Hammaslääkäri sanoi että minulla on valkojäkälä (tai punajäkälä) suussa. En muista kumpi se oli ja mitä se tekee.
Onko jollain kokemusta sellaisesta ja onko se pahakin?
Valkojäkälä vai punajäkälä
9
891
Vastaukset
- Anonyymi
Onko myös amalgaamipaikkoja hampaissa?
- Anonyymi
Onko itselläsi ja millanen sää teilläpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itselläsi ja millanen sää teilläpäin?
Amalgaaminen sää on täälläpäin!
- Anonyymi
Millä tavalla kyseinen tauti ilmenee suussa?
- Anonyymi
valkojäkälää esiintyy sukupuolielimissä.Punajäkälässä amalgaamipaikka voivat laukaista taudin. Suun limakalvon punajäkälä on yleisin ja siinä nähdään poskien, ikenien tai kielen pinnalla vaaleaa kuvioitusta ja joskus haavaumia (kuva ja kuva ). Suun limakalvomuutokset voivat olla oireettomia tai hankalan kivuliaita, jolloin erityisesti kuumat, voimakkaasti maustetut tai happamat ruoat aiheuttavat kirvelyä.
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valkojäkälää esiintyy sukupuolielimissä.Punajäkälässä amalgaamipaikka voivat laukaista taudin. Suun limakalvon punajäkälä on yleisin ja siinä nähdään poskien, ikenien tai kielen pinnalla vaaleaa kuvioitusta ja joskus haavaumia (kuva ja kuva ). Suun limakalvomuutokset voivat olla oireettomia tai hankalan kivuliaita, jolloin erityisesti kuumat, voimakkaasti maustetut tai happamat ruoat aiheuttavat kirvelyä.
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina.äidillä amalgaamia suu täynnä 🤣 koepala tulos ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina.Kannattaa kokeilla Toothguide plus purutabletteja. Ne sisältää suuhun kuuluvia bakteereita , jotka syrjäyttää hiivaa ja huonoja bakteereita suussa. Saa apteekista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeilla Toothguide plus purutabletteja. Ne sisältää suuhun kuuluvia bakteereita , jotka syrjäyttää hiivaa ja huonoja bakteereita suussa. Saa apteekista
Hiivalla ja bakteereilla ei ole mitään tekemistä punajäkälän eikä liioin valkojäkälän kanssa.
- Anonyymi
jos ei ole nielurisoja niin jäkälät kukoistaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk71300Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681203Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021055Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470997- 131904
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66807Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47802Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397766