Hallitus kaavailee sähkölaskun sosialisointia takautuvasti.
Tämä varttihulluakin hullumpi maa laittaa taas naapurin maksamaan laiskan sähköntuhlaajan sähkölaskun.
Kaiken oikeudenmukaisen terveen järjen perusteella jokaisen maksaisi ihan itse oma sähkölaskunsa tai istua pimeässä.
Miksi sähkölasku pitää sosialisoida?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jopa yritykset pyrkivät saamaan sähkölaskunsa valtion eli naapurin maksettavaksi. Tämä maa on hulluja täynnä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17673910I
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Taas maksetaan yrittäjille vastikkeettomia tukia.
- Anonyymi
Miksi jokainen ei voi maksaa itse? Aina tungetaan inhat kädet syvälle naapurin taskuun…
- Anonyymi
Mulla on hinta sama kuin heinäkuussa; vain paketin hinta on tuplaantunut, joka tarkoittaa sitä, että kunhan en ylitä paketin rajoja, voin käyttää sähköä miten paljon vaan, jos ei laske siirtokuluja, joita ei paljoa siihen verrattuna ole.
Olisi varmaan järkevää palkita sähkön säästämisestä, mutta sen sijaan lasku tuplantuu, käytti yhtä paljon kuin ennen tai ei.
Joku kattokin on keksitty. Se taas tarkoittaa, että ihan sama, vaikka kukaan ei säästäisi sähköä. Kaikki voi rauhassa käyttää pakettinsa täyteen, ja valtio maksaa, jos pakettinsa ei sitä kata.
Eli kaksi juttua on keksitty, ja kumpikaan niistä ei edistä sähkön säästämisen motiivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931