Vajosin ehkä tosi alas äsken. Tein feikkitilin faceen, kun halusin nähdä onko yksi ihminen estänyt mut vai poistanut koko facen. No, estetty olin. Poistin saman tien sen feikkitilin sitten. En harrasta kyyläämistä feikkitileillä, mutta tuon halusin tarkistaa. Sen pituinen se.
Hahahhahaahahhahahahahaha
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No tarkoituksen sanotaan pyhittävän keinot, ja puolustukseksesi on katsottava ettet mennyt kuitenkaan tuon pidemmälle.
- Anonyymi
En sanoisi että tuo oli alas vajoamista. Halusit tietää ja nyt tiedät. Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot on sallittu.
- Anonyymi
Ei tuo ollut minusta väärin toimittu. Sait selvyyden siihen, että sinut tosiaan oli estetty ja se auttaa eteenpäin. Eiköhän jokunen muukin ole saman tehnyt. Aktiivinen stalkkaaminen onkin sitten vähän arveluttavaa ja sitä ei kenenkään kannata edes aloittaa. Siitä voisi varmasti tulla henkisesti huono olo.
- Anonyymi
Minä ihmettelen ihmisten somekäyttäytymistä noin yleensä, jos sinua ei häiritä viestein tai muuten miksi pitää estää kun voi määrittää yksityisyysasetukset kuka näkee ja mitä? Itse laitan julkiseksi jotain ja jotain en. Mulla on seuraajia ja saavat seurata jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Osaat jo kirjoittaa nauramisen päälle.
Minä yleensä estän vain häiriköt. Eli oletko AP kenties joskus häiriköinyt jotain ihmistä?
- Anonyymi
Valitettavasti asia on niin etten enää itse pääse mun facebookiin, mutta joku toinen pääsee jotenka hän on tehnyt tuon, en minä. :(
- Anonyymi
Ihan turhaan loit feikkitilin, pystyt katsomaan sen myös muistaakseni yksityisasetusten kautta estovälilehdeltä haet nimellä ja tulee esiin nimi ja kuva. Sit ehkä et näe jos hän on estänyt hakutuloksista itsensä. Sitä kun kuvittelee että esto on sen takia että estäjä rakastaa muttei kestä nähdä toisen kuvia jne. Nämä vastaukset täällä palauttavat todellisuuuteen, kiitos. Uskokaa jo hän hakeutuu teidän lähelle jos hän tykkää ja ei laita estoa jos välittää..
No ehkä tuo alas vajoaminen oli oma näkemyksesi moisesta tempauksesta? Jatkossa ehkä et pidä sitä enää minään, jos joku toinen noin tekee. Enkä näe tuossa ongelmaa, kun et jäänyt härkkimään sillä feikkitilillä kaikkea hölmöä.
En kyllä sinällään ymmärrä miksi edes pitäisi tietää onko joku estänyt vai ei. Kyllä se henkilö on yhteydessä jos haluaa ja jos ei ole, niin sitten ei halua tai muuten vain elämä vie toiseen suuntaan.Älä tule urkkimaan!
- Anonyymi
Semmoset ihmiset pitää estää ketkä skriivaa pashaa toisista netissä, mustamaalaa ja yrittää sabotoida kaikkee yms
- Anonyymi
Aina voi yrittää, kehoitan yrittämään
- Anonyymi
Nainen ei tajuu ni ei tajuu sit tulee esto, vaik kui haukkuis anopit ja apit pitkin nettiä. Sinä just K nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924667
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843942Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1473661Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152635Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261840Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717- 881709