En vain kelpaa naisille

Anonyymi-ap

Ikäväähän se on ja monia vuosia jo yksin
Olen kai liian ruma, tyhmä, köyhä ja eihän nyt kukaan halua ihmistä jolla ei ole oikeastaan kavereitakaan ja josta puhutaan usein vaan pahaa seläntakana välillä tuntuu kuin joku varjostaisi ja haluaisi sotkea kaiken mahdollisen hyvän edestäni

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko. Tarvitset nyt vähän itsetunnon nostattajaa ensin.

    • Anonyymi

      Voihan sitä olla toki vainoharhainen itsekukin tykönään, mutta se ei sulje pois mahdollisuutta että kaikilla ei ole hyvät aikeet mielessään.

      • Anonyymi

        Eikö se sulje sitä mahdollisuutta pois? :o


    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvin tutulta, se kun sitä alkaa pikkuhiljaa vakuuttua että itseä tarkkaillaan. Ja kun ei koskaan ole ole tiivis vaan vuotaa, osia itsestä tulee jättäneeki sinne sun tänne, niin sitä tavallaan alkaakin ajatella ettei kyseessä ole vieras vaan joku moninverroin kohtalokkaampi. Alkaa jopa toivoa sitä jälleennäkemistä. Seurausten uhallakin. Ja se toivo, sen ajattelee jääneen sinne nurin käännetyn roskakorin pohjalle, mistä kaiken muun on tullu jo kipanneeksi pois aikoja sitten, muistuttamasta itseään ajoista joita ei koskaan ollut.

      • Anonyymi

        Olipas taas outoa höpinää


    • Anonyymi

      Rehellistä puhetta sama täälä ja masennus lääkkeet lihottanut yli 100kiloisrksi yksin aina

      • Anonyymi

        Ei ne lääkkeet lihota vaan ruoka. Sinä voit vaikuttaa painoosi omilla muilla valinnoilla.


    • Anonyymi

      Varmasti näin on

    • Sillepä ei paljon mahda. Reilu 10 vuotta mennyt yksin.

    • Anonyymi

      Miettiikö porukka aina vaan parisuhteiden hyviä puolia, eikä ollenkaan huonoja? Kaikki on kaivatessa vielä yhtä hattaraa, mutta todellisuudessa suhde on yhtä draamaa, rahahuolia, veemäisiä sukulaisia/ihmisiä, edustamista, esittämistä, toksisuutta, räkätauteja, mustasukkaisuutta, vihaa ja ailahteluja jne.

      Täällä näkee, kuinka porukka raivoaa jatkuvasti mustispäissään, sotkevat keskusteluja ja vttuilevat, kun pelkäävät sen kaivattunsa puolesta. Miten tollasta vois jaksaa päivästä toiseen. Täällä näkee sen parisuhteiden syvimmän olemuksen, joten sulla ap on asiat varmaan kuitenkin paremmin, kuin luulet.

    • Nuo kaikki luettelemat asiat ovat muutettavissa olevia juttuja. Vaatii kyllä vähän vaivannäköä ja aikaa. Elämä on sen näköinen kuin sinä haluat sen olevan. Monesti törmää siihen, että syytellään yhteiskuntaa, muita ihmisiä jne.

    • Anonyymi

      Kusipäät, jotka puhuu pahaa seläntakana pitää jättää omaan arvoonsa. Löydät kyllä ihmisiä, jotka sinua arvostaa sellaisena kuin olet. Olen siitä varma. Jätä paskan puhujat taaksesi ja keskity niihin, joiden kanssa on hyvä olla. Pois turha taakka- kohti iloa ja valoa. Niks naks ja se on vapaus.

    • Anonyymi

      Siihen vaikuttaa kuule moni asia. Olen aina vain vakuuttuneempi siitä, että naiset ei ole kiinnostuneita miehistä ihmisinä. Ainoastaan siitä mitä mies saa naisen tuntemaan ja mitä tarjottavaa miehellä on. Esimerkiksi jos puheillasi saat naisen mielen surulliseksi, niin pisteet laskee. Riittää vaikka, että otat koronan tai sodan puheeksi ja naisella on joku trauma näiden suhteen. Voi olla mikä vaan asia. Vaikka se, että lemmikit kuolee aikanaan. Vaikeaa, kun itsellä ei ole vaikeuksia puhua mistään aiheesta ja olen avoin. Naiset haluaa kuulla, että kaikki järjestyy, vaikka asiat menisi pieleen. Itse kun sanoo asiat niin kuin ne ovat, vaikka uskonkin asioiden järjestyvän.

    • Unohda se mitä joku muu sinusta ajattelee tai puhuu, ei sillä ole mitään merkitystä mihinkään, mikä on sinulle merkityksellistä.

      En oikein usko, että olisit tyhmä. Kauneus on katsojan silmissä, kuten myös rumuus, joten etsi sellaisia ihmisiä elämääsi jotka pitävät sinua kivan näköisenä. Köyhyys on asia jolle voi tehdä paljonkin konkreettista.

    • Anonyymi

      Se joka sotkee on paholainen. Et ehkä usko että hän on olemassa mutta on hän. Usko Jeesukseen niin voit alkaa taistelemaan paholaista vastaan. Hän antaa siihen voiman ja viisauden. Meillä jotka uskomme on taistelu perkelettä vastaan menossa jatkuvasti, ja se onkin yksi meidän tarkoituksemme täällä, että kaikesta pahasta jolla perkele kiusaa meitä, huolimatta me elämme kiitollisina ja toiveikkaina Jumalaa ja Jeesusta ylistäen ja kiittäen, siitä että hän kärsi meidän puolestamme iankaikkisen rangaistuksen kaikesta synnistä ristillä ja että hän myös herätti Jeesuksen kuolleista.

      • Anonyymi

        ...
        Ne joilla ei ole tätä taistelua ovat enemmän tai vähemmän orjia perkeleelle, ja tekevät hänen tahtoansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe