Lumien nopea sulaminen aiheuttaa tulvariskejä Vantaalla – kaupunki jatkaa lumien aurausta ja avaa sadevesikaivoja
UUTINEN - 16.2.2022
Asiasanat
LIIKENNE
Suuren lumimäärän ja viime päivien nopeiden lämpötilavaihteluiden takia kadut ovat paikoin hyvin liukkaita ja loskaisia. Lisävaikeuksia on viime päivinä aiheuttanut katujen sadevesikaivojen tukkeutuminen kaduilla olevan jään vuoksi, ja siitä aiheutuva tulvimisriski.
Ajankohtaistasta vantaa sivuilta
Anonyymi-ap
7
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ajankohtaista uutista löytyy Vantaan sivuilta
- Anonyymi
Vantaan tiedottaminen sivullaan yhtä onnetontota toimintaa kuin muukin teiden hoito.
- Anonyymi
Meillä autaamaatta jo kaksi viikkoa
- Anonyymi
Ei pääse töihin
- Anonyymi
Ulkokuntalaisten kokemus Vantaalla on heikosti hoidettu lumenauraus.
- Anonyymi
Onhan meillä maahanmuuttajien armeija. Lumitöihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418