Ei ole WAPAUTTA ilman Kieltoa ja miksi EI ?? !!!!

Anonyymi-ap

Lopettakaa jo tuo peura ja vaikka syökää se paistettuna, rosmariinin kera !!!!!!!!!
Eihän tuossa ole mitään JÄRKEE, kun TÄMÄ sama aloitus on pyörinyt jo kolme kuukautta ja ei siinä mitään, asiaahan siinä on hieman enemmän, kuin siteeksi.
MUTTA tämä aloituksen intessiivinen ja imbelssiivinen jatkuva TOISTO kyllä Syö tämän foorumin ennestäänkin huonoa imagoa !!!!!!!!!!!
Ei täällä taida enää Järjen Hiventä olla, ei niin tänne kirjoittajilla ( kuulun itse myös heihin ), kuin tätä saittia " ns. " palkkatyönään tekevillä, itseään hienosti " moderaattoreiksi " kutsuvilla älykääpiöillä, jotka ovat nykyisten vallanpitäjien ja erityisesti ohisalon, eli mädänvihreän sisäministeriön napanuorassa ja suoltavat vain sitä paskaa, mitä hallitus käskee !!!!!!!
Ei tälle saitille mitään maahantunketumisviestiä saa laitettua, kun heti on error edessä ?????
Ja nyt on tämä SÄHKÖNKORKEAHINTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÄHKÖNKORKEASTAHINNASTA EI MENE YHTÄÄN WIESTIÄ LÄPI, KOSKA KANSALAISET EIVÄT SAA OMAA MIELIPIDETTÄÄN ESITTÄÄ WERONMAKSAJIEN MAKSAMASSA YLEISESSÄ SAITISSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELÄMMEKÖ ME SUOMALAISET SUOMESSA, VAI POHJOISKOREASSA ?????????????
Minä vaan kysyn ja MINÄ olen Huolestunut Kansalainen ja minä kysyn MINUN SANANVAPAUTENI PERÄÄN, ???????
Saako Suomessa Arvostella nykyhallitusta vai joutuuko siitä jollekkin " suomi 24:jän estolistalle " !!!!!!! JAMIKSI ?????
Mutta kaikesta HuoliMatta ja eihän # HÄN # mitään Kiiltoa Elämäänsä halunnutkaan, kuin vaan Tasapuolista ja OikeudenMukaista kohtelua kaikissa YHTEISKUNNALLISISSA_ASIOISSA, ja niiden esintuomisissa,
Mutta nyt HyvääYötä Kaikki Tulevaisuuden SUOMALAISET NATOTURVALLISUUDEN ALLA ELÄVÄT ONNELLISET IHMISET !!!!!!!!!!!!!
Ei meitä enää ryssä kiusaa ja laittele päivittäin varoituksia askeleista, jotka johtavat siihen, että ihan siihen SUOMENRAJALLE laitetaan ydinohjuksia, joiden kantama on 20000 km ,,,,,, ???? Nyt ollaan NATON Puolusteksilliseen ja RauhaaTurvaavaan Sotilasliittoon jo melkein liitytty ja se takaa hyvät YÖUNET sille Pihtiputaan Mummollekkin, joka pelkäsi sitä, että pittääkö tästä vielä kolomannen kertaan Evakkoon lähtee ??? kyllähähän minä muuten, mutta kun tuo minun kissa ( Mirre ) on jo 18 vuotta vanha ja ei se enää uutta paikkaa ota omakseen . Mutta muistakaa KAIKKISUOMALAISET MANNERHEIMIN SANAT, JOIHIN MYÖS MEIDÄN AINOA PRESIDENTTIMME KEKKONEN YHTYI, ELI OLI SAMAA MIELTÄ, !!!!!!!!

OLEVALMIS SUOMALAINEN MIES, SILLÄ VAIN SINÄ TIEDÄT MITÄ TARKOITTAA, OLEVALMIS !!!!!!!!

OLEVALMIS !!!!!!!!!!!

Sillä niin paljon on Esi-Isiemme Verta vuodatettu viholaisen ja vainolaisen hyökkäykksiä torjuttaessa !!!

Nyt Haluamme ELÄÄRAUHASSA ja tähän on nyt paras mahdollisuus vihdoinkin,

NATO-JÄSENYYS !!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
        Ikävä
        152
        2175
      2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
        Maailman menoa
        341
        1403
      3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
        Ikävä
        94
        1375
      4. 168
        1281
      5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
        Ikävä
        68
        1061
      6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
        Ikävä
        35
        968
      7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
        Ikävä
        31
        929
      8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
        Ikävä
        59
        920
      9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
        Maailman menoa
        27
        862
      10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
        Ikävä
        46
        839
      Aihe