Hei,
Muuttoa tiedossa ja kaipaisin vihtiläisten mielipidettä. Muutama vuokra-asunto mietinnässä - yksi Peltotiellä, yksi Väinämöistentiellä ja yksi Vanhassa Nummelassa.
Onko näistä mikään häirikkö-aluetta? Itse asunut täällä vasta parisen vuotta, mutta en Nummelassa, joten sen asuinalueista ei mitään hajua. Kirjaston läheisessä leikkipuistossa vaan huomannut, että siitä viereisestä talosta ainakin tuli jotain narkkareita eräänä maanantai-aamuna. Huusivat naapureille kesot pystyssä, että tekevät lasun, kun valittavat. Väinämöistentie ei kait kovin kaukana siitä, onko sielläkin vastaavaa?
Kiitos paljon vastauksista jo etukäteen!
Nummelan asuinalueista mielipiteitä
Anonyymi-ap
4
871
Vastaukset
- Anonyymi
Keso Lasu, puhu kunnollista suomea mikäli haluat saada edes vastauksia…
- Anonyymi
Kaksi luottotiedot menettänettä toheloa, älkää missään nimessä ottako vuokralaiseksi perintätoimiston kirjeitä on edellisessä paikassa postilaatikko pullollaan ja muutenkin hämärää porukkaa
- Anonyymi
Tarkistakaa ihmeessä luottotiedot ja ainoastaan sille joka vuokraa ei kellekään kaverille
- Anonyymi
Vihti Nummela olkaa hereillä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089