Hitaat hybridit, ei ruuhkaliikenteeseen.

Anonyymi-ap

Sähkö-suristimien teho ei tunnu riittävän muun liikenteen joukossa.

Valoista kiihdyttäminen vie niin kauan aikaa, että liian vähän autoja pääsee risteyksen yli vihreillä.
Kiihdytyskaistoilla ovat jopa vaarallisen hitaita.

Pienetkin mäet tai mutkat tuntuvat näille ylivoimaisilta, eikä tasaista nopeutta pysty ylläpitämään.

Liikenteen turha puuroutuminen aiheuttaa turhaan päästöjä, kun takana olevatkin joutuvat kiihdyttämään hitaasti, eikä taloudellista nopeutta saavuteta jonon vetäjän tahdin vuoksi.
Sitten kun nämä valtaavat vielä usein sen mahdollisen vasemmankin kaistan...

Laboratorio-oloissa, yksin ajellessa ovat varmasti hyvinkin ympäristöystävällisiä, mutta
ne kokonaispäästöt, kun tuollainen suristin laitetaan sotkemaan muuta liikennettä...

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun ei kannata jatkossa ajaa hybridillä, kun et kerran osaa.

      • Anonyymi

        Tarkennuksena, ajan itse bensa-autolla ja kommenttisi perusteella voisit ehkä lukaista aloitusviestin uudestaan ajatuksen kanssa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennuksena, ajan itse bensa-autolla ja kommenttisi perusteella voisit ehkä lukaista aloitusviestin uudestaan ajatuksen kanssa....

        Hyvä, että vaihdoit bensa-autoon. Toivottavasti se on tarpeeksi helppo ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennuksena, ajan itse bensa-autolla ja kommenttisi perusteella voisit ehkä lukaista aloitusviestin uudestaan ajatuksen kanssa....

        Ihmisen perusoikeus on ajaa niin p**lla autolla kuin vain mahdollista. Kun edelleenkään kenenkään päälle ei saa ajaa, se vaatii toisilta liikenteessä vähän ymmärtämistä ja kärsivällisyyttä.

        Jos pää ei kestä ajaa toisten tahdissa, kannattaa siirtyä julkisiin.


    • Anonyymi

      Puhu vain reilusti Toyotan hybrideistä, niiistä vain bensalla kulkevista.

    • Anonyymi

      Älä yleistä Toyotan tukkeita muihin autoihin.

    • Anonyymi

      HIDASTA ON
      MIKÄ KIIRE SE ON. MIHIN SE SELLAINEN KIIRE. HERRJEN KIIREET, EIVÄT OLE MEIKÄLÄISEN KIIREITÄ.
      HYDRIDIT, PASKOJA.
      SÄHKÖAUTO TÄYTYY OLLA, KUN ON SAATANA SÄHKÖÄ, HALPAA AJOA.

      • Anonyymi

        Toiset tarvitsee aikaa esim. työmatkoihin ja muuhun arjen pyörittämiseen. Sitä ei ole liikaa käytettävissä.

        Mitä järkeä on ruuhkaisuuden edistämisessä, pidemmissä matka-ajoissa, suuremmissa päästöissä ja polttoaineen kulutuksessa sekä turhissa vaaratilanteissa, kun ajellaan nollat taulussa?


    • Anonyymi

      Liikenteessä ei pidä hosua.

      • Anonyymi

        No mitä, onko kyvyt äärirajoilla suomen rajoituksilla jo suoralla tiellä?

        Iskeekö paniikki ja lamaantuminen, kun tiessä on mutka tai ylämäki, tai tulee kamera vastaan?
        Onko tien vieressä oleva meluaita hiljentämistä vaativa paniikkitilanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä, onko kyvyt äärirajoilla suomen rajoituksilla jo suoralla tiellä?

        Iskeekö paniikki ja lamaantuminen, kun tiessä on mutka tai ylämäki, tai tulee kamera vastaan?
        Onko tien vieressä oleva meluaita hiljentämistä vaativa paniikkitilanne?

        Kokemus tuo varmuutta. Jonain päivänä sinäkin osaat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe