Siihen kai kuolee.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Et ole varma asiasta.
- Anonyymi
Korona voi koteloitua ihon alle pitkäksikin aikaa, kunnes iskee rajusti.
- Anonyymi
Joo koronan piti olla niin tappavatauti että kaikki kuolee,sai nauraa kun luki juttuja
- Anonyymi
Mä totesin sen itelläni viime viikolla keskiviikon ja torstain välisenä yönä, mutta nyt oon aika hyvässä kunnossa.
- Anonyymi
Tuttuni on rokotettu .Alle 60v. Työ elämä ja riski ryhmään kuluvana. Korona oli joitain vikkoja sitten .elossa on! Mut kipeä on ollut 3kk.Kume flunssaa.Saanut flunssapiikinkin. Kun palaa töihin terveenä,kipeänä 2-3 päivän päästä.Flunssa,kuume. testit osoitaa lääkärissä ei koronaa,vain 1 kerran tuon 3kk ajan koronaa..Pääkaupunki seutu on nimellä flunssa paljon liikkeillä kuitenkin.Nilläkin jotka saanet flunssa piikin ja saativilla olevat korona rokoteet.
- Anonyymi
80v äitini ei ole ottanut 20v jäykkäkouristuksen jälkeen mitään myrkkyjä. Täysin terve median nostattamaa verenpainetta mukaan laskematta.
Itsellänikään ei ole lenssuja tai mitään ollut. Seuraan jalanjäljissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1771972Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656