Lumien nopea sulaminen aiheuttaa tulvariskejä Vantaalla – kaupunki jatkaa lumien aurausta ja avaa sadevesikaivoja
UUTINEN - 16.2.2022
Asiasanat
LIIKENNE
Suuren lumimäärän ja viime päivien nopeiden lämpötilavaihteluiden takia kadut ovat paikoin hyvin liukkaita ja loskaisia. Lisävaikeuksia on viime päivinä aiheuttanut katujen sadevesikaivojen tukkeutuminen kaduilla olevan jään vuoksi, ja siitä aiheutuva tulvimisriski.
Ajankohtaistasta vantaa sivuilta
Anonyymi-ap
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ajankohtaista uutista löytyy Vantaan sivuilta
- Anonyymi
Vantaan tiedottaminen sivullaan yhtä onnetontota toimintaa kuin muukin teiden hoito.
- Anonyymi
Meillä autaamaatta jo kaksi viikkoa
- Anonyymi
Ei pääse töihin
- Anonyymi
Ulkokuntalaisten kokemus Vantaalla on heikosti hoidettu lumenauraus.
- Anonyymi
Onhan meillä maahanmuuttajien armeija. Lumitöihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757