Qatar 2022 -- neljä parasta jäljellä

Anonyymi-ap

Niinhän siinä sitten kävi, että välierät ovat tiistain ARG-CRO sekä keskiviikon FRA-MOR. Pelin henki on luultavasti se, että Argentiina ja Ranska hakevat aktiivisemmin voittoa pelaamalla, kun taas Kroatia ja varsinkin Marokko keskittyvät puolustamaan ja tekemään vastaiskuja. Kyösti odottaa kuitenkin myös Kroatialta aktiivista hyökkäyspelaamista, koska kyllähän joukkueesta löytyy ihan mieletöntä taitoa. Marokon vahvuudet eivät ole hyökkäyspäässä.

-Argentiina-Kroatia. Kroatian viidestä tämän turnauksen pelistä neljä on ollut tasan 90min jälkeen, joten ei tähän matsiin voi oikein muuta pelimerkkiä ruksata kuin tasurin. Kerroin näkyy olevan 3.35. Argentiinan kerroin on noin 1.80, joka tuntuu vahvasti alikertoimelta. Ellei betsaa tasuria, niin ainakin Kyöstin bärstuntuma on se, että Kroatian yli viiden kerroin maistuu huomattavasti enemmän kuin Argentiinan reilusti alle kahden kerroin. Heitetään tuttu ja turvallinen tulosarvaus: 1-1 ja ratkaisu siirtyy rankkarikisaan.

-Ranska-Marokko. Tjaa, jokohan Marokon yllätykset loppuisivat? Marokon voitto Portugalista yllätti miljoonat. Kyöstikin tunnustaa, että vaikka hänen mielestään Marokolla oli saumat viedä peli jatkoajalle, niin Portugalin jääminen ilman maalia ei ollut Kyöstin etukäteisvisioissa. Bono teki pari huippupelastusta Marokon maalilla. Ronaldokin varmaan jossittelee pitkään, että olisihan se avopaikka pitänyt käyttää paremmin hyödyksi. On vaikeata nähdä, että Marokko pyörittäisi peliä, joten eiköhän tässä välierässä käy niin, että Marokko puolustaa ja Ranska jauhaa kärsivällisesti pallon kanssa, kunnes Bono viimein joutuu antautumaan. Visio on se, että Ranska tekee perinteisellä pelillä maalin ja sitten viimeisellä minuutilla vielä toisen tyhjiin, kun kaikki marokkolaiset ovat Ranskan maalilla! Tulosarvaus 2-0 Ranskalle (ellei erotuomari päätä antaa rankkaria Marokolle...). Kyösti ei vielä osaa sanoa, betsaako hän tätä matsia vai ei, mutta jos betsaa, niin hän varmaan vetäisee Ranskan tasan kahden maalin voittoa, josta näkyy saavan päälle neljän kerrointa. Eli peli saisi päättyä esim. 2-0 tai 3-1. Ranskan suorasta voitosta saa kertoimeksi noin 1.50, joka tuntuu aika pieneltä kertoimelta. Kyöstin bärstuntuma on, että Ranskaa voisi nykäistä, jos siitä saisi edes 1.80.

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkeehän ton nyt sokea Reettakin, että mitkä joukkueet ton finaalin pelaavat. Argentiinaa ollaan kovaa vauhtia leipomassa maailmanmestariksi. Brasilian hehkuttaminen kisojen alkukierroksien ajan oli peitetarina, jotta Argentiina saa kaikessa rauhassa hoidella itsensä "kompuroinnin" kautta jatkoon ja nyt sitten etenee huomenna selvällä voitolla Kroatiasta loppuotteluun, jossa tietenkin ennakkoon riittävän uskottava vastustaja Ranska. Kuitenkaan Ranska ei pelaa loppuottelussa enää samaa huippufutista kuin alkusarjassa. Tämäkin on osa suunnitelmaa. Messille halutaan sementoida kaiken voittaneen supertähden status, jotta hänet voidaan rinnastaa Peleen ja Maradonaan.

Että kyllä ne puheet Kroatian finaalipaikasta voi tunkea syvälle persaukkoon ja todeta, että FIFA:n ja Qatarin öljysheikit saavat lopulta haluamansa mestarin.

• Anonyymi

On ihan pakko vielä tarttua tohon Kroatian pellemäiseen pelipaitaan. En tiedä kuka tai mikä taho on päättänyt, että toi naurettava ruutukuviointi pitää tuoda maajoukkueen pelipaitaan. En ole hirvemmän näköisiä pelipaitoja kellään nähnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe