Eikö olis mukavaa

Anonyymi-ap

Jos olis kumppani kainalossa ja katsoisitte linnan juhlia yhdessä sohvalla.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumppani on sohvalla ja tv-ruudussa pyörii playstation peli. Linnanjuhlia ei ole edes vilkaistu.

    • Kumppani joo, mutta tänään ei kattella Prison Partya vaan jalkapalloa.

    • Olisihan sekin mukavaa. Pelkästään sillä että olisi lutunen tyttö kainalossa. Ihan sama mitä töllöstä tulee. Mutta ei, ei tapahdu. Ei koskaan.

      • Anonyymi

        Menes käymään vanhainkotiin ja kävelet ja kiertelet ja juttelet siellä ikäisillesi naisille niin äkkiä löydät naisen oman ja tutustut samalla uuteen kotiisi tai kotiinne vähän vinkki vinkkii ja joulu yhdessä vietätte ja vähän pussailettekin niin siit se lähtee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menes käymään vanhainkotiin ja kävelet ja kiertelet ja juttelet siellä ikäisillesi naisille niin äkkiä löydät naisen oman ja tutustut samalla uuteen kotiisi tai kotiinne vähän vinkki vinkkii ja joulu yhdessä vietätte ja vähän pussailettekin niin siit se lähtee

        Mene itse vaan kun niin hotsittaa vanhat ryppyiset eukot.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mene itse vaan kun niin hotsittaa vanhat ryppyiset eukot.

        Äläs ny yhtä ryppyinen olet kuin oman ikäiset naisetkin ellet ryppyisempi tosiaan oman ikäinen nainen paras nainen ja joulu ruuat saatte talon puolesta eli ns hotellissa asutte mut muist sit ettet petä tulevaa tyttöystävääsi ja tulevaa vaimoasi vaik houkutuksia tulee siel paljon saman ikäisiä puutteessa olevia sinkkunaisia vaik pyytäis sinua huoneisiinsa niin älä mene vaan huolehdi ja ole naisesi kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny yhtä ryppyinen olet kuin oman ikäiset naisetkin ellet ryppyisempi tosiaan oman ikäinen nainen paras nainen ja joulu ruuat saatte talon puolesta eli ns hotellissa asutte mut muist sit ettet petä tulevaa tyttöystävääsi ja tulevaa vaimoasi vaik houkutuksia tulee siel paljon saman ikäisiä puutteessa olevia sinkkunaisia vaik pyytäis sinua huoneisiinsa niin älä mene vaan huolehdi ja ole naisesi kanssa

        Minä en tullut palstalle horisemaan joutavia sinun kanssasi. Ihan muista syistä tänne aikanaan eksyin. Nyt näyttää kuitenkin siltä että olet ainoa ns keskustelukumppani minulle täällä. Eli kai se on pakko todeta että minun aikani palstalla loppui tähän. En saanut häntä, ihanaa ihastustani. Haaveeksi jäi rakkaus. Haista sinä äijä/akka mummo vaan pitkä paska. Paskaa loppuelämää sinulle.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en tullut palstalle horisemaan joutavia sinun kanssasi. Ihan muista syistä tänne aikanaan eksyin. Nyt näyttää kuitenkin siltä että olet ainoa ns keskustelukumppani minulle täällä. Eli kai se on pakko todeta että minun aikani palstalla loppui tähän. En saanut häntä, ihanaa ihastustani. Haaveeksi jäi rakkaus. Haista sinä äijä/akka mummo vaan pitkä paska. Paskaa loppuelämää sinulle.

        Etsi uusi kiusattava. Minä lähden vittuun.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Etsi uusi kiusattava. Minä lähden vittuun.

        Lähtisit kans ole sanasi mittainen terve menoa vanhus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähtisit kans ole sanasi mittainen terve menoa vanhus

        Ime paskaasi kusipää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ime paskaasi kusipää.

        Et sitten lähtenytkään tommosii ne vanhukset on mut oikeasti lähde lätkimään älä sanojasi syö vanha tosi vanha mies eli lähde ja jätä palsta nuoremmille aikasi on ohi


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ime paskaasi kusipää.

        Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

        Ja älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa


    • Paras kumppani laatikkollinen olutta ja surea kun suomi on myyty EU:lle.Se itsenäisyydestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      152
      3399
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      55
      1154
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      227
      983
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      940
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      290
      895
    6. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      893
    7. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      870
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      849
    9. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      824
    10. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      47
      813
    Aihe