Tuota ne hokee, lonkka ja polvileikatut. Siis joille on vaihdettu lonkka tai polvinivel. Ei varmasti jää leikkaus pöydälle. Kyllä vähintään kuukauden on kipuja!!!
Kivut jäi leikkaus pöydälle?
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Nipo-nipo! Kyllä vuosia jatkuneen kivun loppuminen leikkauksen jälkeen tuntuu kuin olisi jäänyt leikkauspöydälle, vaikka toipumisaikana olisikin haavakipuja (risa nivel ei ole enää antamassa kipuja).
- Anonyymi
Mulla kohta kaksi vuotta polvi leikkauksesta ja vieläkin kipuja varsinkin aamuisin ja rasituksen jälkeen. Toki parempi kuin ennen leikkausta. Onko sun polvi leikattiu.
Jos nii kerrotko onko leikattu polvi isompi kuin leikkaamaton. Haluaisin tietää onko se turvotusta vai kuuluuko näin olla ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kohta kaksi vuotta polvi leikkauksesta ja vieläkin kipuja varsinkin aamuisin ja rasituksen jälkeen. Toki parempi kuin ennen leikkausta. Onko sun polvi leikattiu.
Jos nii kerrotko onko leikattu polvi isompi kuin leikkaamaton. Haluaisin tietää onko se turvotusta vai kuuluuko näin olla ???Haavakipua oli niin kauan kun leikkaushaavojen paraneminen kesti, ehkäpä n. 1-1,5 kk, sen jälkeen ei mitään kipuja.
Kyllä niistä polven ympäristön kudoksista tuntee onko turvotusta vai ei. Itselläni ei kovinkaan suurta kokoeroa, muoto on vähän erilainen kuin luonnonmukaisessa polvessa.
- Anonyymi
Millainen oli aloittajan oma kokemus?
- Anonyymi
Ei jääneet kivut leikkaus pöydälle.
Terveisin Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736