Jo yli neljännes yrityksistä suunnittelee lomautuksia https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009261195.html
Tätä ette varmaan odottaneet mutta olihan se ihan selvä että näin tulee käymään kun annetaan tyhjän puhuvia ja vääristeltyjä lausuntoja miten energian hintaan ei pystytä vaikuttamaan. Muut maat kyllä ovat pystyneet joten herää epäilys tai ei epäilystäkään vaan tieto TOIMETON JA OSAAMATON HALLITUSTYÖSKENTELY .
Noiden aikojen energia on mennyt tappeluun ja siitä toipumiseen joten muuhun energiaan ei ole voimavaroja eikä kiinnostusta puuttua.
Saamattomalle hallitukselle kusinen talvi
Anonyymi-ap
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
HALLITUS VAIHTOON !
- Anonyymi
Ikävä sipilön ilmqistöihin tai vanha sen ja stubidon rikaiden lihotus talkoisiin
Eikeskiluokallam ole köyhä sillä on rahaa onko sulla
- Anonyymi
Mihin kaikki i miljardia yritystuki ja sosiqqlietuutta yrityksilssä on kadonnut joka vuosi
- Anonyymi
Jo yli neljännes yrityksistä suunnittelee lomautuksia https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009261195.html
- Anonyymi
Torkkupeittojen alla loisivia poliitikoita ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 931324
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231020Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928