Mun peniksen pinnassa on monia pintaverisuonia ja muutamia luomia jotka aiheuttavat suurta ulkonäöllistä haittaa (ainakin omasta mielestä) enkä ole kehuja niistä naisiltakaan saanut. Levossa se näyttää aivan luonnottomalta ja sen ollessa erektiossa suonet kovenee ja tuntuvat luomien kanssa varmasti seksin aikana. Olen alle parikymppinen jätkä, mutta sukuelimeni näyttää ainakin omasta mielestäni huomattavasti vanhemmalle ja se masentaa ja haluaisin tehdä asialle jotain vaikka ulkonäkö ei ole pahin haitta.
Voiko peniksen pintaverisuonia ja luomia poistaa?
3
183
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan turhaa ongelman keksimistä tyhjästä. Kunhan tulee ikää lisää se antaa itsevarmuutta. Miksi olet esitellyt naikkosille kaluasi? Voit antaa samalla mitalla takaisin ja haukkua ja arvostella niitä.
- Anonyymi
No eiköhän se et naisen kaa on nakuna ole aika normaalia normaalille heteromiehelle😅 ja mp kysymys se toki on, mutta mua se vaivaa koska niitä luomia ja verisuonia on niin paljon ja ne ei oo pelkästään esteettinen haitta vaan myös seksissä tuntuu kuulemma. Mulla luomia on melkoisen paljon ja niskasta yhtä suositeltu tarkemmin tutkittavaksikin mutta muualla ne ei hankaloita mun elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667