Joulukuusen hinta 45 euroa.

Anonyymi-ap

Onneksi on metsää joten hain metsästä. 45 euroa säästin siinä.

19

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä todellisuudessa mitään säästänyt kun ei sulla rahaa ole.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­­­N­y­­­m­­­f­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17672035Q

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

30 vuotta putkeen on aina käyty kuusivarkaissa. Niin tänäkin jouluna.

• Anonyymi

Ei ole enää näpistys, kun pitkäaikainen rikos ilmentää suunnitelmallisuutta, niin
        se on selkeä varkaus. Kesästä asti hykertelet käsiäsi, että pääsisipä taas
        sinne vieraaseen metsään kuusivarkaisiin ja tuot varmaan takkapuutkin samalla.
        Ainahan siellä metsässä samoillessa löytyy joku pystyyn kuivanut tai jopa kelopuu.

• Anonyymi

Taidat varastaa muutakin ja ylpeilet.

• Anonyymi

Jos katselee metsää tai jotain risukkoa, saattaa nähdä monta kuusta. Ja voi nimetä niitä oman mielensä mukaan. Se ei maksa muuta kuin vuodenaikaan soveltuvat vaatteet, elintarvikkeet joita syömällä jaksaa mennä metsään tai sen reunaan ja muut seikat, jotka tekevät näköhavainnon mahdolliseksi.

• Anonyymi

Aloittaja tunnustaa itse että varastanut kuusen 30vuotta voi tulla pahimmassa tapauksessa nokkaan jos metsänomistaja näkee.Nupissa vikaa kun ylpeilee varastamisella. Luvanki voi saada.

• Anonyymi

Meillä ei kuusi maksanut mitään. Mentiin eilen 23.45 kuusimetsään, kauhiat hanget oli metsässä, ja sieltä valkattiin kaunis kuusi, ei ketään paikalla, ei myyjiää näkynyt metsässä... ja pimeetä oli, sitten otettiin ja sahattiin itse ja lähtiin kotiin. Ihan ilmainen oli.

• Anonyymi

Meekkö kauppaan tänään myö varastaan makkarapaketin.....tyhmyys oikeen loistaa noilla varkailla.

• Anonyymi

Eh! Miksi menisin, on aivan eriasia ottaa metsästä kun kaupasta. Metsää et näe puilta joten ei se yhteen kuuseen kaadu. Ei kukaan ees huomaa jos kymmenenkin kuusta puuttuu.

• Anonyymi

Riistäjien ja verenimijöiden metsästä on kuusi joka vuosi pöllitty.

• Anonyymi

Tuo on loisen mielipide....varkaat.

• Anonyymi

Siis kuusikauppias maksaa metsänomistajalle 10 euroa per kuusi ja pyytää kuusesta 40-60 euroa kun myy se asiakkalle. Olen ollut joskus myymässä joulukuusia. Monilta jää kuusia 35% myymättä.

• Anonyymi

Hulluhan se on jos ei puolta tarjoo!

• Anonyymi

Tosi köyhä hommaa kuusen joulun jälkeen.

• Anonyymi

En ole hommannut joulukuusta vuosiin. Siinä olen säästänyt useamman kympin vuosittain.

• Anonyymi

Saha on ollut hyvä sijoitus jo vuosikymmenet...........

• Anonyymi

Köyhät varkaat.

• Anonyymi

Kuusi on yhtä kallis kuin ostetut polttopuut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe