Rasismisyytösten perusteena on aina vain se että Suomeen muuttaneita ja työnteosta ja itsensä elatuksesta kieltäytyneitä ei saisi moittia. Eli jokaiselle Suomeen muuttavalle pitäisi rasistisyyttelijöiden näkemyksen mukaan suoda velvollisuuksista vapaa elatus. Eikö tämä jos mikä ole pahinta rasismia!
Rasistiksi syyttelevät ovat yksisilmäisiä
7
197
Vastaukset
- Anonyymi
olet vain suomalinen , mutta matu on suomalainen ja oman maansa edustaja samaan aikaan 🤣
Siitä on huomattavaa etua , kaksilla rattailla ajoa .- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17667175g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Turvapaikkaturisteja on, mutta ei saa kuitenkaan moittia, sillä siitä voi kukkahattutädeille tulla paha mieli ja on erittäin tärkeä suojella heitä mielipahalta.
- Anonyymi
Oletko miettinyt mitä Paavo Väyrynen tekisi tilanteessa?
- Anonyymi
kyllä paavo oli ihan samoilla linjoilla juneksen kanssa , samassa vaalitilaisuudessa
- Anonyymi
Maahanmuuttajataustaiset jengit kohdistaa rikollisen käytöksen vain Suomalaisiin nuoriin. Sehän on rasismia Suomalaisia kohtaan.
- Anonyymi
PAAVO VÄYRYNEN TIETÄÄ MITÄ TEHDÄ!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k293790- 412569
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422518Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82275- 211894
- 381729
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001470- 1411457
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461408