Onneksi on metsää joten hain metsästä. 45 euroa säästin siinä.
Joulukuusen hinta 45 euroa.
19
57
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä todellisuudessa mitään säästänyt kun ei sulla rahaa ole.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17672035Q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
30 vuotta putkeen on aina käyty kuusivarkaissa. Niin tänäkin jouluna.
- Anonyymi
Ei ole enää näpistys, kun pitkäaikainen rikos ilmentää suunnitelmallisuutta, niin
se on selkeä varkaus. Kesästä asti hykertelet käsiäsi, että pääsisipä taas
sinne vieraaseen metsään kuusivarkaisiin ja tuot varmaan takkapuutkin samalla.
Ainahan siellä metsässä samoillessa löytyy joku pystyyn kuivanut tai jopa kelopuu.
- Anonyymi
Taidat varastaa muutakin ja ylpeilet.
- Anonyymi
Jos katselee metsää tai jotain risukkoa, saattaa nähdä monta kuusta. Ja voi nimetä niitä oman mielensä mukaan. Se ei maksa muuta kuin vuodenaikaan soveltuvat vaatteet, elintarvikkeet joita syömällä jaksaa mennä metsään tai sen reunaan ja muut seikat, jotka tekevät näköhavainnon mahdolliseksi.
- Anonyymi
Aloittaja tunnustaa itse että varastanut kuusen 30vuotta voi tulla pahimmassa tapauksessa nokkaan jos metsänomistaja näkee.Nupissa vikaa kun ylpeilee varastamisella. Luvanki voi saada.
- Anonyymi
Meillä ei kuusi maksanut mitään. Mentiin eilen 23.45 kuusimetsään, kauhiat hanget oli metsässä, ja sieltä valkattiin kaunis kuusi, ei ketään paikalla, ei myyjiää näkynyt metsässä... ja pimeetä oli, sitten otettiin ja sahattiin itse ja lähtiin kotiin. Ihan ilmainen oli.
- Anonyymi
Meekkö kauppaan tänään myö varastaan makkarapaketin.....tyhmyys oikeen loistaa noilla varkailla.
- Anonyymi
Eh! Miksi menisin, on aivan eriasia ottaa metsästä kun kaupasta. Metsää et näe puilta joten ei se yhteen kuuseen kaadu. Ei kukaan ees huomaa jos kymmenenkin kuusta puuttuu.
- Anonyymi
Riistäjien ja verenimijöiden metsästä on kuusi joka vuosi pöllitty.
- Anonyymi
Tuo on loisen mielipide....varkaat.
- Anonyymi
Siis kuusikauppias maksaa metsänomistajalle 10 euroa per kuusi ja pyytää kuusesta 40-60 euroa kun myy se asiakkalle. Olen ollut joskus myymässä joulukuusia. Monilta jää kuusia 35% myymättä.
- Anonyymi
Hulluhan se on jos ei puolta tarjoo!
- Anonyymi
Tosi köyhä hommaa kuusen joulun jälkeen.
- Anonyymi
En ole hommannut joulukuusta vuosiin. Siinä olen säästänyt useamman kympin vuosittain.
- Anonyymi
Saha on ollut hyvä sijoitus jo vuosikymmenet...........
- Anonyymi
Köyhät varkaat.
- Anonyymi
Kuusi on yhtä kallis kuin ostetut polttopuut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389