Hei,
Muuttoa tiedossa ja kaipaisin vihtiläisten mielipidettä. Muutama vuokra-asunto mietinnässä - yksi Peltotiellä, yksi Väinämöistentiellä ja yksi Vanhassa Nummelassa.
Onko näistä mikään häirikkö-aluetta? Itse asunut täällä vasta parisen vuotta, mutta en Nummelassa, joten sen asuinalueista ei mitään hajua. Kirjaston läheisessä leikkipuistossa vaan huomannut, että siitä viereisestä talosta ainakin tuli jotain narkkareita eräänä maanantai-aamuna. Huusivat naapureille kesot pystyssä, että tekevät lasun, kun valittavat. Väinämöistentie ei kait kovin kaukana siitä, onko sielläkin vastaavaa?
Kiitos paljon vastauksista jo etukäteen!
Nummelan asuinalueista mielipiteitä
Anonyymi-ap
4
897
Vastaukset
- Anonyymi
Keso Lasu, puhu kunnollista suomea mikäli haluat saada edes vastauksia…
- Anonyymi
Kaksi luottotiedot menettänettä toheloa, älkää missään nimessä ottako vuokralaiseksi perintätoimiston kirjeitä on edellisessä paikassa postilaatikko pullollaan ja muutenkin hämärää porukkaa
- Anonyymi
Tarkistakaa ihmeessä luottotiedot ja ainoastaan sille joka vuokraa ei kellekään kaverille
- Anonyymi
Vihti Nummela olkaa hereillä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....558719Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026570Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523790
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623099- 1511833
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171746- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191186