Alde 3000 ei toimi

Alde 3000 ei toimi kaasulla eikä sähköllä. Mitähän pitää tehdä että saisin sen toimimaan taas..

12

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko vaikka, että viet korjaamolle tai pyydät korjaajan paikalle?

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17668586y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vaihda auto tai vaunu, kumpi liekään, sellaiseen jossa rumatikki niin toimii.
      Alde on murheenkryyni. Menetät hermosi ja joudut Niuvaan.
      "Rumatikki luotettavasti lämpöä lykkää, kroppasi ja hermosi siitä tykkää"!

      • Anonyymi

        Aldekin voi olla murheenkryyni, se on ihan totta. Solifer 6 etukontin Aldessa (en muista mallinumeroa) oli riittävästi korjattavaa. Vaunu oli 5 vuotta ja pannua korjattiin kolmesti. Rahaa korjauksiin paloi ainakin 1000 eskoa.


    • Anonyymi

      Pelataanko viikonloppuna Tuurissa mölkkyä??

    • Anonyymi

      Ilmeisesti vähän hankala kysymys. Samaa on kysytty Karavaanari.org foorumilla. Täällä alkaa koht sillään tavallinen lässytys, jossa ei ole järjen häivää. Olkoon aloituksen aihe mikä tahansa.
      Pitäisi kysyjällä varmaankin olla jotain tarkempaa kerrottavaa. Miten vika alkoi ja miten se ilmenee. Mitä on tehty ja onko ollut huollossa jossain. Vai itse vain jotain tehty. Kyllä tuolla Karavaanari.org antaa hyviä vastauksia, kun vähän pilkkoo ja palastelee kysymystään enemmän. Minä en osaa muuta neuvoa.
      Suomi24 oli aika hyvä keskustelufoorumi vielä kymmenisen vuotta sitten. Mutta nykyään pelkkä vatipäitten aivopierufoorumi.

      • Anonyymi

        Olipa asiaton vastaus. Eikö tuo ohje, "vaihda auto tai vaunu...jossa rumatikki.." ole ihan asiallinen. Sillä hän ongelma poistuu. Tuo oli vain yksi vaihtoehto ja edellä oli vielä ehdotus korjaamosta tai korjaajasta.
        "Rumatikki peliin, soveltuu keliin kuin keliin"!


    • Anonyymi

      Paina ylikuumenemissuojan nappula sisään ja taas toimii.

      • Anonyymi

        Rumatikillä meilläkin puhalleltiin, vielä syyskylmilläkin. T. Työeläkeläinen.


    • Anonyymi

      Huumormiehii!!
      Lämmittimiä olisi hyvä käyttää ettei käy niin että auto seisoo talven käyttämättä. Jääkaappia ja lämmitintä hyvä käyttää seisonta-ajallakin.

    • Anonyymi

      Vaikka rumatikistä heitetään täällä huulta mutta kyllä tosiasia on että rumatikki on paras.
      Mulla oli eka autossa Alde. Silloin vielä nuori vaimokin tajusi että se on huono, sanoi mulle että "joko Alde lähtee tai hän lähtee"
      Siitä saakka ollut rumatikki ja edelleen sama vaimo🤣

      • Anonyymi

        Vaimot voi ruveta pomottelemaan, kun ne huomaa, että mies on joku tupsluikkari ja pehmolelu! Meillä vaimo arvostaa ja kunnioittaa minun mielipiteitä ja osaamista! Meillä oli eka vaunussa Trumatic ja nykyään matka-autossa Alde! Paremmin ei asiat voisi olla! On lämpöä ja lempeä, autossa ja elämässä yleensäkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe