sateen piiskatessa voimallisesti katua. Olen onnentyttö ,tänään ei ole yhtään kaatista ohjelmassa.Ei haaskun sulat kastu..kas uitettu haaskatar kyllä on kaikkiea muuta kuin sievä näky..Viikonloppu meni ja heilat kanssa. No..mökillä näyttää jo siistiltä. Laitoin optimistina paikat semmoseen trimmiin ,että jos Juhannushäitä pukkaa..ei tarvitse hävetä.White Wedding..neidon mieli...hmm..hyvää musaa. Ihanaa maanantaita Huuhaa namiksille...muista ,että kun liikutat itseäsi ,haasku ihastelee sua jossain nurkantakana..kurkkaa ujosti ja vetää syvään henkeä ,nam!
White Wedding...Huuhaa
15
754
Vastaukset
- haaskatar
sai viikonloppuna..ihanasti..itse sain vain selän jäykäksi ..hmm.joku miellyttävä nettimies vois kyllä nyt vähän hieroa haaskun selkeää ja suukottaa niskaa...kyllä tulisi hyvä mieli..mutta silleen lempeästi..kevyesti kuin höyhenen henkäys..ettei yksikään kauniista sulistani taittuisi...kuiskailisi kauniita..juu..
..saanut.. pysytteli kotona.. teki taiteellisia projekteja eikä juonut edes saunaolutta.. ja tänään remonttihommiin..
- nylkynen
Sain ,mutta en muista mitä töihin iltaan oksettaa.
Autosta ei vielä minkäänlaista havaintoo kai joku sen tuo. Rahaa on mennyt paljon,mutta se ei vituta
sitä saa aina lisää. Töihin meno on jo toinen juttu,siellä perkeleen perseennuolijat tietävät joka askeleen. Luuevat saavan bonusta kun uutisoivat toilailujani.
Kämppäkin on niin sakaisin,että en ollut löytää itseäni. Voi jumalauta tätä autuutta - haaskatar
nylkynen kirjoitti:
Sain ,mutta en muista mitä töihin iltaan oksettaa.
Autosta ei vielä minkäänlaista havaintoo kai joku sen tuo. Rahaa on mennyt paljon,mutta se ei vituta
sitä saa aina lisää. Töihin meno on jo toinen juttu,siellä perkeleen perseennuolijat tietävät joka askeleen. Luuevat saavan bonusta kun uutisoivat toilailujani.
Kämppäkin on niin sakaisin,että en ollut löytää itseäni. Voi jumalauta tätä autuuttamun naama..tai siis nokka suli nyt onnelliseen hymyyn...mitäs jos kävisin tähän pikkasen pötkölleen..hmm laittaisin eteeristä öljyä..oliskos hieronnan paikka..joo öljytty linnun nysä ,jolla otsatukka pörhössä...pojat mulla oli jo ikävä teitä ,kääk koko viikonloppu ilman teitä ,snif..Iam a wild one..pamahti soimaan..
- haaskatar
haaskatar kirjoitti:
mun naama..tai siis nokka suli nyt onnelliseen hymyyn...mitäs jos kävisin tähän pikkasen pötkölleen..hmm laittaisin eteeristä öljyä..oliskos hieronnan paikka..joo öljytty linnun nysä ,jolla otsatukka pörhössä...pojat mulla oli jo ikävä teitä ,kääk koko viikonloppu ilman teitä ,snif..Iam a wild one..pamahti soimaan..
pintapuolisesti hillitsen itseni hyvin..mutta mutta..pikku runo korvaani ja hieronta..sytyttää semmoisen ikiroihun ,että siinä lämmössä voisi vaikka koko komppania lämmitellä varpaitaan...sensuellina Naislintusena..erotiikka on yhtä ihanaa ja luonnollista kuin ilma ,jota hengitän...
- nylkynen
haaskatar kirjoitti:
mun naama..tai siis nokka suli nyt onnelliseen hymyyn...mitäs jos kävisin tähän pikkasen pötkölleen..hmm laittaisin eteeristä öljyä..oliskos hieronnan paikka..joo öljytty linnun nysä ,jolla otsatukka pörhössä...pojat mulla oli jo ikävä teitä ,kääk koko viikonloppu ilman teitä ,snif..Iam a wild one..pamahti soimaan..
Vanha kikka ranne turvoksiin ja lääkäriin SAIRASLOMAA !!! aamu oli harmaa nyt on kirkasta
pari pulloo . - perskuti
haaskatar kirjoitti:
pintapuolisesti hillitsen itseni hyvin..mutta mutta..pikku runo korvaani ja hieronta..sytyttää semmoisen ikiroihun ,että siinä lämmössä voisi vaikka koko komppania lämmitellä varpaitaan...sensuellina Naislintusena..erotiikka on yhtä ihanaa ja luonnollista kuin ilma ,jota hengitän...
Kiitos Sinulle saamastani huomiosta!
Teistä lintumaailman eläjistä en paljon tiedä, mutta sen verran olen tajunnut, että olette liikkuvaa laatua.
Onko haaskattaren suvussa havaittu tuota käen vikaa:=?DD
Noi ty...,anteeksi, nuo tiput on niin perskutin kivoja, kun ne on niin untuvaisia ja vielä jotenkin hallittavissa....no jopas olen nopeasti oppinut valehtelemaan, syytän huuhaata!
Raastuvassa tavataan:=))DDDD - haaskatar
perskuti kirjoitti:
Kiitos Sinulle saamastani huomiosta!
Teistä lintumaailman eläjistä en paljon tiedä, mutta sen verran olen tajunnut, että olette liikkuvaa laatua.
Onko haaskattaren suvussa havaittu tuota käen vikaa:=?DD
Noi ty...,anteeksi, nuo tiput on niin perskutin kivoja, kun ne on niin untuvaisia ja vielä jotenkin hallittavissa....no jopas olen nopeasti oppinut valehtelemaan, syytän huuhaata!
Raastuvassa tavataan:=))DDDDaika erikoinen ajatus..naislintu laittoi maanantaiaamuun ..värinää ja pojat vie käräjille..toi oli kyllä tämmöselle blondille linnun nysälle uusi ajatus.. joteskin toi Perskuti ja se flesh biisi soi mökillä mun pienessä päässä..kyllä lehtikasat sai kyytiä..joo yhden salin kahvihuoneessa tuli käytyä..aamupäivät seurasin voileipä juttujen liikehdintää ja iltapäivät pullien siirtelyä..aina kun silmä vältti otin yhden pöydästä..Pasilassa tapahtunutta. Sitten en koskaan jättänyt takkia narikkaan kun komea kyltti sanoi valtio ei vastaa omaisuudesta..haaveilin ,kyllä ,että takin katoamisesta vois mennä ulisemaan naapuri taloon kun silläpuolella silmä lepää kananpakkaamon komeissa miehissä..huokaus.
- haaskatar
nylkynen kirjoitti:
Vanha kikka ranne turvoksiin ja lääkäriin SAIRASLOMAA !!! aamu oli harmaa nyt on kirkasta
pari pulloo .sen verran tässä röyhistelen..pörhistän sulkiani ,että leuhkin uudella ystävälläni. Todellinen Kaunotar..Lola. Menen nyt lounaalle hänen kanssaan..Siis olen iloinen ,että tämmönen linnun nysä kelpaa hienon luostarikoulun kasvatin seuraan..Joskus sen Papan kanssa roskiksilla tavattu..Olen muutaman tunnin kuin lainahöyhenissä ,etten mokaa mitään..Nylkyttäjä..pieni suukko ranteeseesi..älä pyöritä liikaa hiirtä. Mukavaa päivää pojat..onkohan ruokana paellaa..nokin sitten parhaat palat päältä ja ryystän sitä sangriaa..simmonen ladylike..jos löytäis sen sisäisen käen..tai jonkun gontson..
- nylkynen
haaskatar kirjoitti:
sen verran tässä röyhistelen..pörhistän sulkiani ,että leuhkin uudella ystävälläni. Todellinen Kaunotar..Lola. Menen nyt lounaalle hänen kanssaan..Siis olen iloinen ,että tämmönen linnun nysä kelpaa hienon luostarikoulun kasvatin seuraan..Joskus sen Papan kanssa roskiksilla tavattu..Olen muutaman tunnin kuin lainahöyhenissä ,etten mokaa mitään..Nylkyttäjä..pieni suukko ranteeseesi..älä pyöritä liikaa hiirtä. Mukavaa päivää pojat..onkohan ruokana paellaa..nokin sitten parhaat palat päältä ja ryystän sitä sangriaa..simmonen ladylike..jos löytäis sen sisäisen käen..tai jonkun gontson..
Haaskatar minä ihailen sinua vilpittömästi.
Nimesi antaa joillekin väärän kuvan sinusta.
Minulle olet Kuningatar jota en voi koskaan tule loukkaamaan,tai arvostelemaan. Ranne on kunnossa pää ei tule koskaan. Tuli noutaja täytyy mennä
Hyvää päivän jatkoa - haaskatar
nylkynen kirjoitti:
Haaskatar minä ihailen sinua vilpittömästi.
Nimesi antaa joillekin väärän kuvan sinusta.
Minulle olet Kuningatar jota en voi koskaan tule loukkaamaan,tai arvostelemaan. Ranne on kunnossa pää ei tule koskaan. Tuli noutaja täytyy mennä
Hyvää päivän jatkoaOtetaan Lolan kanssa tossa Sangriat ja jutellaan teistä mistäs sitä naiset muutakaan...Kivaa viikkoa..nyt harjoittelen Lolan opastuksella flamencon askelia..kiva meininki kun jyvälle pääsee..
- haaskatar
haaskatar kirjoitti:
Otetaan Lolan kanssa tossa Sangriat ja jutellaan teistä mistäs sitä naiset muutakaan...Kivaa viikkoa..nyt harjoittelen Lolan opastuksella flamencon askelia..kiva meininki kun jyvälle pääsee..
Todellinen herrasmies..haluaa itse kirjoittaa Sinulle ,hänestä naisen ei tule tehdä aloitetta. Huokaus..kuule kuolaisin itse sen perään ,mutta mulla ei ole mitään mahkuja. Tietää jo ,että olet tasokas Nainen..kerro sitten tykkäsitkö..Otetaan tossa vielä Lolan kanssa pienet sangriat ,kyllä noi Espanjalaiset on vieraanvaraista porukkaa..Kuule se sun saltti on tumma ja komea pakkaus..
- Lola
haaskatar kirjoitti:
Todellinen herrasmies..haluaa itse kirjoittaa Sinulle ,hänestä naisen ei tule tehdä aloitetta. Huokaus..kuule kuolaisin itse sen perään ,mutta mulla ei ole mitään mahkuja. Tietää jo ,että olet tasokas Nainen..kerro sitten tykkäsitkö..Otetaan tossa vielä Lolan kanssa pienet sangriat ,kyllä noi Espanjalaiset on vieraanvaraista porukkaa..Kuule se sun saltti on tumma ja komea pakkaus..
moi..huuhaa. Me vaan tanssitaan ja nautitaan herkkuja. Muakin kiinnostais se Antti. Oletko rehti suomalainen sälii ja simmosia..pikkasen ujostelen ,mutta toi lintu kannustaa..Noh ,vaikutit mukavalta ,haluaisin jutella kanssasi lisää..Olen kyllä vanhaikainen ,mutta iloinen ja runko..no Veenuksen ,tumma ja tukinen ,se on sitten oksat Bois!!!!
- Lola
Lola kirjoitti:
moi..huuhaa. Me vaan tanssitaan ja nautitaan herkkuja. Muakin kiinnostais se Antti. Oletko rehti suomalainen sälii ja simmosia..pikkasen ujostelen ,mutta toi lintu kannustaa..Noh ,vaikutit mukavalta ,haluaisin jutella kanssasi lisää..Olen kyllä vanhaikainen ,mutta iloinen ja runko..no Veenuksen ,tumma ja tukinen ,se on sitten oksat Bois!!!!
osaan jo ihania suomalaisia lauluja..pohjoista viljaa..hmmmm..kirmailis nyt se Antti tähän..ahhhh..haaskalinnut saalistaa...pohjoista hmmm..aina vaan aahhh..Haaskatar ,ojo sangria loppu..no kipasen laittamaan lisää..jännä keinuva tunne ,no keittiö on nyt vähän kuin semmonen kajuutta..jotkut merimiehet saattaisi sopia hyvin kun olen tällainen tumma ruusu..laitan tosta yhden kukan korvalehden taakse..hmmm..
- Lola
Lola kirjoitti:
osaan jo ihania suomalaisia lauluja..pohjoista viljaa..hmmmm..kirmailis nyt se Antti tähän..ahhhh..haaskalinnut saalistaa...pohjoista hmmm..aina vaan aahhh..Haaskatar ,ojo sangria loppu..no kipasen laittamaan lisää..jännä keinuva tunne ,no keittiö on nyt vähän kuin semmonen kajuutta..jotkut merimiehet saattaisi sopia hyvin kun olen tällainen tumma ruusu..laitan tosta yhden kukan korvalehden taakse..hmmm..
lennä mulle jokin kaunis kuva tai symboli..Kiva kun on tollanen lintunainen kaverina kun se lentää..joo mä olen se Kaunotar ja Haaskis lentää..eihän kukaan voi kaikkea hallita..ai..ai.ai puertorico..tsatsatsaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786