Onko grave soaking tuttua kirkkolle ? Makaatteko kirkkoissa vainajahautojen päälle toivossa saada oikeita vainajahenkiä eikä vääriä ????
https://www.google.com/search?q=bethel+church+redding+grave+soaking&tbm=isch&ved=2ahUKEwicn8j6zfv7AhVmxosKHaxWBBUQ2-cCegQIABAA&oq=bethel+church+grave&gs_lcp=CgNpbWcQARgBMgcIABCABBATMggIABAIEB4QEzIICAAQCBAeEBM6BAgjECdQnRlYnTdg31BoAHAAeACAAccBiAHBBZIBAzUuMpgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=8hCbY5zeBeaMrwSsrZGoAQ&bih=786&biw=1280&hl=fi
Onko Kirkkovainajahenkien palvonta kotoisin Tuomiokirkkoista ,jossa on haudattu ihmisiä kirkkoissa ?
8
101
Vastaukset
Kannattaisiko sinun ihan ottaa ja käydä muutaman kerran kirkossa mutta vastaan nyt kuitenkin, että en 56 vuoden aikana ole huomannut kenenkään makoilevan hautakivien päällä enkä myöskään kirkon lattioilla. Vanhoissa kirkoissahan saattaa nimittäin olla, että on haudattu kirkon lattianalle,
Toisekseen me kirkkolaiset emme myöskään puuhaile vainajahenkien kanssa , emmekä demonien kanssa. Ne on aivan eriporukat jotka tuollaista harrastavat. Heidät kannattaa kiertää kaukaa.No hienoa rakas että olet järkevä ja kierrät kaukana. Toivon että kaikki olisivat yhtä viisaita. Mutta kirkkoon en astu ennenkuin saatte samanlainen pappi sine kuin oli äänessä noin 1904. Arvas kuka hän oli.
Savis kirjoitti:
No hienoa rakas että olet järkevä ja kierrät kaukana. Toivon että kaikki olisivat yhtä viisaita. Mutta kirkkoon en astu ennenkuin saatte samanlainen pappi sine kuin oli äänessä noin 1904. Arvas kuka hän oli.
No kerro ihmeessä.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No kerro ihmeessä.
No se puhkes vasta - 1907 uusi herätyskausi (Suomessa kirkollinen "Hannulan aika")
Savis kirjoitti:
No se puhkes vasta - 1907 uusi herätyskausi (Suomessa kirkollinen "Hannulan aika")
No en nyt oikein tiedä kannattaako tuollaisiinkaan mennä mukaan.
- Anonyymi
Mikä on se kannatus mitä etsit?
Ei mikään Herätys kannattaa mennä mukaan jos ei siinä esinny valtava synnintunto josta vain pääsee vapaksi Ristinkuoleman kautta !!!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17669281L
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132