Nainen ei tajua

Anonyymi-ap

Että kun pitää laihduttaa niin se on kovaa hommaa oikeesti. Se vetäisee jotain tunnin kävely lenkkejä ja siinä kaloreita kuluu vain 300. Pitää kävellä 20 tuntia että laihtuu yhden kilon koska 7000 kaloria on yksi kilo. Aika paljon kävelyä. Sanoin että kuntosalilla voit kuluttaa 1500 kaloria parissa tunnissa puntteja nostamalla ja kuntopyörää polkemalla. Hyöty onkin moninkertainen kun salilla rehkii ja naisen pitäisi pudottaa 25 kiloa pois.

89

676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkevä ruokailu ja ruoka-aineet on paras hoikistin. Ei liikkuen saa elopainoa putoamaan niin merkittävästi, kun miettimällä miten syö ja mitä.

• Anonyymi

Höpöhöpö, kun harrastaa liikuntaa ja on hyvässä fyysisessä kunnossa, ei tarvi kaloreita laskeskella.

Urheilullinen keho myös hylkii huonoabruokaa. Ei onnistu kokonaisen sipsipussin mättääminen samalla tavalla kun sohvaperuna vetää..

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, kun harrastaa liikuntaa ja on hyvässä fyysisessä kunnossa, ei tarvi kaloreita laskeskella.

Urheilullinen keho myös hylkii huonoabruokaa. Ei onnistu kokonaisen sipsipussin mättääminen samalla tavalla kun sohvaperuna vetää..

Siinähän urheilet ehjillä nivelillä.

• Anonyymi

Miksi pitäisi? Laihdutettaessa energiankulutuksen lisäämisen kannalta liikunta monine muotoineen on varsin tehoton. Sen hyödyt tulevat muuta kautta. Helpommalla pääsee kun vähentää energiansaantiaan.

• Anonyymi

Kuten muutkin sanoo - olennaisempaa on katsoa, mitä suuhunsa laittaa. Liikunta tulee kakkosena painonpudotuksessa.

• Anonyymi

Liikkumalla ei kukaan normaali ihminen painoa saa pudotettua. Paino putoaa, kun syö järkevästi. Liikunta on tukena painonpudutuksessa, mutta laihduttamaan sillä ei pysty.

• Anonyymi

Liikunta helppii ehkä parhaimmillaan 20 prosenttia eli tehostaa kyllä plus lihaskunto ja hyvä aerobinen kunto on hyödyksi ylipäätään. Ennemmin hyvä kunto ja vähän pyöreä kuin laihaläski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikunta helppii ehkä parhaimmillaan 20 prosenttia eli tehostaa kyllä plus lihaskunto ja hyvä aerobinen kunto on hyödyksi ylipäätään. Ennemmin hyvä kunto ja vähän pyöreä kuin laihaläski.

Taisinkin sanoa, että tehostamaan pystyy. Silloinkin se suurin vaikutus kuitenkin on kehon oman peruskulutuksen muuttuminen suuremmaksi, ei niinkään se itse liikunnan kuluttama energia.

• Ensinnäkin, jokaisen laihduttajan pitäisi tuntea oma kehonsa ja miten se reagoi ruokavalion muutokseen, liikuntaan ja terveellisempiin elämäntapoihin. Olemme yksilöitä ja kovin erilaisia, Yksi ja sama kaava ei käy kaikille.

Toiseksi, ei saa lähteä tekemään vauhdilla ja hampaat irvessä, vaan rauhallisesti totutelleen ja taas omaa kehoa kuunnellen. Voi lisätä kierroksia, kun tuntuu siltä, mutta ei liian aikaisin.
      Kaikkein huonoin tapa ja motivaation tuhoaja on hätäillä ja odottaa tuloksia välittömästi.
      Laihduttaminen ei ole pikajuoksu, vaan kärsivällinen maratooni. Se on elämänmuutos, joka vaatii aikaa.

• Anonyymi

Miksi naisten täytyy aina laihduttaa miksi eivät voi olla semmosia kuin ovat niin miehet tykkää luonnollisista naisista joka ei laihduta ja syö samaa kuin mieskin voi voi sentään vai onko laihduttaminen joku korkeastikoulutettujen jännäjennojen touhuu eli täytyy näyttää kuin nuori poika vartalo et kelpaa korkeastikoulutetulle pedofiili jännämiehelle

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi naisten täytyy aina laihduttaa miksi eivät voi olla semmosia kuin ovat niin miehet tykkää luonnollisista naisista joka ei laihduta ja syö samaa kuin mieskin voi voi sentään vai onko laihduttaminen joku korkeastikoulutettujen jännäjennojen touhuu eli täytyy näyttää kuin nuori poika vartalo et kelpaa korkeastikoulutetulle pedofiili jännämiehelle

Voin puhua vain itseni puolesta, toisten motiiveja on vaikea lähteä arvailemaan.

Omassa kehossa huomaan, kun kiloja alkaa tulla salakavalasti lisää. Ne pakkautuu aina pyrstöön ja reisiin. Vaatteet kiristää ja on epämukava olla. Myös väsymys ja energian puute vaivaa, tulee sellainen flegmaattinen olo. Se ei ole minulle normaalia.
        Tällaista tapahtuu yleensä kesälomien ja juhlapyhien jälkeen.

On tullut tavaksi tehdä täyskäännos ja valita jo tutuksi tullut kunto-ohjelma, sekä ruokavalion uudelleen arviointi. Tämä toimii minulle. Se ei ole mikään nopea ratkaisu, vaan siinä tarvitaan johdonmukaisuutta ja kärsivällisyyttä. Itsellä on parempi olla, kun painoni ei jojoile.

• Anonyymi

Kannattaa juoda riittävästi vettä siinä samalla kun syö ruokaa. Kylläisyyden tunne tulee tällöin helpommin eikä tarvitse ahmia niin paljon ruokaa kitaansa kuin mitä luulee tarvitsevansa. Sokeriset juomat, kokis, mehut ja myös kalja/lonkero lihottavat. Niiden kanssa saa olla tarkkana ettei juo niitä liikaa. Täytyy syödä kuitupitoisesti tai ainakin siten että aineenvaihdunta toimii. Tavaraa sisään, tavaraa ulos, niin ennen pitkää väkisinkin laihtuu. Raakaa sipulia jos muu ei auta.

• Anonyymi

Eukö äkkiä liho jos tavaraa sisään tavaraa ulos niin ennen pitkään masu kasvaa ja 9 kk päästä tulee ylläri pylläri ja vaippa ruljanssi alkaa

• Anonyymi

Syömisessä on hyvä pitää nyrkkisääntö, ettet kerralla syö omas nyrkkiäsi suurempaa annosta etkä tosiaan venytä vatsalaukun kokoa juomalla tolkuttomia määriä nesteitä.

Vatsalaukku pienenee parissa viikossa kyllä siten että annoskokoa voi huomattavasti laskea ja tulee vähemmästä riittävän kylläiseksi.

Pitää opetella lopettaan syöminen, kun keho sanoo, että tämä riittää ja sanoohan se, jos mieleltänsä kuulee. Jos siitä jatkaa syömistä, se on epäterveellistä ja lihottaa.

• Anonyymi

No ei kyllä kovin hankala homma oo olla syömättä. Naisilla on asiat erittäin helposti. On tuhat kertaa hankalampaa ja kalliimpaa kasvattaa painoa. T 68kg mies.

• Anonyymi

Toisille lihasmassan kasvattaminen on helpompaa kuin toisille. En kokisi sitä kovin hankalaksi. Toki esimerkiksi suurempi tyypin I lihassolujen suhteellinen osuus luurankolihaksissa saattaa hankaloittaa tilannetta. Ehkäpä olet hyvä aerobisissa kestävyyssuorituksissa.

• Anonyymi

Yksilöllistä. Mä en ole koskaan tajunnut miten lihaksen kasvattaminen voi joillekuille olla vaikeaa. Itselleni lihas tarttuu melkeinpä liiankin helposti. En pidä omaan silmääni liian lihaksikkaasta kropasta ja siksi lähestulkoon välttelen tietynlaista liikuntaa.

• Anonyymi

etsikää kuntoili harrastus jossa on muutakin kuin harrastus,

• Anonyymi

Paino putoaa kun lopettaa lihottavat ruoat eli maidon ja kaikki sokerit kokonaan pois.

• Anonyymi

Jos on paljon ylipainoa niin liikunnan avulla laihtuu. Sitten pitää tajuta ettei saa syödä sokerisia herkkuja. Roskaruokaa. Kyllä se ylipaino on tullut sillä että on syönyt liikaa sokeria vuosien ajan, herkkuja ja roskaruokaa. Se ylipaino lähtee kun ei syö sitä roskaruokaa ja sokerisia herkkuja. Sitten pitää tietysti treenata. Itse olen laihduttanut 30 kg aikoinaan. Kyllä silloin piti hikoilla salilla ihan kunnolla puoli vuotta. Kaloreita pitää kuluttaa enenmmän mitä syö jotta paino putoo.

• Anonyymi

Ja sit lihosit takas ja lopetit kuntoilun. Siltä kuulostaa.

• Anonyymi

Moni reilusti liikkuva ihminen on ylipainoinen (ja nyt puhutaan ihan läskistä, ei lihaksen painosta). Moni paljon liikkuva myös syö paljon, sillä liikkumisesta tulee nälkä. Ihan tavallisella ja terveelliselläkin ruoalla on mahdollista lihottaa itsensä. Ei siihen tarvita roskaruokaa tai sokeria.

Minäkin olen pudottanut reilusti elopainoani, n. 35 kiloa 5:ssä kuukaudessa. Ruoka oli kaiken a ja o. Ei siihen mitään sen isompaa rehkimistä tarvittu ja salilla en käynyt kertaakaan. Kävelemällä ja arkiliikunnalla ja kun paino putosi niin juoksemalla putosi erinomaisen hyvin ja oikeasti yllättävän helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sit lihosit takas ja lopetit kuntoilun. Siltä kuulostaa.

En ole lihonut takas. 10 vuotta siitä on kun laihdutin ja yhä olen 80 kilossa. Minä kuntoilen yhä usein ja poljen fillaria vuodessakin 6000 km eli lähes joka päivä 20 km.

• Olishan se hikiliikunta ihan jees, kun vaan ala-ja yläraajat kestäisi sen rääkin ilman vittumaisen kovia kipuja. Jos ei kärsi jalkaa koukistaa, kun polvi paukkuu ja narisee, särkee levossakin sitten viikkoja. Eikä astua jalkaterän ja nilkan päälle kun se tuntuu kuin murenis koko jalka kiouineen, tai käyttää käsivarsia kun tulee 3 vrk hermokivut, niin ei hirveesti nappaa noi itsemurha treenit. :)

• G-LoveR kirjoitti:

Olishan se hikiliikunta ihan jees, kun vaan ala-ja yläraajat kestäisi sen rääkin ilman vittumaisen kovia kipuja. Jos ei kärsi jalkaa koukistaa, kun polvi paukkuu ja narisee, särkee levossakin sitten viikkoja. Eikä astua jalkaterän ja nilkan päälle kun se tuntuu kuin murenis koko jalka kiouineen, tai käyttää käsivarsia kun tulee 3 vrk hermokivut, niin ei hirveesti nappaa noi itsemurha treenit. :)

Ja turha edes kysyä vituttaako, kun ei pysty kun tietysti vituttaa. Vielä enemmän vituttaa ihmiset, jotka puhuu kuin kaikki vaan olis laiskuuttaan riehumatta ja lihassa.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Ja turha edes kysyä vituttaako, kun ei pysty kun tietysti vituttaa. Vielä enemmän vituttaa ihmiset, jotka puhuu kuin kaikki vaan olis laiskuuttaan riehumatta ja lihassa.

Miten tuo kuntopyöräily? Onnistuisiko? Tuossa kun vastuksen saa säädettyä alhaseks ja pidettyä tasasena, eikä sen kummonen tarvi olla että hien saa pintaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo kuntopyöräily? Onnistuisiko? Tuossa kun vastuksen saa säädettyä alhaseks ja pidettyä tasasena, eikä sen kummonen tarvi olla että hien saa pintaan.

Pyörällä nyt voi ajaa muutenkin, ei tartte kuntopyörää. Ei mun kunto huonoimmasta päästä ole, salilla vedin kuntoutuksessa 45 min isoilla vastuksilla yhtäkyytiä, kunnes mun polvi alkoi kiukkuamaan. Se loppu sitten siihen.

Lihakset kestää, nivelet ja jänteet ei, eikä ahtautumien takia oikein järin isoja liikeratojakaan pysty tekemään TOS alkaa oireilla niin, että käsivarret särkee solisluusta sormenpäähän kuin susi repisi elävältä kädet ja siihen ei auta edes lääkkeet. Sitten on yötkin siinä kivussa kädet suorina ja tekee kuolemaa. Odittaa koska se helvetin repiminen loppuu. Sen jälkeen tulee polttelu, kihelmöinti ja kutina.

Mulle tanssiminen on paras liikuntamuito, silloin kun raajat kestää. Uiminen ja kövely, oyöräilykin jos ja kun polvi kestää. Mitään salitreenejä en nyt edes yritä.

Liikaa muutenkin 24/7 kipuja.

• G-LoveR kirjoitti:

Pyörällä nyt voi ajaa muutenkin, ei tartte kuntopyörää. Ei mun kunto huonoimmasta päästä ole, salilla vedin kuntoutuksessa 45 min isoilla vastuksilla yhtäkyytiä, kunnes mun polvi alkoi kiukkuamaan. Se loppu sitten siihen.

Lihakset kestää, nivelet ja jänteet ei, eikä ahtautumien takia oikein järin isoja liikeratojakaan pysty tekemään TOS alkaa oireilla niin, että käsivarret särkee solisluusta sormenpäähän kuin susi repisi elävältä kädet ja siihen ei auta edes lääkkeet. Sitten on yötkin siinä kivussa kädet suorina ja tekee kuolemaa. Odittaa koska se helvetin repiminen loppuu. Sen jälkeen tulee polttelu, kihelmöinti ja kutina.

Mulle tanssiminen on paras liikuntamuito, silloin kun raajat kestää. Uiminen ja kövely, oyöräilykin jos ja kun polvi kestää. Mitään salitreenejä en nyt edes yritä.

Kun ne nyt suostuisi avartamaan tuon solisluun ja olkapään kohtaamiskohdan, niin ei jäisi hermot pinteeseen. Mutta on mukavempaa tietysti katsella kuvia siitä ja tideta, siellä on ahdasta välttele näitä hommia ja ota lääkkeitä kipuun. Jees, yritä muuttua rakenteiltasi ihan ittekseen kuntoon heilutellen käsiä up ja down.

Ja tukia vaan polveen ja jalkaan missä ikinä sattuu. Kulumat nyt vaan kuuluu elämään jo 46 vuotiaana, koita kestää. 🙏

Ja Fibromyalgia loppuu monilla viimeistään siinä 70 tietämillä, sitä ootellessa. Sitten on kyllä työt tehty.

• G-LoveR kirjoitti:

Kun ne nyt suostuisi avartamaan tuon solisluun ja olkapään kohtaamiskohdan, niin ei jäisi hermot pinteeseen. Mutta on mukavempaa tietysti katsella kuvia siitä ja tideta, siellä on ahdasta välttele näitä hommia ja ota lääkkeitä kipuun. Jees, yritä muuttua rakenteiltasi ihan ittekseen kuntoon heilutellen käsiä up ja down.

Ja tukia vaan polveen ja jalkaan missä ikinä sattuu. Kulumat nyt vaan kuuluu elämään jo 46 vuotiaana, koita kestää. 🙏

Ja Fibromyalgia loppuu monilla viimeistään siinä 70 tietämillä, sitä ootellessa. Sitten on kyllä työt tehty.

Liikuntaa liikunta se korjaa kaiken tai rikkoo loputkin. 🙏

Vaan sillä ne on tullutkin rikot, niin ehkä ne sillä lähteekin. Kyllä on nero keksinyt, että liikunta korjaa ihan kaiken. 🙏

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mut tuo kuntopyörä on siitä kiva, ettei tarvi lähteä tuonne ulos kylmään. Luulis et kylmä tekee hallaa nivelille ja noin, ja vielä jos ottaa pyörällä lipat kun on liukas ja kylvävät hiekkaa... Mut ihan hanurista tuommoset kivut :(

• Anonyymi kirjoitti:

Mut tuo kuntopyörä on siitä kiva, ettei tarvi lähteä tuonne ulos kylmään. Luulis et kylmä tekee hallaa nivelille ja noin, ja vielä jos ottaa pyörällä lipat kun on liukas ja kylvävät hiekkaa... Mut ihan hanurista tuommoset kivut :(

No minä mielummin tanssin, kun ostan kuntopyörää olohuoneeseen pölyyntymään. Kesällä ajelen pyörällä aina kun ei huippaa kaularangan takia. Ylös en saa katsella, kun suhisee korvissa ja alkaa näkyä mustia palloja silmissä. Silloin mennää nurin.

