ellei ole säästöjä edellisestä työstä. Jos on ollukaan.
Ei sitä työtä voi kauempaa hakea
14
95
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai kaikilla on rahaa ja paljon. Sitähän huorahallitus toitottaa ympäri maailman.
Suomalaisilla on rahaa maksaa kahden asunnon kulut ja työstösähköt ja -siirtot, maailman kallein asuminen, maailman karmeimmat verot, maailman kalleimmat autot bensat ja verot..
Maailman rikkain kansa kansa on mjös koko maailman sossu. Huorahallitus riviin ja kala laulaan- Anonyymi
Tottakai. Ei siitä mitään tule.
- Anonyymi
aloittaja saa valtiolta vitusti rahaa jos silti ei pääse päämäärään niin tässä hyvä ohje: KÄVELE.
- Anonyymi
Työkärissä ne sanoi että minun pitää mennä töihin 30 km päähän 9 euron päivä rahalla. Sanoin haista vittu ämmä en todellakaan mene. Miten pääsen töistä kotiin kun bussit ei kulje. Sain karenssin sitten
- Anonyymi
Ei työkokeiluun tarvitse mennä kulukorvausta kauemmaksi!
- Anonyymi
Työkkäri tukee.
Yhtään ainoaa kertaa en saanut työkkäristä järkevän tuntuista ehdotusta.
Etsin itse vaihtoehdot ja kolmessa tapauksessa työkkäri maksoi kilometrikorvukset kun esitin haastattelijan kuittauksen käynnistäni.
Yksi noista kolmesta veti kiinni.- Anonyymi
Onko ajatus oma-aloitteisuudesta täysin vieras?
- Anonyymi
KENENKÄN EI TARVI muuttaa työn perässä! Jokaisella oikus asua siellä missä haluaa ja missä on perhe ja läheiset. Muuttakoot ne jotka niin väittää että pitäisi muuttaa, ei pidä.
- Anonyymi
Minun tarvi muuttaa sinne missä oli työtä. Halusin elättää itseni ja nuoruuteni aikaan tuet olivat omissa vanhemmissa.
Poikamiehenä työn perässä liikkuminen oli ajatuksia ja maailmankuvaa avartavaa. Paitsi Suomi, niin myöskin Ruotsi ja Norja tarjosivat vaihtoehtoja. Neukkulan puolella olin suomalaisen työnantajan leivissä.
Varsinkin Ruotsin vuodet olivat näkemyksiä ja kokemuksia avartavia puolimaaeudulta lähteneelle.
Perheellisenä vaimo ja sittemmin lapset kulkivat mukana kouluikään saakka. Silloin juutun samalle paikkakunnalle 16 vuoden ajaksi. Tosin tein viikon keikkoja silloin tällöin.
Noiden vuosien aikana syntyi henkilösuhteita joista oli molemminpuolista hyötyä myöhemminkin.
Jokaisella on oikeus asua siellä missä haluaa? Olen käynyt Monte Carlossa kahdesti ja olisi mielenkiintoista kokeilla siellä asumista. Vaikka syrjemmälläkin. - Anonyymi
Milläs maksat. Joku muu vai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tarvi muuttaa sinne missä oli työtä. Halusin elättää itseni ja nuoruuteni aikaan tuet olivat omissa vanhemmissa.
Poikamiehenä työn perässä liikkuminen oli ajatuksia ja maailmankuvaa avartavaa. Paitsi Suomi, niin myöskin Ruotsi ja Norja tarjosivat vaihtoehtoja. Neukkulan puolella olin suomalaisen työnantajan leivissä.
Varsinkin Ruotsin vuodet olivat näkemyksiä ja kokemuksia avartavia puolimaaeudulta lähteneelle.
Perheellisenä vaimo ja sittemmin lapset kulkivat mukana kouluikään saakka. Silloin juutun samalle paikkakunnalle 16 vuoden ajaksi. Tosin tein viikon keikkoja silloin tällöin.
Noiden vuosien aikana syntyi henkilösuhteita joista oli molemminpuolista hyötyä myöhemminkin.
Jokaisella on oikeus asua siellä missä haluaa? Olen käynyt Monte Carlossa kahdesti ja olisi mielenkiintoista kokeilla siellä asumista. Vaikka syrjemmälläkin.Kyllähän jotkut komennushommia tehnyt ja nukkunut jossain parakissa kuunnellen muitten juttuja. Täytys olla asuntoauto niin eipä väliä missä työpaikka on. Mitä ootte 7vuotta työtön sitten ahaa elämys haen töitä.Jos lopputili tulee niin kapin kapin hakeen uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän jotkut komennushommia tehnyt ja nukkunut jossain parakissa kuunnellen muitten juttuja. Täytys olla asuntoauto niin eipä väliä missä työpaikka on. Mitä ootte 7vuotta työtön sitten ahaa elämys haen töitä.Jos lopputili tulee niin kapin kapin hakeen uutta.
6 vuotta olin kaupungin keskustan kaksion ainoa asukas. Suomessa. Pääosoitteeseen matkaa 120km mutta olin työpaikkakunnalla viikot.
Heikoimmillaan oli sveduissa muutama kuukausi tilavan huoneen kämppäkaverina gävleläinen heppu. Sitten se jäi minun käyttööni. Kämppäoli poikamieshotellin toisessa kerroksessa.
Yksi vuosi meni yksin asumassani keskustan kerrostaloyksiössä.
Eräällä 7kk:n keikalla asuin yksin kerrostalon kaksiossa. Viikonvaihteen aikana se käytiin siivoamassa, vaihdettiin liinavaatteet ja pyyhkeet sekä tietenkin tiskattiin astiat.
Lyhyitä jaksoja olen joutunut majoittumaan yksin tavallisissa hotellihuoneissa.
Neukkulan puolella tarjottiin parakkimajoitusta mutta koska kotimatkaa oli vain n. 60km olin yöt kotona kunnes venäläiset havahtuivat ja ajoivat minut pois Suomen puolelle.
Kotini oli rajan pinnassa. Suorin etäisyys rajalle alle 5km.
- Anonyymi
Kyllä hakemuksia voi laittaa vaikka miten kauas, mutta eriasia voiko ottaa tarjottua työtä vastaan! Hakemus ei rahaa tarvitse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389