Mika Yrjölä ? Miten voit kun rakastat Hillsong ??????

11

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja kun rakastat noita niin rakastat myös vainajahenget >>
      3. Moos. 19:31 

Älkää kääntykö vainaja-ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

3. Moos. 20:6 

Ja jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni ja hävitän hänet hänen kansastansa.

3. Moos. 20:27 

Jos jossakin miehessä tai naisessa on vainaja-tai tietäjähenki, niin heidät rangaistakoon kuolemalla; heidät kivitettäköön, he ovat verivelan alaiset."

5. Moos. 14:1 

"Te olette Herran, teidän Jumalanne, lapsia. Älkää viileskelkö ihoanne älkääkä ajako paljaaksi päätänne otsapuolelta vainajan tähden,

5. Moos. 18:11 

joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.

12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
      13 Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä.

• https://www.youtube.com/watch?v=C7R6AKFlWhI
      Mika Yrjölä !!!
      Katso ja lue Pyhä Raamattu miksi David ja hänen kirkko ei enää soittaa Bethel ja Hillsongin musikkia !! Sano sinäkin STOPP Hillsongille ja Bethelille joka makaa haudoissa ja ammentaa vainajahenkiä ja sieltä voima tehdä mirakel ...

• Anonyymi

Hilsongilla on paljon hyviä hengellisiä lauluja. Ei laulu uskoa pilaa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mika Yrjölä on jo kuukausia asunut USAssa.

• Anonyymi

No niin . Huh huh . Juoksee sen hengen perässä joka haudoista on kotoisin.

• Anonyymi

Meinaako aloittaja, että Mika Yrjölä otti Amerikkaan muuttaessaan mukaan Suomen parhaimmat hengelliset-CD:n??

• Siis Mika on lähtenyt Usaan makamaan haudoissa Hillsongiläisten , Bethelin ,Jesus Culture, and Elevation . kanssa uuskarismaattisen tavoin. !!

• Siis Mika romutti Saalem ja lähti Usaan hakemaan kiitosta uuskarismaattilaisista !!!

• Järkyttävä Helluntalaismeininki jos edes voi tunnistaa sitä Helluntailaisten ???

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8316
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4518
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4088
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      51
      3365
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3106
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2546
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2139
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2003
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1996
    Aihe