Alde 3000 ei toimi kaasulla eikä sähköllä. Mitähän pitää tehdä että saisin sen toimimaan taas..
Alde 3000 ei toimi
12
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko vaikka, että viet korjaamolle tai pyydät korjaajan paikalle?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17668586y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vaihda auto tai vaunu, kumpi liekään, sellaiseen jossa rumatikki niin toimii.
Alde on murheenkryyni. Menetät hermosi ja joudut Niuvaan.
"Rumatikki luotettavasti lämpöä lykkää, kroppasi ja hermosi siitä tykkää"!- Anonyymi
Aldekin voi olla murheenkryyni, se on ihan totta. Solifer 6 etukontin Aldessa (en muista mallinumeroa) oli riittävästi korjattavaa. Vaunu oli 5 vuotta ja pannua korjattiin kolmesti. Rahaa korjauksiin paloi ainakin 1000 eskoa.
- Anonyymi
Pelataanko viikonloppuna Tuurissa mölkkyä??
- Anonyymi
Ilmeisesti vähän hankala kysymys. Samaa on kysytty Karavaanari.org foorumilla. Täällä alkaa koht sillään tavallinen lässytys, jossa ei ole järjen häivää. Olkoon aloituksen aihe mikä tahansa.
Pitäisi kysyjällä varmaankin olla jotain tarkempaa kerrottavaa. Miten vika alkoi ja miten se ilmenee. Mitä on tehty ja onko ollut huollossa jossain. Vai itse vain jotain tehty. Kyllä tuolla Karavaanari.org antaa hyviä vastauksia, kun vähän pilkkoo ja palastelee kysymystään enemmän. Minä en osaa muuta neuvoa.
Suomi24 oli aika hyvä keskustelufoorumi vielä kymmenisen vuotta sitten. Mutta nykyään pelkkä vatipäitten aivopierufoorumi.- Anonyymi
Olipa asiaton vastaus. Eikö tuo ohje, "vaihda auto tai vaunu...jossa rumatikki.." ole ihan asiallinen. Sillä hän ongelma poistuu. Tuo oli vain yksi vaihtoehto ja edellä oli vielä ehdotus korjaamosta tai korjaajasta.
"Rumatikki peliin, soveltuu keliin kuin keliin"!
- Anonyymi
Paina ylikuumenemissuojan nappula sisään ja taas toimii.
- Anonyymi
Rumatikillä meilläkin puhalleltiin, vielä syyskylmilläkin. T. Työeläkeläinen.
- Anonyymi
Huumormiehii!!
Lämmittimiä olisi hyvä käyttää ettei käy niin että auto seisoo talven käyttämättä. Jääkaappia ja lämmitintä hyvä käyttää seisonta-ajallakin. - Anonyymi
Vaikka rumatikistä heitetään täällä huulta mutta kyllä tosiasia on että rumatikki on paras.
Mulla oli eka autossa Alde. Silloin vielä nuori vaimokin tajusi että se on huono, sanoi mulle että "joko Alde lähtee tai hän lähtee"
Siitä saakka ollut rumatikki ja edelleen sama vaimo🤣- Anonyymi
Vaimot voi ruveta pomottelemaan, kun ne huomaa, että mies on joku tupsluikkari ja pehmolelu! Meillä vaimo arvostaa ja kunnioittaa minun mielipiteitä ja osaamista! Meillä oli eka vaunussa Trumatic ja nykyään matka-autossa Alde! Paremmin ei asiat voisi olla! On lämpöä ja lempeä, autossa ja elämässä yleensäkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1143681Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141651Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141518Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181376Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2931363Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi241232Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy72913Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti14890Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä113842Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60809