Autollakaan ei saa ajaa, kun on enemmän huimausta. Ajokielto pätkähtää aina silloin kuukaudeksi. Vaan sillähän ei korjaannu vaiva. 😂

Joo, minä saan jatkuvasti neuvoja pitkin eri ihmisiltä. Hyväähän moni sillä tarkoittaa, mutta kun ei he oikeen ymmärrä näitä oireita minkä kanssa elän, että ne rajoitteet on todellisia. Ihan kuten kellä vaan joka harvemminkin näitä potee.

Vaikeehan se on toisen asemaan mennä, mutta neuvominen on helppoa. 😀

• G-LoveR kirjoitti:

No minä mielummin tanssin, kun ostan kuntopyörää olohuoneeseen pölyyntymään. Kesällä ajelen pyörällä aina kun ei huippaa kaularangan takia. Ylös en saa katsella, kun suhisee korvissa ja alkaa näkyä mustia palloja silmissä. Silloin mennää nurin.

Autollakaan ei saa ajaa, kun on enemmän huimausta. Ajokielto pätkähtää aina silloin kuukaudeksi. Vaan sillähän ei korjaannu vaiva. 😂

Joo, minä saan jatkuvasti neuvoja pitkin eri ihmisiltä. Hyväähän moni sillä tarkoittaa, mutta kun ei he oikeen ymmärrä näitä oireita minkä kanssa elän, että ne rajoitteet on todellisia. Ihan kuten kellä vaan joka harvemminkin näitä potee.

Eikä sillä, neuvoissa on hyvääkin. Minä vaan välillä ärsyynnyn, kun ihmiset puhuu kuin tollolle, ihan kun en olis yli 30 vuoden aikana kokeillut kaikenlaista ja todennut jo mikä oahentaa vaivoja ja mikä helpottaa.

Ihanteellisessa maailmassa kaikki taikasanat ja temput toimii, oikeassa elämässä ei. Ei edes kun koulutuksessa sanottiin niin.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Entä jos ei yrittäisikään niitä isoja vastuksia, vaan mahdollisimman kevyttä. Silloin voisi kestää enemmän toistoja ja paikat kestäisivät paremmin.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sitä vois kysellä, jos sellaisen saisi jostain vuokralle. Voisit kokeilla miltä se tuntuu. Niitähän on sellaisiakin, joissa saa myös yläkroppaan liikettä.

• Anonyymi kirjoitti:

Entä jos ei yrittäisikään niitä isoja vastuksia, vaan mahdollisimman kevyttä. Silloin voisi kestää enemmän toistoja ja paikat kestäisivät paremmin.

En mä yritäkkään kuin kuntoutuksessa vain näytin, ettei kyse ole paskasta kunnosta tai lihaksista. Mutta joo aina kaikki rasitus alkuun tuo palautumiskivut ja kun kioukeskys on joskus jostain syystä vautioitunut ja kokee kivun yliherkästi silloinkin, kun kiou ei ole edes kipu, niin kevyt rasitus on miellyttävin ja siedettävin.

Salitreenistä lääkäri oli sitä mieltä, että siitä ei mulle ole sitä hyötyä mitä siitä koittuu enemmän haittaa. Liikuntaa voi arjessa tehdä ihan arkiaskareissa ja niiden lomassakin. Silloin ei vaan vouda odottaa, että sillä liikunnalla laihtuu. 😅

Muutenkin lasken mielummin ravinnon varaan mitä elopainoon ja hormonien epätasapaino lihavuuteen tulee.

• G-LoveR kirjoitti:

En mä yritäkkään kuin kuntoutuksessa vain näytin, ettei kyse ole paskasta kunnosta tai lihaksista. Mutta joo aina kaikki rasitus alkuun tuo palautumiskivut ja kun kioukeskys on joskus jostain syystä vautioitunut ja kokee kivun yliherkästi silloinkin, kun kiou ei ole edes kipu, niin kevyt rasitus on miellyttävin ja siedettävin.

Salitreenistä lääkäri oli sitä mieltä, että siitä ei mulle ole sitä hyötyä mitä siitä koittuu enemmän haittaa. Liikuntaa voi arjessa tehdä ihan arkiaskareissa ja niiden lomassakin. Silloin ei vaan vouda odottaa, että sillä liikunnalla laihtuu. 😅

Muutenkin lasken mielummin ravinnon varaan mitä elopainoon ja hormonien epätasapaino lihavuuteen tulee.

Ja oikolukua taas.. En vaan osu oikeisiin kirjaimiin hipaisten. Vierestä viedään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä vois kysellä, jos sellaisen saisi jostain vuokralle. Voisit kokeilla miltä se tuntuu. Niitähän on sellaisiakin, joissa saa myös yläkroppaan liikettä.

Juu, porukoilla oli kuntopyörä minkä myivät pois. Vaan ei se ole mun juttu. Väitän, että teen tanssimalla kokonaisvaltaisemman ja hikisemmän treenin kun iso osa täällä käyvistä hikoilijoista.

Mun tanssi ei ole mitään mummohiihtoa.

Kuminauhat on mulla käytössä myös vastuksina. Ne on tarpeeksi kesyjä verrattuna painoihin.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Juu, porukoilla oli kuntopyörä minkä myivät pois. Vaan ei se ole mun juttu. Väitän, että teen tanssimalla kokonaisvaltaisemman ja hikisemmän treenin kun iso osa täällä käyvistä hikoilijoista.

Kuminauhat on mulla käytössä myös vastuksina. Ne on tarpeeksi kesyjä verrattuna painoihin.

Mä en ymmärrä minkä takia sä aina aloitat keskustelun itsestäsi ja sitten vedät heti herneen nenääsi, kun joku kehtaa sun kanssasi aiheesta puhua. Mitä järkeä?

Et sä ole ainoa ihminen täällä, jolla on tai on ollut kroppansa kanssa ongelmia. Ehkä sunkin kannattaisi vaan opetella sietämään sitä "mummohiihtoa", vaikka kuinka halveksutkin. Monien ihmisten ongelma on just toi, kun ei vaan voi kestää, että pitää mennä kropan ehdoilla eikä lesota ja repiä rikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en ymmärrä minkä takia sä aina aloitat keskustelun itsestäsi ja sitten vedät heti herneen nenääsi, kun joku kehtaa sun kanssasi aiheesta puhua. Mitä järkeä?

Et sä ole ainoa ihminen täällä, jolla on tai on ollut kroppansa kanssa ongelmia. Ehkä sunkin kannattaisi vaan opetella sietämään sitä "mummohiihtoa", vaikka kuinka halveksutkin. Monien ihmisten ongelma on just toi, kun ei vaan voi kestää, että pitää mennä kropan ehdoilla eikä lesota ja repiä rikki.

En mä ole mitään hernettä vetänyt nenään, tulkitset väärin. Minä ooettelen puhumaan nyt julkisesti sairauksistani, aivan kuten minua on rohkaistu tekemään jotta pystyn itsekin ne hyväksymään osana minua, häpeämättä itseäni niitten takia.

• G-LoveR kirjoitti:

En mä ole mitään hernettä vetänyt nenään, tulkitset väärin. Minä ooettelen puhumaan nyt julkisesti sairauksistani, aivan kuten minua on rohkaistu tekemään jotta pystyn itsekin ne hyväksymään osana minua, häpeämättä itseäni niitten takia.

Mun ongelma on just se, etten ole halunnut myöntää olevani niin romuläjä kun olen.

En silti ole niin pikkusieluinen kun millaisena minua kohtelet puheissasi.

Before you can read me..
        You got to learn how to see me....

• G-LoveR kirjoitti:

Ja sitä häpeeän ajamista on nimenomaan harrastaneet muut ihmiset kritisoimalla, vittuilemalla, syyllistämällä, epöilemällä minun rehellisyyttäni ja motiivejani. Olen mennyt kuireeni piiloon, jottei minua jatkuvasti satuteta sillä, etten ole terve kuten moni muu.

Eikä liity kilpailuun mitenkään, muitten sairaitten kesken.

Mut on pakotettu joko kestämään vittuilua rajoitteistani tai esittämään ettei mikään ole pielessä kehossa. Sitä on tehty koukussa ja työpaikoilla, siitä on tullut trauna ja yksikään määkivä syyllistä (kuten helposti teet) ei auta mitenkään, vain pahentaa asiaa.

Nää kelle puhut ja miten tai ole puhumatta, siksi.

• G-LoveR kirjoitti:

Ja sitä häpeeän ajamista on nimenomaan harrastaneet muut ihmiset kritisoimalla, vittuilemalla, syyllistämällä, epöilemällä minun rehellisyyttäni ja motiivejani. Olen mennyt kuireeni piiloon, jottei minua jatkuvasti satuteta sillä, etten ole terve kuten moni muu.

Eikä liity kilpailuun mitenkään, muitten sairaitten kesken.

Mut on pakotettu joko kestämään vittuilua rajoitteistani tai esittämään ettei mikään ole pielessä kehossa. Sitä on tehty koukussa ja työpaikoilla, siitä on tullut trauna ja yksikään määkivä syyllistä (kuten helposti teet) ei auta mitenkään, vain pahentaa asiaa.

Nää kelle puhut ja miten tai ole puhumatta, siksi.

Neuvot kelpaa, mutta pitää älytä miksi asia on monimutkainen mullekin. Jos ei älyä ehkei kannata yrittää neuvoakkaan.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Neuvot kelpaa, mutta pitää älytä miksi asia on monimutkainen mullekin. Jos ei älyä ehkei kannata yrittää neuvoakkaan.

Miksi pitäisi tajuta sinun ongelmiasi, jos puhuu omista kokemuksistaan? Et sinäkään ikinä muita kuuntele ja heidän kokemustaan ota huomioon.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mun ongelma on just se, etten ole halunnut myöntää olevani niin romuläjä kun olen.

En silti ole niin pikkusieluinen kun millaisena minua kohtelet puheissasi.

Before you can read me..
        You got to learn how to see me....

Pikkusieluisesti sinä jatkuvasti kirjoittelet. Ei ole minun hommani etsiä sinun riviesi väleistä jotain piilomerkituksiä, vain koska sinä et osaa kerralla kirjoittaa kuten (muka) tarkoitat.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi tajuta sinun ongelmiasi, jos puhuu omista kokemuksistaan? Et sinäkään ikinä muita kuuntele ja heidän kokemustaan ota huomioon.

Omasta mielestäni otan.

• Anonyymi kirjoitti:

Pikkusieluisesti sinä jatkuvasti kirjoittelet. Ei ole minun hommani etsiä sinun riviesi väleistä jotain piilomerkituksiä, vain koska sinä et osaa kerralla kirjoittaa kuten (muka) tarkoitat.

Sinä et vaan tunnu pääsevän minun persoonastani perille, mutta sitäkin enemmän tuo julki jatkuvasti omaasi.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Omasta mielestäni otan.

Juu, ihan varmasti niin. Ethän sä sitä itse huomaa ja se on kyllä huomattu.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sinä et vaan tunnu pääsevän minun persoonastani perille, mutta sitäkin enemmän tuo julki jatkuvasti omaasi.

Ei, vaan siitä on jokainen täällä päässyt jo aikaa sitten perille.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ihan varmasti niin. Ethän sä sitä itse huomaa ja se on kyllä huomattu.

Kumma kun muut ei valita, kuten sinä. Onko vika muissa vai sussa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan siitä on jokainen täällä päässyt jo aikaa sitten perille.

