Ketkä älykääpiöt kaahaavat Töysässä vanhoilla Volvon romuilla ? Aiheuttaa vaaratilanteita ja jotain pian sattuu...
Idiootteja liikkeellä
12
183
Vastaukset
- Anonyymi
Joku pääsää myös pösö 404 ,lla.
- Anonyymi
Lätsäjuippi oli ratissa.
- Anonyymi
Vsnha Volvo on trsktori joka kestää kuten Paavon Zetorikin ja Pösöö 404 familiale
- Anonyymi
ihme homoja.
- Anonyymi
ne on just niitä....ne röpöttää toisia putkiin
- Anonyymi
Rekkarit saatu kuvattua. Entä röpöttävä farkku c- mersu?
- Anonyymi
Onnenliekki ja Vesa kiittää Holgerin perikuntalaisia kaahailusta.
Hanaa hanaa imu käy tankissa - Anonyymi
Onko Pösöö 404 kuski Paavopojan poika.
Zetorin turbo laitettu Pösööseen.
Volvo ja Mersukuskit jää jalkoihin.
Kortilla ei ajeta vaan autolla.
Välillä parkkiin Ns seuralle ja Harringrillille.Öveeiäämmät ajaa Ittellismiehen ja Kyntäjän eteen tiirailemaan Vesan hotellin hulinaa.- Anonyymi
Muista aamu- ja iltalääkkeesi...
- Anonyymi
740 tumma vanha Volvo. Kuka kaahaa?
- Anonyymi
Varma hintsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029