Tuota ne hokee, lonkka ja polvileikatut. Siis joille on vaihdettu lonkka tai polvinivel. Ei varmasti jää leikkaus pöydälle. Kyllä vähintään kuukauden on kipuja!!!
Kivut jäi leikkaus pöydälle?
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Nipo-nipo! Kyllä vuosia jatkuneen kivun loppuminen leikkauksen jälkeen tuntuu kuin olisi jäänyt leikkauspöydälle, vaikka toipumisaikana olisikin haavakipuja (risa nivel ei ole enää antamassa kipuja).
- Anonyymi
Mulla kohta kaksi vuotta polvi leikkauksesta ja vieläkin kipuja varsinkin aamuisin ja rasituksen jälkeen. Toki parempi kuin ennen leikkausta. Onko sun polvi leikattiu.
Jos nii kerrotko onko leikattu polvi isompi kuin leikkaamaton. Haluaisin tietää onko se turvotusta vai kuuluuko näin olla ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kohta kaksi vuotta polvi leikkauksesta ja vieläkin kipuja varsinkin aamuisin ja rasituksen jälkeen. Toki parempi kuin ennen leikkausta. Onko sun polvi leikattiu.
Jos nii kerrotko onko leikattu polvi isompi kuin leikkaamaton. Haluaisin tietää onko se turvotusta vai kuuluuko näin olla ???Haavakipua oli niin kauan kun leikkaushaavojen paraneminen kesti, ehkäpä n. 1-1,5 kk, sen jälkeen ei mitään kipuja.
Kyllä niistä polven ympäristön kudoksista tuntee onko turvotusta vai ei. Itselläni ei kovinkaan suurta kokoeroa, muoto on vähän erilainen kuin luonnonmukaisessa polvessa.
- Anonyymi
Millainen oli aloittajan oma kokemus?
- Anonyymi
Ei jääneet kivut leikkaus pöydälle.
Terveisin Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237