No ei ole, ei todellakaan sun jutuilla. Näkee että pihalla kun lumiukko minun luonteesta, omaa luonnetta kyllä näytät raadollisesti yhtenään. Projisoit hienosti omat puuttees minun puutteiksi.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sinä olet minäminäminä ihminen, joka ei mitään mutta osaakaan, kuin korostaa itseään. Muiden juttuja et välitäkään ymmärtään, muiden kokemuksia et arvosta paskan vertaa. Sinulle on vain minäminäminä ja se mitä minäminäminä ajattelee. Muiden sanomisia kunnioitat vain, jos ne tukevat minäminäminän ajatuksia. Asiallista keskustelua arvostaen toisten sanomisia ja kokemuksia sinä et kertakaikkiaan kykene käymään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet minäminäminä ihminen, joka ei mitään mutta osaakaan, kuin korostaa itseään. Muiden juttuja et välitäkään ymmärtään, muiden kokemuksia et arvosta paskan vertaa. Sinulle on vain minäminäminä ja se mitä minäminäminä ajattelee. Muiden sanomisia kunnioitat vain, jos ne tukevat minäminäminän ajatuksia. Asiallista keskustelua arvostaen toisten sanomisia ja kokemuksia sinä et kertakaikkiaan kykene käymään.

Minä en voi puhua kuin omista näkökulmistani, sinä sen sijaan yrität puhua muittenkin vaikket mitään edes ymmärrä niistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinussa on vikaa itsessäkin jos minä en sua kohtele reilusti, mene peilin eteen näsäviisas.

• G-LoveR kirjoitti:

Tanssiminen onkin hyvä laji, kumma vaan miten vähän aliarvostettu laji. Sehän tukee ja muokkaa kroppaa eri paikoista kuin versus moni muu laji.

Voimistelu on toinen. Olen yrittänyt aloittaa taas puolapuiden kanssa, kun tuo kaularankapaskakasa alkaa olla kondiksessa. Paha vaan, että nyt on muuten, muusta syystä ponnistelukielto. En ole esim lankuttanut yli kahteen vuoteen.

Tiedät että minä jos kuka ymmärtää sun kipujen vaikutuksen liikkumiseen. Musta oli jokseenkin huvittavaa lääkärin tokaisu puolisolleni, että lenkille lenkille, vaikka toinen melkein joutui konttaamaan vastaanotolle.

• elisakettu kirjoitti:

Tanssiminen onkin hyvä laji, kumma vaan miten vähän aliarvostettu laji. Sehän tukee ja muokkaa kroppaa eri paikoista kuin versus moni muu laji.

Voimistelu on toinen. Olen yrittänyt aloittaa taas puolapuiden kanssa, kun tuo kaularankapaskakasa alkaa olla kondiksessa. Paha vaan, että nyt on muuten, muusta syystä ponnistelukielto. En ole esim lankuttanut yli kahteen vuoteen.

Tiedät että minä jos kuka ymmärtää sun kipujen vaikutuksen liikkumiseen. Musta oli jokseenkin huvittavaa lääkärin tokaisu puolisolleni, että lenkille lenkille, vaikka toinen melkein joutui konttaamaan vastaanotolle.

Niinpä. Tanssi on oikeasti tehokkaasti suoritettuna hyvinkin monipuolinen kehoa muokkaava harrastus.

Toki voi tanssia niinkin, että mummohiihtää. 😂

Lääkärit on välillä ihan hölmöjä puheissaan. Onneksi olen nyt viimetteeksi tavannut 2 sellaista nuorempaa, joilla oikeesti leikkaa ja ei ole ooeteltu ulkoa mantraa millä heittää potikas ulos vastaanotolta, yhtä tyhjin käsin kun mennessäkin.

• elisakettu kirjoitti:

Piti kysymän, että miten teillä muuten voudaan? Ok, että kysyn?

• G-LoveR kirjoitti:

Piti kysymän, että miten teillä muuten voudaan? Ok, että kysyn?

Mulla voisi toimia se mummohiihto nyt parhaiten :-D

Kyllä sä saat kysyä. Tän toisen kanssa päivä kerrallaan, Meilahden keikasta toipumassa. Ihan selvillä vesillä ei vielä olla. Eikä tietysti koskaan, Mulla itselleni tuli uusia terveyshuolia. Mahaanhan koski vuosikausia, mutta sit tänä vuonna löytyi ongelmia oikein roppakaupalla. Osaa voidaan hoitaa, osaa huonosti. Kahteen leikkaukseen menossa alustavasti.

• elisakettu kirjoitti:

Mulla voisi toimia se mummohiihto nyt parhaiten :-D

Kyllä sä saat kysyä. Tän toisen kanssa päivä kerrallaan, Meilahden keikasta toipumassa. Ihan selvillä vesillä ei vielä olla. Eikä tietysti koskaan, Mulla itselleni tuli uusia terveyshuolia. Mahaanhan koski vuosikausia, mutta sit tänä vuonna löytyi ongelmia oikein roppakaupalla. Osaa voidaan hoitaa, osaa huonosti. Kahteen leikkaukseen menossa alustavasti.

Voi hitto. Vähän pelkäsin kysyä, kun oisin tietty toivonut erilaisia uutisia silleen, että jee kaikki on saatu kuntoon. Mutta realistina varauduin kuulemaan ei niin kivoja uutisia.

Ikävää, onko kuitenkin niin, että sinä pystyt elämään näitten ongelmien kanssa, edes jotenkin? 🤗

Kauheesti en viitsi udella julkisella palstalla, mutta voimia kovasti molemmille, teitä koettelee. ☹️

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Niinpä. Tanssi on oikeasti tehokkaasti suoritettuna hyvinkin monipuolinen kehoa muokkaava harrastus.

Toki voi tanssia niinkin, että mummohiihtää. 😂

Lääkärit on välillä ihan hölmöjä puheissaan. Onneksi olen nyt viimetteeksi tavannut 2 sellaista nuorempaa, joilla oikeesti leikkaa ja ei ole ooeteltu ulkoa mantraa millä heittää potikas ulos vastaanotolta, yhtä tyhjin käsin kun mennessäkin.

"opeteltu ulkoa mantraa millä heittää potilas ulos vastaanotolta, yhtä tyhjin käsin kuin mennessäkin"

Hyvin ilmaistu 😺

• Anonyymi

Et tiiä mistään mittään ja kenenkään laihdutus ei kuulu sulle. Ei kaikkea tarvitse tehdä nopeasti. Sun takia mä en tekis mitään 😂🔥
      Kannattaa suositella sille omalle muijalle kans laihdutusta btw..levii vaan.

• Anonyymi

Ruoan säännöstely on ainoa keino laihduttaa. Liikunnalla voi korkeintaan pitää saavutettu panino.

• Anonyymi

Naisen ei tarvii yhtään mitään. Laihduta yksinäs.

• Anonyymi

Mahtavia vinkkejä, kyllä voi vaan arvailla palstalaisten kunnon..

Marmelaadit alkoi tutiseen, kun tuli puhe hikoilusta🤣

• Anonyymi

On se sen verran kovaa hommaa, että onko vaivan arvoista. Suurella työllä hankituista kiloista pitäis yrittää päästä eroon. Enpä tiedä, taindanpa laittaa kuulan suuhun. Mitä hyötyä olis laihuudesta. Pitäis tarkkailla jokaista suupalaa, kuitenkin pitää jaksaa tehdä töitä paljon, urheilla ym. ja elämästä nauttiminenkin välillä on kivaa. Enpä tiedä laihempana näyttäis hyvältä, mitä siitä sitten. Mitä se hyödyttäis, ihmiset kiinnostuis ulkoisesta olemuksesta, entäs ne sisäiset asiat. Sit kun pitäis asiantuntijahommissa olla vakuuttava niin naisena epäilijöitä vois olla enemmän osaamisen suhteen. Aika epistä, kun muutoinkin voi joutua todistaan pätevyyttään.

• Jokaisen oma valinta se on.

• Anonyymi

Jos on vuosia kertuneitä kiloja iin ne kilot lähtee ainoastaan kovall treenilla ja hikoilemalla.

• Anonyymi

No hikoile. Kukaan ei kiellä. Minä en hikoile ja sinulla ei ole siihen nokankoputtamista. Keskity moralisoimaan itseäsi,anna muiden olla mitä on.

• Anonyymi

On kyllä ihmiset täysin vieraantuneet ravinnon käsitteestä kun siitä on tullut vihollinen. Ei herranen aika, ruokaa pitää syödä mahdollisimman paljon, veden tilalla proteiinipirtelö. Miljoona kertaa helpompi muuttaa vararavinto sitten lihaksiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä ihmiset täysin vieraantuneet ravinnon käsitteestä kun siitä on tullut vihollinen. Ei herranen aika, ruokaa pitää syödä mahdollisimman paljon, veden tilalla proteiinipirtelö. Miljoona kertaa helpompi muuttaa vararavinto sitten lihaksiksi.

Kuis sää rasvan lihakseks muutat? Sähän se melkonen taikuri ootkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuis sää rasvan lihakseks muutat? Sähän se melkonen taikuri ootkii.

Sokerilla syödään energiantarve täyteen ja siihen sitten päälle kalliit proteiininlähteet niin ne menee suoraan lihaksiksi eikä tuhlaannu tavalliseen tarpeeseen. Tämä on pääperiaate. Lisäksi läski on puskurikerroksena että ei lähde lihaksista ja onhan se myös kehonpainoharjoitteissa oivana lisäpainona.
        Ja lukuahan se kylä kysyy, niiin onpahan sitten ainakin painoa olipa mitä hyvä'änsä niinkuin minä jo laitoin viestin että "tulisi edes sitä läskiä" mutta se poistettiin. Ja sitten voi hyvällä mielin tehdä aeroobista jumppaakin niin pysyy kunto hyvänä. Kun vaan pysyisi paino seiskalla alkavana kasi olisi haave.

• Laihtumiseen vaikuttaa se mitä ja milloin syö, enemmän kuin se liikkuminen. Liikunta ja treenaaminen kiinteyttää paikkoja ja on laihdutuksen tukena ja on muutenkin terveellistä. Hidasta hommaa se on, vaikka alkuun joku 10 kg voi lähteä helpostikin. Vähintään vuoden ajan täytyy jaksaa treenata säännöllisesti ja syödä oikein, niin tulosta näkyy.

• Anonyymi

Jaa, painoin 90 kg ja 185 pitkä vatsamakkaroilla ja miestisseillä. Nyt painan 90 kg ja 185 pitkä ilman vatsamakkaroita ja miestissejä. Tähän vaadittiin seuraavat asiat: ruokailutavat kuntoon, nukkuminen kuntoon, 3x1 tuntia salitreeniä viikossa ja 4 tuntia sykettä nostavaa liikuntaa viikossa(padel/maastopyöäräily). Indexin mukaan olen yhä edelleen ylipainoinen…vai olenko, huoh!

• Anonyymi

Miehet on lihavempia.

• Anonyymi

Minä olen 167cm painan 95 kg ja minun tyttöystävä painaa 64 kg.

• Jos on kyse kumppanista niin salipainostus ei välttämättä tuota tulosta, jos sitä sali-intoa ei vain ole.

Liikkumisen pitää olla ilon lähde. Jos se kävely tuntuu mukavalle, anna toisen kävellä, menee siinä painonpudotuksessa minkä aikaa hyvänsä. Nopeus ei välttämättä ole mikään taikasana noissa jutuissa.

Toinen juttu. Miksi paino on kerääntynyt? Siihen on taatusti syynsä eikä sen syyn piilottaminen tule pitämään painoa kurissa. Hyvinvoiva ihminen jaksaa ja pystyy huolehtimaan itsestään paremmin. Kuinka hänestä tulee hyvinvoiva?

• Anonyymi

E laihduttaminen niin kovaa hommaa ole. Syömällä vähemmän laihtuu ihan helposti.

• Varsinkaan ne, jotka eivät laihduttamista tarvitse, luulevat että se on helppoa. Todellisuudessa se on ylivoimaista. Koko loppuelämä pitäisi olla ankarassa NÄLÄNTUNTEESSA. Kukaan, joka ei ole itse kokenut, ei pysty kuvittelemaan, miltä tuntuu, kun aivot huutavat kyltymätöntä nälkää. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Varsinkaan ne, jotka eivät laihduttamista tarvitse, luulevat että se on helppoa. Todellisuudessa se on ylivoimaista. Koko loppuelämä pitäisi olla ankarassa NÄLÄNTUNTEESSA. Kukaan, joka ei ole itse kokenut, ei pysty kuvittelemaan, miltä tuntuu, kun aivot huutavat kyltymätöntä nälkää. 🌹👀

No ei se nyt todellakaan niin mene, että koko loppuelämä. Täytyy olla jotain elimellistä vikaa jo, jos noin on. Elimistöltä vie aikansa mukautua siihen uuteen painoon ja se aika on taistelua. Ei se koko loppuelämää kestä, mutta useamman vuoden kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei se nyt todellakaan niin mene, että koko loppuelämä. Täytyy olla jotain elimellistä vikaa jo, jos noin on. Elimistöltä vie aikansa mukautua siihen uuteen painoon ja se aika on taistelua. Ei se koko loppuelämää kestä, mutta useamman vuoden kyllä.

Sinulla vain ei ole ollut riittävää kokemusta. Toiveitten pohjalta kaikki näyttää niin helpolta. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Sinulla vain ei ole ollut riittävää kokemusta. Toiveitten pohjalta kaikki näyttää niin helpolta. 🌹👀

No todellakin on ja ihan henkilökohtaista kokemusta. Älä viitsi puhua p.skaa asioista, joista et ilmeisesti tiedä mitään.

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Ihan on tullut REILUSTI pudotettua painoa ja kyllä eka pari vuotta on vaikeeta. Sitten se helpottaa, kun vaan kestää sen ja elimistö alkaa sopeutua siihen uuteen painoon. Samaan perustuu mm. mahalaukun ohitusleikkaus. Se on eri juttu, jos on joku oikeasti elimellinen sairaus tai aineenvaihsuntasairaus tmv. mutta suurimmalla osalla ylipainoisista ei sellaisia ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan on tullut REILUSTI pudotettua painoa ja kyllä eka pari vuotta on vaikeeta. Sitten se helpottaa, kun vaan kestää sen ja elimistö alkaa sopeutua siihen uuteen painoon. Samaan perustuu mm. mahalaukun ohitusleikkaus. Se on eri juttu, jos on joku oikeasti elimellinen sairaus tai aineenvaihsuntasairaus tmv. mutta suurimmalla osalla ylipainoisista ei sellaisia ole.

Siis eka pari vuotta siinä uudessa painossa, jossa on tarkoitus pysyä. Se on paljon rankempaa, kuin se itse painon pudottaminen, mutta se helpottaa kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

No todellakin on ja ihan henkilökohtaista kokemusta. Älä viitsi puhua p.skaa asioista, joista et ilmeisesti tiedä mitään.

Jos olet poikkeus, niin olet, mutta suurin osa laihduttajista on epäonnistunut.

Ihmisten keskimääräinen paino on vain kasvanut aina pula-alasta lähtien, eli 70 - 80 wee samaan aikaan, kun sosiaalinen paine sekä mediassa että lääkintätoimessa on kehittynyt suorastaan murskaavaksi lihavuutta vastaan. Kertooko se, että laihduttaminen on HELPPOA? 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Jos olet poikkeus, niin olet, mutta suurin osa laihduttajista on epäonnistunut.

Ihmisten keskimääräinen paino on vain kasvanut aina pula-alasta lähtien, eli 70 - 80 wee samaan aikaan, kun sosiaalinen paine sekä mediassa että lääkintätoimessa on kehittynyt suorastaan murskaavaksi lihavuutta vastaan. Kertooko se, että laihduttaminen on HELPPOA? 🌹👀

En ole väittänyt muuta. Vaan syy ei ole mikään loppuiän kärsimys. Se takapakki tulee juuri siinä niiden parin vuoden aikana, jotka oikeasti ovat vaikeita. Minä en ole sanonut sen olevan helppoa. Päinvastoin, sanoin jo moneen kertaan, ettö se on vaikeaa. Ihan turha yrittää vääntää sanojani. Vaan on myöskin ihan turha puhua paskaa jostain loppuiän kestävästä kärsimuksestä. Sitä se ei ole. Elimistö sopeutuu, mutta siihen menee vuosia.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole väittänyt muuta. Vaan syy ei ole mikään loppuiän kärsimys. Se takapakki tulee juuri siinä niiden parin vuoden aikana, jotka oikeasti ovat vaikeita. Minä en ole sanonut sen olevan helppoa. Päinvastoin, sanoin jo moneen kertaan, ettö se on vaikeaa. Ihan turha yrittää vääntää sanojani. Vaan on myöskin ihan turha puhua paskaa jostain loppuiän kestävästä kärsimuksestä. Sitä se ei ole. Elimistö sopeutuu, mutta siihen menee vuosia.

Iloista Joulua ja Siunattua Uutta Vuotta! 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Iloista Joulua ja Siunattua Uutta Vuotta! 🌹👀

samoin sinne

• Anonyymi

syökää vähemmän..mikä siinä on niin vaikeeta?

• Sama kuin sanoa alkoholistille: juo vähemmän..mikä siinä on niin vaikeata? Kuitenkin vain 1 - 2 % pääsee pitkäaikaisesti kuiville, lukuisista yrityksistä huolimatta. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      94
      4151
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      26
      2268
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2126
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      101
      1942
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      391
      1732
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      143
      1329
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1249
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1045
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      815
    Aihe