voiko auton ostaa autopurkaamolta?

Anonyymi-ap

otsikko on yksi selitteinen. pitäisi pian ostaa auto mutta rahaa on vähän ja olen valmis korjaamaan auton jos siihen ei useampaa tonnia tarvitse kuluttaa. voiko autopurkaamolta ostaa romu auton jolle voisi antaa viimeisen mahdollisuuden ajaa maanteitä pitkin, kuten sen on tarkoitus?

10

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Autopurkamot tuskin myyvät sinulle kokonaista autoa . Niihin tehdään pääsääntöisesti romutupoisto josta omistaja saa todistuksen.
      Halvemmalla kelpoisen auton saa kun seuraa vaikka " Halpikset " palstaa netistä. Alle 500 euron autoja. Jotkut jopa vielä katsastettuja.

• Anonyymi

Tori.fi paras kanava tähän. Muutaman tunnin selailet niin löytyy kyllä asiallinenkin yksilö tuohon hintaluokaankin. Hyvää joulua!

• Anonyymi

Minusta on väärin, että romuttamot pakottaa tekemään romutus todistuksen, jos sinne vie pikkuvikaisen ( kannentiiviste) muuten ehjän auton, joku voisi hyvinkin sen vielä itse korjata ajokuntoiseksi.

• Anonyymi

Mistä päättelette, että purkaamo pakottaa tekemään romutustodistuksen?
        Kyllä purkaamo voi harjoittaa autokauppaa, mutta jostain syystä eivät juurikaan harjoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelette, että purkaamo pakottaa tekemään romutustodistuksen?
        Kyllä purkaamo voi harjoittaa autokauppaa, mutta jostain syystä eivät juurikaan harjoita.

Itse hinautin kytkinvikaisen auton, jossa on myös kaksoismassakytkin, purkaamolle sapomalle. Piti ottaa romutustodistus, vaikka en olisi halunnut, koska en tee sillä mitään.

• Anonyymi

Voi ja kannattaa, saat varmaan ehjemmän auton kuin yksityiteltä , "joka ei tiedä mistään mitään......."

• Anonyymi

Jos nyt välttämättä romuautoa haluat korjat ,niin Avk vai mikä Copart se nykyään on ,myy joka pojan unelmia.

• Anonyymi

Avk: n autot on kolaroituja, niiden korjaaminen on kallista. Romuttamolle menee joskus katsastuksen hylkäämiä parin pallonivelen tai tuulilasin takia, jotka olisi korjattavissa.

• Anonyymi

Tuli mieleen, että jos sulla ei ole edes varaa ostaa sitä autoa, niin miten sulla on vara käyttää sitä ja maksaa kaikki käyttömaksut ja vakuutukset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe