Jos minulla on maksakirroosi, kuinka todennäköisesti kuolen alle 40-vuotiaana?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Joka tapauksessa ehdit tehdä lukuisia turhia aloituksia...
- Anonyymi
Minä juon usein viikonloppuna,
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17667344x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hyvin mahdollista jos ottaa rajusti risteily aluksella?⏳
- Anonyymi
nii tai jos vasen kenkä on hukassa. Kestääkö sen hengissä noin vuoden tai kaksi?
- Anonyymi
Kirroosin kanssa voi onnistua elämään monia vuosia.
Elintavat yleensä ratkaisee aika paljon, jos jo kirroosin asteella ollaan. - Anonyymi
Voit vielä tänään jäädä rekan alle ja kuolla. Muussa tapauksessa kidut pahemmin ja pahemmin vuosia.
- Anonyymi
Nojoo, jos Suomessa asut et menetä mitään muuta kun elämäsi.
Suomi on nimittäin täyspska maa.
- Anonyymi
Joko kuolet tai et kuole, siis fifty-fifty.
- Anonyymi
Ei ollut maksakirroosia kun ultraäänessä kävin.
Voi olla että kuollee aijeminkin, hoito voi olla haasteelista.
- Anonyymi
Jos ryyppäät, kuolet alle 40 vuotiaana.
Jos et ryyppää, kuolet yli 40 v.
Siis ilman onnettomuuksia ja uusia sairauksia.
- Anonyymi
Elämä ei ole pelkkää jossittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561