Hammaslääkäri sanoi että minulla on valkojäkälä (tai punajäkälä) suussa. En muista kumpi se oli ja mitä se tekee.
Onko jollain kokemusta sellaisesta ja onko se pahakin?
Valkojäkälä vai punajäkälä
9
829
Vastaukset
- Anonyymi
Onko myös amalgaamipaikkoja hampaissa?
- Anonyymi
Onko itselläsi ja millanen sää teilläpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itselläsi ja millanen sää teilläpäin?
Amalgaaminen sää on täälläpäin!
- Anonyymi
Millä tavalla kyseinen tauti ilmenee suussa?
- Anonyymi
valkojäkälää esiintyy sukupuolielimissä.Punajäkälässä amalgaamipaikka voivat laukaista taudin. Suun limakalvon punajäkälä on yleisin ja siinä nähdään poskien, ikenien tai kielen pinnalla vaaleaa kuvioitusta ja joskus haavaumia (kuva ja kuva ). Suun limakalvomuutokset voivat olla oireettomia tai hankalan kivuliaita, jolloin erityisesti kuumat, voimakkaasti maustetut tai happamat ruoat aiheuttavat kirvelyä.
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valkojäkälää esiintyy sukupuolielimissä.Punajäkälässä amalgaamipaikka voivat laukaista taudin. Suun limakalvon punajäkälä on yleisin ja siinä nähdään poskien, ikenien tai kielen pinnalla vaaleaa kuvioitusta ja joskus haavaumia (kuva ja kuva ). Suun limakalvomuutokset voivat olla oireettomia tai hankalan kivuliaita, jolloin erityisesti kuumat, voimakkaasti maustetut tai happamat ruoat aiheuttavat kirvelyä.
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina.äidillä amalgaamia suu täynnä 🤣 koepala tulos ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ihmiset osaa googlettaa itse.Kaikki pitää saada valmiina.Kannattaa kokeilla Toothguide plus purutabletteja. Ne sisältää suuhun kuuluvia bakteereita , jotka syrjäyttää hiivaa ja huonoja bakteereita suussa. Saa apteekista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeilla Toothguide plus purutabletteja. Ne sisältää suuhun kuuluvia bakteereita , jotka syrjäyttää hiivaa ja huonoja bakteereita suussa. Saa apteekista
Hiivalla ja bakteereilla ei ole mitään tekemistä punajäkälän eikä liioin valkojäkälän kanssa.
- Anonyymi
jos ei ole nielurisoja niin jäkälät kukoistaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321