otsikko on yksi selitteinen. pitäisi pian ostaa auto mutta rahaa on vähän ja olen valmis korjaamaan auton jos siihen ei useampaa tonnia tarvitse kuluttaa. voiko autopurkaamolta ostaa romu auton jolle voisi antaa viimeisen mahdollisuuden ajaa maanteitä pitkin, kuten sen on tarkoitus?
voiko auton ostaa autopurkaamolta?
10
215
Vastaukset
- Anonyymi
Autopurkamot tuskin myyvät sinulle kokonaista autoa . Niihin tehdään pääsääntöisesti romutupoisto josta omistaja saa todistuksen.
Halvemmalla kelpoisen auton saa kun seuraa vaikka " Halpikset " palstaa netistä. Alle 500 euron autoja. Jotkut jopa vielä katsastettuja. - Anonyymi
Tori.fi paras kanava tähän. Muutaman tunnin selailet niin löytyy kyllä asiallinenkin yksilö tuohon hintaluokaankin. Hyvää joulua!
- Anonyymi
Minusta on väärin, että romuttamot pakottaa tekemään romutus todistuksen, jos sinne vie pikkuvikaisen ( kannentiiviste) muuten ehjän auton, joku voisi hyvinkin sen vielä itse korjata ajokuntoiseksi.
- Anonyymi
Mistä päättelette, että purkaamo pakottaa tekemään romutustodistuksen?
Kyllä purkaamo voi harjoittaa autokauppaa, mutta jostain syystä eivät juurikaan harjoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelette, että purkaamo pakottaa tekemään romutustodistuksen?
Kyllä purkaamo voi harjoittaa autokauppaa, mutta jostain syystä eivät juurikaan harjoita.Itse hinautin kytkinvikaisen auton, jossa on myös kaksoismassakytkin, purkaamolle sapomalle. Piti ottaa romutustodistus, vaikka en olisi halunnut, koska en tee sillä mitään.
- Anonyymi
Voi ja kannattaa, saat varmaan ehjemmän auton kuin yksityiteltä , "joka ei tiedä mistään mitään......."
- Anonyymi
Jos nyt välttämättä romuautoa haluat korjat ,niin Avk vai mikä Copart se nykyään on ,myy joka pojan unelmia.
- Anonyymi
Avk: n autot on kolaroituja, niiden korjaaminen on kallista. Romuttamolle menee joskus katsastuksen hylkäämiä parin pallonivelen tai tuulilasin takia, jotka olisi korjattavissa.
- Anonyymi
Tuli mieleen, että jos sulla ei ole edes varaa ostaa sitä autoa, niin miten sulla on vara käyttää sitä ja maksaa kaikki käyttömaksut ja vakuutukset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882