Jouluna teillä on lupa rauhoittua.

Anonyymi-ap

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että jouluna teillä on lupa rauhoittua ja mistä ja kuka sen luvan antaa.
Rauhoittua apatiasta, järkytyksestä, kiristyksistä, mielen ja rahan pahoinvoinnista. Teillä on sanonta, että raha ei tuo onnea, mutta se rauhoittaa.

Jos tuo joulun lupa on todellista, niin elämä on aivan kauheaa myös eläkkeellä. Ulosotto kait hiljenee?

Mikä sitten on joulu. Joulu on valtion antama lupa rauhoittua apatiasta. Kristillinen juhla se ei ole.
Jokainen joka viettää joulua kristillisenä ja Kristuksen
Syntymäpäivänä ja vie kukkia ja ruokaa ja kynttilöitä haudalle syyllistyy syntiin. Eli ruumiin palvontaan ja mitätöi Jeesuksen pelastuksen jumalana. ( Kerro terveiset papille ja kysy: Eikö asia ole näin ja lue itse.)
Siksi sanotaan, syntyi neitsyestä... Raamattu on täydellinen.

Minua jäi vaivaamaan lupa rauhoittua ja kuka sen luvan antaa eläkeläisille? Minä muutin Aasiaan ja asun Kampotissa jo kohta 5 vuotta 1500 euroa kuussa eläkkeellä. Voin sanoa, että olen todella rauhoittunut ja verenpaine on laskenut ja elämä on luksusta... 150 euroa vuokra oma bungalowi ja terassi

Mitä te haluatte eläkkeellä muuta, kuin rauhoittua ja nauttia elämästä ja auringosta ja luonnon antimista.
Oletteko unohtaneet oman nimenne ja sukunne ja oman elämänne ja omistaneet sen valtiolle ja suomalaiselle olemiselle.

Mikäli varallisuus ja velat ei salli yksityistä päätäntävaltaa, niin ihminen on vanki tai orja.
Monet varakkaat on muuttaneet Espanjaan ja muualle Eurooppaan ja monet Aasiaan. Vaikka valtio
Ei salli kansalaiseläkkeellä maastamuuttoa. Mutta
On myös sanonta, että hullun ja tyhmän on hyvä olla jos ei tiedä paremmasta.

Mutta, kuten minä 150 vuokra ja ei lähellekään samoja kuluja, mitä Suomessa ja sen säännöissä on.
Puhumattakaan säästä ja elosta. Moni on vaihtanut elämän parempaan... On ilo huomata se näin uudisraivaajana... Ei lämpö luita riko.
Hyvää minä teille kirjoitan... Enkä palvo valtiota.

Onko ihanampaa aamua kuin tää.(laulu)
Palmut meri ja lämpö ... Ja ei stressiä.
Luonnon antimet ja sen kauneutta.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en todellakaan ymmärrä, kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, kun viitsi kirjoittaa ja valittaa ulkomaisten rahapelien estoista Suomen kolhoosipankeista.

      Voihan kuka tahansa avata pankkitilin minne maahan lähes tahansa. Kait siellä on ihan kansainvälisiä nettipankkeja myös. Kyllä siinä kynnet tylsyy,
      Kytillä ja muilla Suomen hallituksen mustalaisilla, kun siirrät rahasi pois.
      Siksi on myös turvallista asua muussa maassa, kuin saat eläkettä... Siinä saa Suomen mustalaishallitus ja mustalaisministeri latoa kaiken näköistä pelotetta mitä
      Ikinä haluaakin. ET VARASTA ETKÄ MÄÄRÄÄ.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen pakkomielle sulla on hehkuttaa olemistasi tuolla rutiköyhällä lukutaidottomien alueella , korruptoitunut , ahtaasti asuttu likainen kehitys valtio.
      Tiedoksi sulle jopa takuueläkeläinen saa muuttaa pois Suomesta .

      • Anonyymi

        Ei se tiedä mikä on takuueläke.


    • Anonyymi

      Keksittyä tarinaa. Kokoajan hehkutat asuvasi jossain kehitysmaassa yksin.

      Kehitysmaassa tosiaan pärjää taloudellisesti hienosti länsimaalaisella ansiotasolla, mutta synnypä sinne ja hanki vastaava eläke. Ja nyt sinulla on edelleen mahdollisuus palata sivistyksen pariin sairastumisen jälkeen. (Tai olisi, mutta tosiasiassa olet kouvolalaisessa yksiössä kirjoittamassa netin keskustelupalstalle.)

      • Anonyymi

        Juu, äijä on trolli, ja mikä mahtaa olla kansalaiseläke


    • Anonyymi

      Suomessa ansaittu työeläke maksetaan sinulle riippumatta siitä, missä maassa asut tai minkä maan kansalainen olet. Kansaneläke , tai takuueläke voidaan maksaa EU- ja ETA-maihin, myös Isoon-Britanniaan, Sveitsiin, Australiaan, Chileen, Israeliin, Kanadaan ja Yhdysvaltoihin.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä oikein selität? Mitä ihmettä yrität kertoa tuolla sekavalla kirjoituksellasi?

    • Anonyymi

      Kysymys ei ole syntymästä, vaan siitä, että mitä samalla rahalla saa... Älä luule, että voit tyhmyyttäsi ja osaamattomuuttasi selittää poliittisesti ja näin kiertää itse asiaa. Toki on parempi elämä Kambodzassa samalla ihan samalla rahalla, kuin Suomessa.

      Aikoinani minä ostelin lentoja Eurooppaan tältä Norjalaisesta yhtiöltä. Minä sanoin, että taksi tai joku muu juttu oli sen 30 euron arvoinen. Sanoin, että se on tasan tarkkaan se sama raha. Matkustin Kiinaan usein ja hain sieltä kaikkea kivaa ja meno paluu lento oli halvimmillaan alle 300 euroa. Siihen ostaa tupakat ja viinat ja muut saat helposti meno paluu lipun hinnaksi alle 200. Nyt poika mieti. Jos sinun tarvitsee silloin tällöin päästä tuulettamaan ja ottaa tavaroita ja tarvikkeita. Minä nettosin monta sataa euroa joka lennolta... Kun vielä myin niitä ja sä mahdollisesti ostit. Minua ei kiinnostanut mikään poliittinen paska ja Suomi paska, vaan pelkästään laskukone.

      Puhumattakaan, siitä mitä opin kaikesta ja mitä näin.
      Kielitaito ja osaaminen on myös pää-oma, vain mitä inflaatio pojat. Olen kannustanut lapsia aina samaan.
      Sekä oppia näkemään omia ei valtion mahdollisuuksia.

      Kaikki tietävät, että Suomessa eläminen ja varsinkin Helsingissä pienellä palkalla ja eläkkeellä on elämisestä Kelan ja sosialismin turvin suojatussa ja valvotussa sosiaalituki taloudessa missä sinä olet koiran arvoinen.
      Jos sinä sitä kehut, niin kehu toki isäntääsi... Sinua siinä ei voi kehua.

      Se on kuitenkin totta, että kaikki ne, jotka muuttaa ulkomaille asumaan on ihan rajastaan viisaampia ja osaavampia ihmisiä, kuin ketkä jäisi sinne asumaan, joiden elintaso nousisi siitä (keskiluokka). Samoin näe, millaisella ulkomuodolla ja tieto ja osaamisen asteella.on esim. PS:n kannattajat ja haluaavat erota EU:sta. Sehän olisi oman vapauden rajoittamista ja sekin korostaa oman osaamisen ja omien mahdollisuuksien tasoa. Näin helppoa on tulkita.

      Matemaattiset mahdollisuudet lapsille ja maansa edustajina luo jo upeat puitteet lapsille. Internet ja kaikki kansainvälinen kauppa... Hehei. Eläkkeellä mahdollisuudet keskeisillä alueilla matkustelu ja nautinnot...älä viitsi. Kyllä täällä on enemmän valkoihoisia, kuin Suomessa. Ne jotka pystyvät ja yrittävät...

      • Anonyymi

        Kylläpä on sekavaa tekstiä,ei taida tuo kirjallinen ulosanti olla vahvuuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä on sekavaa tekstiä,ei taida tuo kirjallinen ulosanti olla vahvuuksiasi.

        Ukko kännissä ja rööki huulessa kirjoittelee jostain Kouvolan kaupungin vuokrayksiöstä , haaveilee, ja unelmoi ryypyn välissä.
        Raukka on ollut työtön jo kauan, ja alkaa pää pehmenemään.


    • Anonyymi

      Kerron miten viisaat hoitaa asioita ja miten on mahdollista parantaa omaa elämää. Mutta jos sinä palvot sitä vitu*** valtio, etkä saa ajatuksiin muuta, kuin valtiota. Niin luuletko voivasi parantaa omaa elämää jos kerran olet parantamassa huru ukkojen kanssa valtiota.

      Ensimmäinen asia on tulkittava omat resurssit ja katsottava mihin ne riittävät ja voiko niillä nousta seuraavalle tasolle.

      Nyt minä saan hyvän tasokorotuksen, kun siellä inflaatio laukkaa ja mahdollisesti euro vahvistuu, koska täällä Aasiassa inflaatio pysyy matalana. Tarkoitus on kertoa miten voidaan parantaa omaa tulotaso. Myös matkustaminen on talouden hoitoa... Kun ostat kaiken halvimmilla hinnoilla ja hyödyt. Elämän kokemukset on pääomaa myös ja fyysinen ja psyykkisen kunnon ylläpitäminen.

      • Anonyymi

        Sekavammaksi vaan menee höpinäsi.


      • Anonyymi

        Lopeta se ryyppäminen , mene vaikka ulos vähän tuulettamaan päätäsi ja vie se vanha äitisi myös ulos.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe