oli tyhmä kun kuvitteli sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sinun vikasi ole. Prinssi oli tyhmä kun kuvitteli sellaista.

        Olenko minäkin tyhmä kun haluan kuvitella sen kaivattuni tänne? Mitä mieltä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minäkin tyhmä kun haluan kuvitella sen kaivattuni tänne? Mitä mieltä olet?

        Saahan sitä haluta. Onko sinulla jokin syy kuvitella hänet tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä haluta. Onko sinulla jokin syy kuvitella hänet tänne?

        Me ei nähdä enää miehen kanssa ja meillä oli katseita. Luulin miehen olevan kiinnostunut ja kaipaavan minua täällä kun ei ole muutakaan yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei nähdä enää miehen kanssa ja meillä oli katseita. Luulin miehen olevan kiinnostunut ja kaipaavan minua täällä kun ei ole muutakaan yhteyttä.

        Niin sille prinssille taisi käydä tuo sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sille prinssille taisi käydä tuo sama.

        Niin sille kävi mutta minä en ole pakkeja saanut tai ottanut yhteyttä mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sille kävi mutta minä en ole pakkeja saanut tai ottanut yhteyttä mieheen.

        Kauanko aiot tätä miestä vielä kaipailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko aiot tätä miestä vielä kaipailla?

        Kauan. Ihan sama mihin menen tai mitä teen niin kaipaan silti vain sitä miestä. Hänessä oli sitä jotain ja ihailin miten voi olla niin taitava. Jokin vain kolahti siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan. Ihan sama mihin menen tai mitä teen niin kaipaan silti vain sitä miestä. Hänessä oli sitä jotain ja ihailin miten voi olla niin taitava. Jokin vain kolahti siinä.

        Prinssin kaipailu kuulosti vähän samalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssin kaipailu kuulosti vähän samalta.

        Niin se kuulostaa tiedän. Siksi varmaankin se otti yhteyttä siihen kun luuli minun olevan se tyttö. Mutta minähän olen jo nainen. Tulen kaipaamaan omaa kaivattua miestä vielä pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se kuulostaa tiedän. Siksi varmaankin se otti yhteyttä siihen kun luuli minun olevan se tyttö. Mutta minähän olen jo nainen. Tulen kaipaamaan omaa kaivattua miestä vielä pitkään.

        Tulee mieleen, että esitit tuota prinssiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen, että esitit tuota prinssiä

        En ole prinssiä esittänyt koskaan. Ihan eri tapaus tuosta. Nainen ei tyttö kaipaa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei nähdä enää miehen kanssa ja meillä oli katseita. Luulin miehen olevan kiinnostunut ja kaipaavan minua täällä kun ei ole muutakaan yhteyttä.

        Mies miehelle.
        Iha sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä selität? Miten sinun takiasi sai pakit? Et ollut lähelläkään tapahtuma paikkaa, vai olitko?

        Luultavasti sinun vingman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen oli nyt viimein aika ymmärtää, ettei se tyttö kaipaa yhtään.

        Tuskimpa ymmärsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minäkin tyhmä kun haluan kuvitella sen kaivattuni tänne? Mitä mieltä olet?

        Siinä kohti kyllä jos et ymmärrä että tämä.nämä kirjoitukset ei ole todellisuutta kuin yhdelle tietylle kenelle sen kirjoittaja on sen aina tarkoittanut ja koska tämä on anonyymiä ei voi olla täysin varma kuka kirjoittaa kenelle siksi niihin uhkauksiin pitäisi erityistä huomiota kiinnittää kun tiedä.kuka uhkailee ketä ennen kuin poliisi on tutkinut asian ja koska täällä näin kirjoitellessa ne uhkaukset voivat vaikuttaa kenenkä tahansa psyykkiseen hyvin vointiin on se kai enämpi tai vähempi ihan kenellä tahansa tehdä.asiasta ilmoitus ja nostaa kai se mahdollinen rikossyyte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssin kaipailu kuulosti vähän samalta.

        Saattaa olla hän itse joka siellä kirjoittelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole prinssiä esittänyt koskaan. Ihan eri tapaus tuosta. Nainen ei tyttö kaipaa miestä.

        Oikein painotit vielä että et ny etsi tyttöä mu si huomena taasko


    • Anonyymi

      jokainen, voi olla, elämässään, mitä haluaa,

      se, on elämän hienous,

      silti, olematta, liikaa, ja, silti olematta liian vähän,

      ja, kaipaan, aina, vain,

      ja, aina, ikuisesti vain,

      ja, sitä elämä on,

      ja, on, ja, on,


      ja, hyvää itsenäisyys, päivää,

      ;)

    • Anonyymi

      Älä mee rinssi 🌟🤗 Hyvää yötä ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia 🤴🌹👸

      • Anonyymi

        Prinssin kaivattu ei ole täällä niin siksi lähti itkien pois.


      • Anonyymi

        Rinsessalle löytyy nuorta ja komeaa miestä. Unohda vanha äijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinsessalle löytyy nuorta ja komeaa miestä. Unohda vanha äijä.

        Näin on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiitos sinulle täytyy ikäväkseni sano että et ole ensimmäinen joka mua on kusipääksi sanonu tyttären äitee pisti vielä suakin paremmaksi mulla on kuulemma kusta päätäys ja paskakin jo tekee patoa mitäs ajattelit seuraavaksi keksiä

      • Anonyymi

        Sunko tytärtä täällä on pokailtu välis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunko tytärtä täällä on pokailtu välis?

        No, mahdollista.
        Iskä ei ihan elämässään ole ollut kiinni.
        Koska..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mahdollista.
        Iskä ei ihan elämässään ole ollut kiinni.
        Koska..

        Sä käyttäydyit vähän tuhmasti..


    • Anonyymi

      Sinulta hyvä kommentti. Aika jättää palsta. Teen samoin ei ehkä yhdessä. Toivottavasti löydät naisesi. Minä en enää jaksa tätä. Niiden jäljiltä saa yrittää tosissaan ettei vaivu lopulliseen masennukseen. Mutta ei satanisteilta voi muuta odottaa.

    • Anonyymi

      Kyllä ne kiusaajat häviää kannoilta, kun ei vastaa niille. Huomiotahan ne äidin hylkäämät rassukat hakevat,

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä se yksi täällä jahtasi ja vastaili prinssin jokaiseen viestiin ilkeitä. Ei sellaista jaksa katsella. Parempi olla antamatta sille kiusaajalle mahdollisuutta enää tarttua mihinkään. 🐺


    • Anonyymi

      Sinä, sinä, sinä.
      Joka alan asiantuntija.
      Se viimeinen sana.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy aloitukseen? 🐺


    • Anonyymi

      Se ei kuulu yhtään kenellekään toiselle, ketä rinssi kaipailee ja kenestä haaveilee.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä äijästä, joka puhuu itsestään prinssinä?! Itse ainakin 🤮

      • Anonyymi

        Luuletko että se äijä pitää itseään prinssinä oikeasti? Eiköhän se ole vain nimimerkki, eikä mitään sen kummempaa. Palstalla voi leikkiä roolileikkejä. Mutta ehkä sinulla on jotain antipatioita muutenkin tätä miestä kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe