Mukavaa päivää N nainen

Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. 🤗 Terveisin J 🤴

70

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrän kyllä, etten kiinnosta häntä... 🫤

      • Anonyymi

        Et sinä sutena saa vastauksia. Ei se tunnista sinua tuosta.


      • Anonyymi

        Kannattaisi luopua tuosta prinssi susi ajattelusta. Kaivata vain n naista niin sitten ehkä voisi vastauksia tulla. En minä ainakaan haluaisi kaivatultani huomata tuommoista nikkiä ja sitten joku palstaprinssi sähköpostiin rueta kirjoittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi luopua tuosta prinssi susi ajattelusta. Kaivata vain n naista niin sitten ehkä voisi vastauksia tulla. En minä ainakaan haluaisi kaivatultani huomata tuommoista nikkiä ja sitten joku palstaprinssi sähköpostiin rueta kirjoittelemaan.

        Miksi psyykkaat häntä kuvittelemaan että joku nuori daami häntä kaipaisi missään olosuhteissa jos on estollekin joutunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi psyykkaat häntä kuvittelemaan että joku nuori daami häntä kaipaisi missään olosuhteissa jos on estollekin joutunut?

        Mistäs tuota tietää. Ei se ainakaan helpotu ellei tiedä ja se tieto ei millään palstaprinssin ja suden nikeillä saada vaan n naiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi psyykkaat häntä kuvittelemaan että joku nuori daami häntä kaipaisi missään olosuhteissa jos on estollekin joutunut?

        En ymmärrä sitäkään, miksi minut täytyi estää? Kyllä uskon jos sanotaan kiltisti, ei kiitos. Estäminen tuntui ihan liioittelulta ja loukkaa enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tuota tietää. Ei se ainakaan helpotu ellei tiedä ja se tieto ei millään palstaprinssin ja suden nikeillä saada vaan n naiselle.

        Nyt on mustakoirakin kaipaa n. Menee sekaisin sillä n naisella. Kannattaisi tehdä hänestä oma nikki jolla kirjoitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on mustakoirakin kaipaa n. Menee sekaisin sillä n naisella. Kannattaisi tehdä hänestä oma nikki jolla kirjoitat.

        Vähän luulen että prinssi 🤴 on kuitenkin tullut tutuksi puolelle Suomea.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vähän luulen että prinssi 🤴 on kuitenkin tullut tutuksi puolelle Suomea.

        Tuskinpa on sille naiselle. Haluatko tuntemattomien kanssa olla täällä tuttu prinssi vai näyttää sille n naiselle että kaipaat juuri sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa on sille naiselle. Haluatko tuntemattomien kanssa olla täällä tuttu prinssi vai näyttää sille n naiselle että kaipaat juuri sitä?

        Tämä on viimeinen kerta kun muistutan tästä. Teet sen jälkeen mitä haluat. Sitä n et tule löytämään noilla palstanikeillä sen vain sanon. Kannattaisi vaihtaa siihen n naiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa on sille naiselle. Haluatko tuntemattomien kanssa olla täällä tuttu prinssi vai näyttää sille n naiselle että kaipaat juuri sitä?

        Mistä asti olet ollut täällä? Tietysti toivon että minut tunnistaisi, jos täällä käy...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on viimeinen kerta kun muistutan tästä. Teet sen jälkeen mitä haluat. Sitä n et tule löytämään noilla palstanikeillä sen vain sanon. Kannattaisi vaihtaa siihen n naiselle.

        Ymmärrän. Kiitos sinulle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä asti olet ollut täällä? Tietysti toivon että minut tunnistaisi, jos täällä käy...

        Ei se tuosta sinua tunnista. Ei kukaan halua jutella jonkun palstahahmon kanssa vaan ihan oikean kaipailijan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä asti olet ollut täällä? Tietysti toivon että minut tunnistaisi, jos täällä käy...

        Mutta taidatkin haluta jäädä vain palstahahmoksi ei siinä mitään. Et sitten sitä naistakaan tule löytämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta taidatkin haluta jäädä vain palstahahmoksi ei siinä mitään. Et sitten sitä naistakaan tule löytämään.

        Enhän minä mikään palstahahmo yritä olla, vaan rekkautunut. Eikö riitä että otsikkoon kirjoittaa, ketä kaipaa ja kenestä haaveilee? Niinhän kaikki muutkin tekevät.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä mikään palstahahmo yritä olla, vaan rekkautunut. Eikö riitä että otsikkoon kirjoittaa, ketä kaipaa ja kenestä haaveilee? Niinhän kaikki muutkin tekevät.

        Olet jo palstahahmo tuolla susi jutulla. Et kirjoita useasti aloituksiisi mitään kenestä haaveilet ja kaipaat. Ei se n nainen sinua tuolla löydä tai tuskin haluaa jonkun hahmon kanssa jutella vaan mielellään jonkun joka kaipaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo palstahahmo tuolla susi jutulla. Et kirjoita useasti aloituksiisi mitään kenestä haaveilet ja kaipaat. Ei se n nainen sinua tuolla löydä tai tuskin haluaa jonkun hahmon kanssa jutella vaan mielellään jonkun joka kaipaa.

        Ok... Olen tehnyt siinä virheen, nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Entä jos tästä lähin kirjoitan hänelle, otsikossa joka kerta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok... Olen tehnyt siinä virheen, nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Entä jos tästä lähin kirjoitan hänelle, otsikossa joka kerta?

        On sekin hyvä alku. Helpoin olisi tietysti laittaa nuo sudet ja prinssit pois ja kirjoittaa vain n naiselle vaikka uudella nikillä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ok... Olen tehnyt siinä virheen, nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Entä jos tästä lähin kirjoitan hänelle, otsikossa joka kerta?

        Miksi se uusi nikki toimisi paremmin? Eihän täällä kovin moni muu käytä nikkejä, ja ajattelin sen herättävän enemmän huomiota.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi se uusi nikki toimisi paremmin? Eihän täällä kovin moni muu käytä nikkejä, ja ajattelin sen herättävän enemmän huomiota.

        Mutta sen naisen huomiotahan sinä juuri haluatkin etkä muiden. Edes joku nikki tai juttu sen nimeen liittyen? Ei siis suoraan sen naisen nimeä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi se uusi nikki toimisi paremmin? Eihän täällä kovin moni muu käytä nikkejä, ja ajattelin sen herättävän enemmän huomiota.

        Tuo susi ja prinssi on vain palstahahmoja mutta jos sinä sen naisen haluat löytää niin pitää etsiä oikeasti eikä vain hahmona olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo susi ja prinssi on vain palstahahmoja mutta jos sinä sen naisen haluat löytää niin pitää etsiä oikeasti eikä vain hahmona olla.

        Yritätkö sä yllyttää yksinkertaisia täällä laittamaan kunnon vainot päälle jotain nuorta tyttöä kohtaan vai mistä tuo jankkaus johtuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo susi ja prinssi on vain palstahahmoja mutta jos sinä sen naisen haluat löytää niin pitää etsiä oikeasti eikä vain hahmona olla.

        Ok. Niistä tuli vahingossa hahmoja tänne. Se ei ollut tarkoitus. Kaipa se lähti lapasesta koko homma. En ole nähnyt aikoihin, mitää itselleni sopivia aloituksia, toisin kuin vielä viime vuoden syksyllä. Ehkä hän ei enää ole täällä. Olen vain palstahahmoillut ja tuhlannut aikaani siten..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö sä yllyttää yksinkertaisia täällä laittamaan kunnon vainot päälle jotain nuorta tyttöä kohtaan vai mistä tuo jankkaus johtuu?

        En minä halua ketään vainota...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Niistä tuli vahingossa hahmoja tänne. Se ei ollut tarkoitus. Kaipa se lähti lapasesta koko homma. En ole nähnyt aikoihin, mitää itselleni sopivia aloituksia, toisin kuin vielä viime vuoden syksyllä. Ehkä hän ei enää ole täällä. Olen vain palstahahmoillut ja tuhlannut aikaani siten..

        Ymmärrän. Kannattaisi mielestäni tehdä uusi jotenkin hänen nimeen liittyen ja kirjoittaa aloituksiin n naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö sä yllyttää yksinkertaisia täällä laittamaan kunnon vainot päälle jotain nuorta tyttöä kohtaan vai mistä tuo jankkaus johtuu?

        Ei täällä voi ketään vainota.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä halua ketään vainota...

        Raja on häilyvä, ja siitä ei ole paluuta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä voi ketään vainota.

        Kyllä kai voi, jos minut tunnistaa ja se vain ahdistaa häntä. Sitten toivoisin, että tulisi viesti. On tainnut kyllä ehkä jo tullakin, että lopettaisin tämän. Voisihan sen esittää selkeämminkin. Minä se tässä epätietoisuudessa olen jatkuvasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä kai voi, jos minut tunnistaa ja se vain ahdistaa häntä. Sitten toivoisin, että tulisi viesti. On tainnut kyllä ehkä jo tullakin, että lopettaisin tämän. Voisihan sen esittää selkeämminkin. Minä se tässä epätietoisuudessa olen jatkuvasti.

        Kannustan kaipaamaan edes n naista ja tekemään sen uuden nikin sitä varten. Eihän se kaipaaminen palstalla ole kiellettyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannustan kaipaamaan edes n naista ja tekemään sen uuden nikin sitä varten. Eihän se kaipaaminen palstalla ole kiellettyä?

        Ei ehkä kiellettyä kaipailla, mutta onhan se minulta aika uppiniskaista kaipailla sellaista, joka ei koskaan kaipaile takaisin. Jos puhuttaisiin vaan haaveilusta. Haaveilua ei voi kukaan kieltään. Haluan myös suojella hänen yksityisyyttään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ehkä kiellettyä kaipailla, mutta onhan se minulta aika uppiniskaista kaipailla sellaista, joka ei koskaan kaipaile takaisin. Jos puhuttaisiin vaan haaveilusta. Haaveilua ei voi kukaan kieltään. Haluan myös suojella hänen yksityisyyttään.

        Mistä sinä tiedät vaikka kaipaisikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät vaikka kaipaisikin.

        En voi tietää. Voin vain toivoa niin kauan kun en tiedä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En voi tietää. Voin vain toivoa niin kauan kun en tiedä.

        Jospa se selviäisi uudella nikillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä kai voi, jos minut tunnistaa ja se vain ahdistaa häntä. Sitten toivoisin, että tulisi viesti. On tainnut kyllä ehkä jo tullakin, että lopettaisin tämän. Voisihan sen esittää selkeämminkin. Minä se tässä epätietoisuudessa olen jatkuvasti.

        Saanko kysyä että millaista kieltoa vielä oikein odotat? Käsittääkseni saamasi pakit ja estot ovat niin selkeitä viesteja, että tyhmä saa olla jos vielä väittää olevansa epätietoisuudessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vähän luulen että prinssi 🤴 on kuitenkin tullut tutuksi puolelle Suomea.

        Hauskin lause minkä olet kirjoittanut kun et selkeästi edes mieti asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskin lause minkä olet kirjoittanut kun et selkeästi edes mieti asiaa.

        En mieti asiaa? Miten tätä tulis sitten miettiä?


    • Anonyymi

      N naista ikävä täälläkin🦊

      • Toivottavasti ei ole sama N kuitenkaan...


      • mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole sama N kuitenkaan...

        Ei luultavasti ole sama🦊


      • MustaKoira1 kirjoitti:

        Ei luultavasti ole sama🦊

        Mikä on hänen sukunimen kolmas kirjain?


      • mustasusi kirjoitti:

        Mikä on hänen sukunimen kolmas kirjain?

        En muista hänen sukunimeään.


      • MustaKoira1 kirjoitti:

        En muista hänen sukunimeään.

        Aika jännä. Sitten on aika vaikeaa saada tietää hänestä paljoakaan? Näetkö häntä usein kuitenkin? Minä en näe juuri koskaan. Siksi katselen kuvia... Aina hän ei laita niitäkään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Aika jännä. Sitten on aika vaikeaa saada tietää hänestä paljoakaan? Näetkö häntä usein kuitenkin? Minä en näe juuri koskaan. Siksi katselen kuvia... Aina hän ei laita niitäkään.

        Tää on mysteeri minullekkin.


      • MustaKoira1 kirjoitti:

        Tää on mysteeri minullekkin.

        Mikä hänen etunimi sitten on?


      • mustasusi kirjoitti:

        Aika jännä. Sitten on aika vaikeaa saada tietää hänestä paljoakaan? Näetkö häntä usein kuitenkin? Minä en näe juuri koskaan. Siksi katselen kuvia... Aina hän ei laita niitäkään.

        Sukuniemeä?


      • Anonyymi
        MustaKoira1 kirjoitti:

        Sukuniemeä?

        Teinityttöjen ahdistelijalla myös tämä nimimerkki siis hyvä tietää, laitetaan eteenpäin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teinityttöjen ahdistelijalla myös tämä nimimerkki siis hyvä tietää, laitetaan eteenpäin

        Teinityttöjen? Ei ole kyseessä Tsori vai miten de meni


    • Anonyymi

      Olikohan se joku Wassberg?

      • Kuka?? Ei hän jota kaipailen.


    • Anonyymi

      Taisi tulla kihlaus yllätyksenä yhtä yllätyksenä isälle kuin pojallekkin🐶

      • No kerrohan kenen kihlaus? Jos noin hyvin tiedät.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kerrohan kenen kihlaus? Jos noin hyvin tiedät.

        Petrin ja Kallen. Ismo Yllättyi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Petrin ja Kallen. Ismo Yllättyi

        No niin sitten tullaan sivusta trollaamaan trololol. Kai se on vaan odotettava, että tulee jotain kongreettista tietoa muuta kautta. Ei kaikki ole tämän palstan varassa, onneksi. Täältähän ei todellisuudessa saa mitään irti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kerrohan kenen kihlaus? Jos noin hyvin tiedät.

        Paavo ja Petteri, so in löööv 🍆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavo ja Petteri, so in löööv 🍆

        Hirveästi kiinnostaa...


    • Nyt veikkaan, että N on jossain laskettelemassa. Hän uskoakseni tykkää siitä.

      • Ajattelitko mennä jouluna kirkkoon?


      • MustaKoira1 kirjoitti:

        Ajattelitko mennä jouluna kirkkoon?

        En tiedä vielä ehdinkö. Haudalle kuitenkin, vien kynttilöitä.


      • Anonyymi

        Höpö höpö, koulupäivä sillä on niinkuin muillakin teineillä. Eikö sulla itsellä ole lapsia niin kai tiedät mitä sen ikäiset tekee?


    • Anonyymi

      Mustasusi saa taas ulvoa kuuta yksinään 🌙🐺

      • Mikä on mustasuden suurin pelko?


      • Anonyymi
        MustaKoira1 kirjoitti:

        Mikä on mustasuden suurin pelko?

        Pelkäät rakkautta. Itsesi paljastamista. Siksi kaikki hahmot. Ovatko täysin tottakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäät rakkautta. Itsesi paljastamista. Siksi kaikki hahmot. Ovatko täysin tottakaan.

        Ei vaan pelkää, ettei kelpaa. Eikä kelpaakaan.


      • Nkaivatulle kirjoitti:

        Ei vaan pelkää, ettei kelpaa. Eikä kelpaakaan.

        Tämä on totta monen kohalla


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Ei vaan pelkää, ettei kelpaa. Eikä kelpaakaan.

        Se on harmi jos ei pelon takia, hylkäämisen takia uskalla tuoda tunteitaan julkiseksi kaivatulleen. Kannattaa ottaa riski, vaikka tiedostaisikin mahdollisen "ei kiinnosta" vastauksen. No ehkä ne estot ovat jo tarpeeksi suuri merkki ettei kiinnostus ole molemminpuolista... Koita jatkaa elämää Mustasusi. Vaikutat tosi ihanalta tyypiltä.
        Mut muutoin, uskaltakaa ottaa riskejä rakkaudessa, eikä vaan täällä palstalla huokailla ihastuksen perään.... Kuinka monta ihanaa stooria jää syntymättä, elleivät kumpikaan uskaltaneet ottaa askelta orastavan rakkauden eteenpäinviemiseksi.... Senkin uhalla että saa pakit. Rakkaus vaatii rohkeutta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on harmi jos ei pelon takia, hylkäämisen takia uskalla tuoda tunteitaan julkiseksi kaivatulleen. Kannattaa ottaa riski, vaikka tiedostaisikin mahdollisen "ei kiinnosta" vastauksen. No ehkä ne estot ovat jo tarpeeksi suuri merkki ettei kiinnostus ole molemminpuolista... Koita jatkaa elämää Mustasusi. Vaikutat tosi ihanalta tyypiltä.
        Mut muutoin, uskaltakaa ottaa riskejä rakkaudessa, eikä vaan täällä palstalla huokailla ihastuksen perään.... Kuinka monta ihanaa stooria jää syntymättä, elleivät kumpikaan uskaltaneet ottaa askelta orastavan rakkauden eteenpäinviemiseksi.... Senkin uhalla että saa pakit. Rakkaus vaatii rohkeutta!

        Kyllä minä otin riskejä parikin eri kertaa. Tänne tieni vain johti... Ei taida tulla enää uusia kertoja. Minä yritän jatkaa elämääni. Kiitos ja hei.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Kyllä minä otin riskejä parikin eri kertaa. Tänne tieni vain johti... Ei taida tulla enää uusia kertoja. Minä yritän jatkaa elämääni. Kiitos ja hei.

        Tänään ei oo mun päivä

        Vastoinkäymisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei oo mun päivä

        Vastoinkäymisiä

        Mitäs vastoinkäymisiä sulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vastoinkäymisiä sulla?

        Keitähän tekin olette?


    • Anonyymi

      Keitä te ootte te nuoret poijat kun en mä tunne teitä, piupali paupali...
      Vanha kansanlaulu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe