Hammaslääkäri sanoi että minulla on valkojäkälä (tai punajäkälä) suussa. En muista kumpi se oli ja mitä se tekee.
Onko jollain kokemusta sellaisesta ja onko se pahakin?
Valkojäkälä vai punajäkälä
9
706
Vastaukset
- Anonyymi
Onko myös amalgaamipaikkoja hampaissa?
- Anonyymi
Onko itselläsi ja millanen sää teilläpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itselläsi ja millanen sää teilläpäin?
Amalgaaminen sää on täälläpäin!
- Anonyymi
Millä tavalla kyseinen tauti ilmenee suussa?
- Anonyymi
valkojäkälää esiintyy sukupuolielimissä.Punajäkälässä amalgaamipaikka voivat laukaista taudin. Suun limakalvon punajäkälä on yleisin ja siinä nähdään poskien, ikenien tai kielen pinnalla vaaleaa kuvioitusta ja joskus haavaumia (kuva ja kuva ). Suun limakalvomuutokset voivat olla oireettomia tai hankalan kivuliaita, jolloin erityisesti kuumat, voimakkaasti maustetut tai happamat ruoat aiheuttavat kirvelyä.
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valkojäkälää esiintyy sukupuolielimissä.Punajäkälässä amalgaamipaikka voivat laukaista taudin. Suun limakalvon punajäkälä on yleisin ja siinä nähdään poskien, ikenien tai kielen pinnalla vaaleaa kuvioitusta ja joskus haavaumia (kuva ja kuva ). Suun limakalvomuutokset voivat olla oireettomia tai hankalan kivuliaita, jolloin erityisesti kuumat, voimakkaasti maustetut tai happamat ruoat aiheuttavat kirvelyä.
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina.äidillä amalgaamia suu täynnä 🤣 koepala tulos ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina.Kannattaa kokeilla Toothguide plus purutabletteja. Ne sisältää suuhun kuuluvia bakteereita , jotka syrjäyttää hiivaa ja huonoja bakteereita suussa. Saa apteekista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeilla Toothguide plus purutabletteja. Ne sisältää suuhun kuuluvia bakteereita , jotka syrjäyttää hiivaa ja huonoja bakteereita suussa. Saa apteekista
Hiivalla ja bakteereilla ei ole mitään tekemistä punajäkälän eikä liioin valkojäkälän kanssa.
- Anonyymi
jos ei ole nielurisoja niin jäkälät kukoistaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010