Eikö olis mukavaa

Anonyymi-ap

Jos olis kumppani kainalossa ja katsoisitte linnan juhlia yhdessä sohvalla.

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumppani on sohvalla ja tv-ruudussa pyörii playstation peli. Linnanjuhlia ei ole edes vilkaistu.

• Kumppani joo, mutta tänään ei kattella Prison Partya vaan jalkapalloa.

• Olisihan sekin mukavaa. Pelkästään sillä että olisi lutunen tyttö kainalossa. Ihan sama mitä töllöstä tulee. Mutta ei, ei tapahdu. Ei koskaan.

• Anonyymi

Menes käymään vanhainkotiin ja kävelet ja kiertelet ja juttelet siellä ikäisillesi naisille niin äkkiä löydät naisen oman ja tutustut samalla uuteen kotiisi tai kotiinne vähän vinkki vinkkii ja joulu yhdessä vietätte ja vähän pussailettekin niin siit se lähtee

• Anonyymi kirjoitti:

Menes käymään vanhainkotiin ja kävelet ja kiertelet ja juttelet siellä ikäisillesi naisille niin äkkiä löydät naisen oman ja tutustut samalla uuteen kotiisi tai kotiinne vähän vinkki vinkkii ja joulu yhdessä vietätte ja vähän pussailettekin niin siit se lähtee

Mene itse vaan kun niin hotsittaa vanhat ryppyiset eukot.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mene itse vaan kun niin hotsittaa vanhat ryppyiset eukot.

Äläs ny yhtä ryppyinen olet kuin oman ikäiset naisetkin ellet ryppyisempi tosiaan oman ikäinen nainen paras nainen ja joulu ruuat saatte talon puolesta eli ns hotellissa asutte mut muist sit ettet petä tulevaa tyttöystävääsi ja tulevaa vaimoasi vaik houkutuksia tulee siel paljon saman ikäisiä puutteessa olevia sinkkunaisia vaik pyytäis sinua huoneisiinsa niin älä mene vaan huolehdi ja ole naisesi kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Äläs ny yhtä ryppyinen olet kuin oman ikäiset naisetkin ellet ryppyisempi tosiaan oman ikäinen nainen paras nainen ja joulu ruuat saatte talon puolesta eli ns hotellissa asutte mut muist sit ettet petä tulevaa tyttöystävääsi ja tulevaa vaimoasi vaik houkutuksia tulee siel paljon saman ikäisiä puutteessa olevia sinkkunaisia vaik pyytäis sinua huoneisiinsa niin älä mene vaan huolehdi ja ole naisesi kanssa

Minä en tullut palstalle horisemaan joutavia sinun kanssasi. Ihan muista syistä tänne aikanaan eksyin. Nyt näyttää kuitenkin siltä että olet ainoa ns keskustelukumppani minulle täällä. Eli kai se on pakko todeta että minun aikani palstalla loppui tähän. En saanut häntä, ihanaa ihastustani. Haaveeksi jäi rakkaus. Haista sinä äijä/akka mummo vaan pitkä paska. Paskaa loppuelämää sinulle.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Minä en tullut palstalle horisemaan joutavia sinun kanssasi. Ihan muista syistä tänne aikanaan eksyin. Nyt näyttää kuitenkin siltä että olet ainoa ns keskustelukumppani minulle täällä. Eli kai se on pakko todeta että minun aikani palstalla loppui tähän. En saanut häntä, ihanaa ihastustani. Haaveeksi jäi rakkaus. Haista sinä äijä/akka mummo vaan pitkä paska. Paskaa loppuelämää sinulle.

Etsi uusi kiusattava. Minä lähden vittuun.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Etsi uusi kiusattava. Minä lähden vittuun.

Lähtisit kans ole sanasi mittainen terve menoa vanhus

• Anonyymi kirjoitti:

Lähtisit kans ole sanasi mittainen terve menoa vanhus

Ime paskaasi kusipää.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ime paskaasi kusipää.

Et sitten lähtenytkään tommosii ne vanhukset on mut oikeasti lähde lätkimään älä sanojasi syö vanha tosi vanha mies eli lähde ja jätä palsta nuoremmille aikasi on ohi

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ime paskaasi kusipää.

Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastustasi hässii nuorempi mies ja jonkun karjun kainalossa tyytyväisenä kehrää

Ja älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa

• daffi

Paras kumppani laatikkollinen olutta ja surea kun suomi on myyty EU:lle.Se itsenäisyydestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7253
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4400
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3462
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      3165
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2112
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1763
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1701
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1485
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe